Wkuq00 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Cześć mam problem z moim Hornetem 99r. Ostatnio, gdy byłem się przejechać moto nagle straciło moc, strzeliło i zgasło by po kilku próbach odpalenia działać jak nigdy nica dokładnie wyglądało to tak: przy prędkości około 90-100km/h moto przestało reagować na gaz oraz zaczęło wydawać dźwięk jak by nie działał jeden cylinder - odkręcanie manetki obroty nie zwiększają się zredukowałem bieg i moto strzeliło i po wduszeniu sprzęgła zgasło po zjechaniu na pobocze próbowałem je zapalić na początku nic nie dawało, po kilku próbach odpalił, ale nie chciał się wkręcić na wyższe obroty a przy kolejnych próbach odpalił i działał normalnie. Czy ktoś ma jakieś sugestie? Świece wymieniane w ubiegłym sezonie gaźniki również regulowane w ubiegłym sezonie. Jak myślicie elektryka nawala czy jednak to coś innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 A zawory? Poza tym wystarczy zatankować raz aby zasyfić gaźniki. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wkuq00 Opublikowano 29 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Masz na myśli regulację zaworów? ja jej jeszcze nie przeprowadzałem moto ma nakulane 70k (moje 6k) ale nie słyszę niepokojących stuków przy pracy silnika (ale może mi coś umknąć więc mogę nagrać filmik z pracą silnika). Jeśli chodzi o gaźniki to musiałbym dać je do czyszczenia bo po zakupie nie były czyszczone jedynie regulowane (były strasznie rozregulowane). A czy przyczyną mogą być kable wysokiego napięcia? bo możliwe że są skorodowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 To z czystej przyzwoitości trzeba zrobić kontrolę i regulację zaworów. Słyszeć nic nie musisz, to nie ford fiesta. Poza tym aby miec pewność to i bym zrobił czyszczenie gaźników. Filmików nie nagrywaj. Przewody wysokiego napięcia mogą powodować takie problemy.Ciemny garaż, odpal sprzęt i patrz czy nie tańczą niebieskie płomyki. Jak nie tańca spryskaj przewody płynem do szyb albo wodą. Jak nie zatańczą to przewody sa dobre. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilczek89 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 sprawdz czy nie zawiesza Ci się któryś pływak w gaźniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki87 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Gaznik! Mialem ten sam problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wkuq00 Opublikowano 5 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Witam przepraszam że długo nie pisałem w temacie ale nie miałem możliwości. Nadal mam problem z moto. Przez ten czas był u mechanika który wyregulował zawory (na ciepłym tracił kompresje na 2 cylindry) wyczyścił i wyregulował gaźniki (były zasyfione) oraz wymienił fajki razem z kablami. teraz moim problemem są falujące obroty, wydaje mi się że uwydatniają się gdy są załączone światła- pracę silnika wstawiam na filmiku w którym raz włączam światła a raz nie. Macie może jakieś jeszcze sugestie? regulator napięcia akumulator? co może być nie tak? https://www.youtube.com/watch?v=x9SkOrxytVU&feature=youtu.be Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 U mnie w cbrce tak falowały i pomogło synchro gaźników. Czy ten mechanik zrobił synchro po regulacji? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogger Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Napisz czy odpala normalne. Zimny i ciepły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wkuq00 Opublikowano 5 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 moto najpierw poszło na czyszczenie i regulację gaźników, która niewiele pomogła dlatego podejrzenie później padło na zawory, po których nie szło go wyregulować w międzyczasie wyszło przebicie na fajce dlatego wymieniono je z kablami wysokiego napięcia i "wyregulowano". Dodam tylko że moto na wyższych obrotach kręci się normalnie i nie objawia się szarpanie czy inne dolegliwości. Świece wymieniałem w ubiegłym sezonie jakieś 8000 km temu na irydowe. Póki co nie ma mnie na miejscu i sprawdzę jak pali na ciepłym i zimnym w sobotę (nie zdążyłem się rozeznać po odbiorze ponieważ odbierałem go "na szybko" i zaraz wyjeżdżałem) Dzwoniłem jeszcze dziś do serwisu który mi go naprawiał i powiedzieli żeby go porządnie przepalić (zrobić jakieś 500 km) i podjechać jak co na dalszą diagnozę i ewentualną kolejną regulację gaźników. Wiem że ciężko tak oceniać na odległość ale raczej szukalibyście przyczyny w gaźniku czy w elektryce? Dziękuję za wszelką pomoc i za rady, sam już nie wiem co może mu dolegać i powoli mi ręce opadają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike1198 Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Witam przepraszam że długo nie pisałem w temacie ale nie miałem możliwości. Nadal mam problem z moto. Przez ten czas był u mechanika który wyregulował zawory (na ciepłym tracił kompresje na 2 cylindry) wyczyścił i wyregulował gaźniki (były zasyfione) oraz wymienił fajki razem z kablami. teraz moim problemem są falujące obroty, wydaje mi się że uwydatniają się gdy są załączone światła- pracę silnika wstawiam na filmiku w którym raz włączam światła a raz nie. Macie może jakieś jeszcze sugestie? regulator napięcia akumulator? co może być nie tak? https://www.youtube.com/watch?v=x9SkOrxytVU&feature=youtu.beCzy Ty aby sobie już sam nie odpowiedziałeś na pytanie? Traci kompresję... Poczytaj serwisówkę czy tak powinno być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wkuq00 Opublikowano 7 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 Sprawdzałem jak odpala i zarówno na zimnym jak i na ciepłym nie ma problemu z odpalaniem. @Mike1198 co masz na myśli że traci kompresję? zawory zostały już wyregulowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogger Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 Pytałem o odpalanie bo objawy wskazywały by lewe powietrze .Piszesz świeczki 8kkm . czasem wcześniej wyzionie ducha :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawełVTR Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 (edytowane) Z własnego doświadczenia. Miałem aku zmęczone przez padniety regulatoR. Regulator wymieniłem. A aku został słaby, światła dawały radę poświęcić chwilę. Ale odpalalem go z kabli. Czasem zdarzało sie ze odpalal sam, ale to zależnie jak się ustawił i trzeba było dac gazu. Motocykl odpalal wchodził na obroty, nie czułem różnicy w jeździe, lecz wolne obroty skakaly i ciężko było je utrzymać. Miałem już zrzucać gazniki, Ale wlozylem aku z drugiego motocykla i problem minął. Także moim skromnym okiem albo synchro, albo elektryka. Jeżeli mechanik zrobił zawory i synchro. To trzeba szukać pewnie w elektryce. Edytowane 8 Maja 2016 przez PawełVTR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogger Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Zgadzam się : strzał w wydech wskazywał by na zapłon , ew moduł . Falujące obroty już niekoniecznie . Może ssanie na którymś gaźniku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.