Skocz do zawartości

Hornet 99r utrata mocy strzał w wydech zgaśnięcie


Wkuq00
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć mam problem z moim Hornetem 99r. Ostatnio, gdy byłem się przejechać moto nagle straciło moc, strzeliło i zgasło by po kilku próbach odpalenia działać jak nigdy nica dokładnie wyglądało to tak: przy prędkości około 90-100km/h moto przestało reagować na gaz oraz zaczęło wydawać dźwięk jak by nie działał jeden cylinder - odkręcanie manetki obroty nie zwiększają się zredukowałem bieg i moto strzeliło i po wduszeniu sprzęgła zgasło po zjechaniu na pobocze próbowałem je zapalić na początku nic nie dawało, po kilku próbach odpalił, ale nie chciał się wkręcić na wyższe obroty a przy kolejnych próbach odpalił i działał normalnie. Czy ktoś ma jakieś sugestie? Świece wymieniane w ubiegłym sezonie gaźniki również regulowane w ubiegłym sezonie. Jak myślicie elektryka nawala czy jednak to coś innego?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz na myśli regulację zaworów? ja jej jeszcze nie przeprowadzałem moto ma nakulane 70k (moje 6k) ale nie słyszę niepokojących stuków przy pracy silnika (ale może mi coś umknąć więc mogę nagrać filmik z pracą silnika). Jeśli chodzi o gaźniki to musiałbym dać je do czyszczenia bo po zakupie nie były czyszczone jedynie regulowane (były strasznie rozregulowane). A czy przyczyną mogą być kable wysokiego napięcia? bo możliwe że są skorodowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To z czystej przyzwoitości trzeba zrobić kontrolę i regulację zaworów. Słyszeć nic nie musisz, to nie ford fiesta. Poza tym aby miec pewność to i bym zrobił czyszczenie gaźników. Filmików nie nagrywaj. Przewody wysokiego napięcia mogą powodować takie problemy.

Ciemny garaż, odpal sprzęt i patrz czy nie tańczą niebieskie płomyki. Jak nie tańca spryskaj przewody płynem do szyb albo wodą. Jak nie zatańczą to przewody sa dobre.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam przepraszam że długo nie pisałem w temacie ale nie miałem możliwości. Nadal mam problem z moto. Przez ten czas był u mechanika który wyregulował zawory (na ciepłym tracił kompresje na 2 cylindry) wyczyścił i wyregulował gaźniki (były zasyfione) oraz wymienił fajki razem z kablami. teraz moim problemem są falujące obroty, wydaje mi się że uwydatniają się gdy są załączone światła- pracę silnika wstawiam na filmiku w którym raz włączam światła a raz nie. Macie może jakieś jeszcze sugestie? regulator napięcia akumulator? co może być nie tak?

 

https://www.youtube.com/watch?v=x9SkOrxytVU&feature=youtu.be

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moto najpierw poszło na czyszczenie i regulację gaźników, która niewiele pomogła dlatego podejrzenie później padło na zawory, po których nie szło go wyregulować w międzyczasie wyszło przebicie na fajce dlatego wymieniono je z kablami wysokiego napięcia i "wyregulowano". Dodam tylko że moto na wyższych obrotach kręci się normalnie i nie objawia się szarpanie czy inne dolegliwości. Świece wymieniałem w ubiegłym sezonie jakieś 8000 km temu na irydowe. Póki co nie ma mnie na miejscu i sprawdzę jak pali na ciepłym i zimnym w sobotę (nie zdążyłem się rozeznać po odbiorze ponieważ odbierałem go "na szybko" i zaraz wyjeżdżałem) Dzwoniłem jeszcze dziś do serwisu który mi go naprawiał i powiedzieli żeby go porządnie przepalić (zrobić jakieś 500 km) i podjechać jak co na dalszą diagnozę i ewentualną kolejną regulację gaźników. Wiem że ciężko tak oceniać na odległość ale raczej szukalibyście przyczyny w gaźniku czy w elektryce?

 

Dziękuję za wszelką pomoc i za rady, sam już nie wiem co może mu dolegać i powoli mi ręce opadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam przepraszam że długo nie pisałem w temacie ale nie miałem możliwości. Nadal mam problem z moto. Przez ten czas był u mechanika który wyregulował zawory (na ciepłym tracił kompresje na 2 cylindry) wyczyścił i wyregulował gaźniki (były zasyfione) oraz wymienił fajki razem z kablami. teraz moim problemem są falujące obroty, wydaje mi się że uwydatniają się gdy są załączone światła- pracę silnika wstawiam na filmiku w którym raz włączam światła a raz nie. Macie może jakieś jeszcze sugestie? regulator napięcia akumulator? co może być nie tak?

 

https://www.youtube.com/watch?v=x9SkOrxytVU&feature=youtu.be

Czy Ty aby sobie już sam nie odpowiedziałeś na pytanie? Traci kompresję... Poczytaj serwisówkę czy tak powinno być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z własnego doświadczenia. Miałem aku zmęczone przez padniety regulatoR. Regulator wymieniłem. A aku został słaby, światła dawały radę poświęcić chwilę. Ale odpalalem go z kabli. Czasem zdarzało sie ze odpalal sam, ale to zależnie jak się ustawił i trzeba było dac gazu. Motocykl odpalal wchodził na obroty, nie czułem różnicy w jeździe, lecz wolne obroty skakaly i ciężko było je utrzymać. Miałem już zrzucać gazniki, Ale wlozylem aku z drugiego motocykla i problem minął. Także moim skromnym okiem albo synchro, albo elektryka. Jeżeli mechanik zrobił zawory i synchro. To trzeba szukać pewnie w elektryce.

Edytowane przez PawełVTR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...