Wilczek89 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 WItam, mam problem z moją RF-ką mianowicie odczuwam na całym motocyklu wibracje-mrowienia od silnika (na postoju też z sprzęgłem czy bez jest tak samo) są na tyle uciążliwe drgania że po 100km nie czuje stóp, dłoni a nawet tyłka. Teraz co było robione: - nowe śiwece, fajki, przewody WN - łożysko na sprzęgle - głowica po planowaniu i ustawieniu zaworów - czyszczenie i synchro gażników - dokręceni wszystkich śrób kluczem dynamometrycznym - wszystkie możliwe uszczelki w głowicy co zauważyłem: - mokre tłoki ale śiwece ładne - dymek z gaźników po zgaszeniu i odkręceniu manetki (otwarcia przepustnic) - pali na dotyk (nowy aku) prosze o pomoc już brakuje mi sił, niemal codziennie jestem w garażu i walcze z nim, zero efektów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Napęd alternatora :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilczek89 Opublikowano 29 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 a mianowicie ? wałek, łożyska czy jakieś koło zębate ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilczek89 Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Naped alternatora wpozadku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Moze gazniki warto zsynchronizowac ?A jeszcze przedtem sprawdzic luzy zaworowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilczek89 Opublikowano 31 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Byla planowana glowica i usrawione zawory. Sprawdzalem rez luzy. Gazniki czyscilem i synchro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 A jakie masz cisnienie na poszczegolnych cylindrach ?Bo zdanie "mokre tloki ale swiece ladne" kiepsko mi sie kojarzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilczek89 Opublikowano 31 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 140 kazdy. maual mowi o nawet 210 ;/ pierscienie sprawdzalem to mialy juz minimalna szczelnosc 0.35 a max moze miec 0.5 ale nigdzie nie dostane prucz u suzuki za 1200zl pierscieni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 No na pewno nie jest to przez pierścienie czy kompresje. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 (edytowane) A rozrząd na pewno jest dobrze ustawiony?Jeżeli jest tam balanser to też warto byłoby sprawdzić Edytowane 31 Marca 2016 przez żółf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilczek89 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Dobrze, ustawialem go na znaki. Balansera ani walka niema. Moze byc problem z modulem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 NIE! Masz coś nie wyważone. na pewno nie jest to od tego że silnik chodzi nie równo. Może drgać jeśli chodzi totalnie nie równo, ale nie tak żeby to było aż tak uciążliwe. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Czy silnik konstrukcyjnie nie mial balansera czy ktors go wyrzucil ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilczek89 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Niemiał od począdku. Dziś zrobiłem 600km i stwierdzam że wibracje znikły ALE w zakresie od 2-5tys strasznie szarpie i pali jak smok 8/100 od czego mam zacząć ? Ciemny(czarny) wydech Wysłane z mojego myPhone_AXE_LTE przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.