heniek128 Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 I tak skończy się na tym, że będziesz szukał crf w wersji x lub r. Poprzednik dobrze mówi, nie napalaj się na wiele lat bo jak będziesz chciał pojeździć ambitniej to zmiana motocykla będzie konieczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter124 Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Co tu dużo gadać, wierze Wam, że apetyt rośnie w miare jedzenia:) ale chyba przyznacie sami, że na początek CRF250L to byłaby bardzo rozsądna opcja do nauki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Tak, to dobra opcja. Ale nowy to trochę strata kasy.. Co innego gdybyś chciał np. wersję R lub X, tam są wyżyłowane silniki które wymagają częstych remontów więc sam bym chciał nowego wyczyna wiedząc że nikt przede mną tam nie grzebał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter124 Opublikowano 20 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Może i strata kasy po części ale jak mam za używany z 2011-2013 dać kilkanaście tyś zł i potem mieć z nim problemy to już chyba lepiej dołożyć te kilka tyś i za 18tyś kupić fabrycznie nowy z 2015r. Oferta na takie motocykle używane jest uboga z tego co szukałem. Nie bałbym się kupić używanego u siebie(w Danii) bo tu ludzie tak nie oszukują i mają pieniądze na serwis. Znalazłem coś takiego:http://www.dba.dk/crosser-kawasaki-kx450f-450/id-98395447/podejrzewam, że po negocjacji na polskie złote wyjdzie jakieś 11-12tyś zł(drogo?). Problem w tym, że nie wiem czy poradze sobie z takim dużym silnikiem i na dodatek nie może po drogach jeździć(da się to jakoś zmienić legalnie?). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Nie moje pieniądze nie mój wybór, ale kupowanie pierwszego motocykla w teren z salonu to jest strata kasy. Nie chodzi tutaj o silnik bo to nie jest wyżyłowana jednostka w której może się okazać że jest w fatalnym stanie i wymaga remontu. Tutaj masz silnik który nie jest w ogóle obciążony i nie potrzebuje ciągłego serwisowania jak to jest np. w wersji X lub R. Na chłopski rozum.. Jedyne co różni ten model od używanego to fakt że jeden się błyszczy i świeci jak psu jaja na wiosnę, a drugi jest już troszeczkę wizualnie "obdrapany", a podejrzewam że Twój po kilku wyjazdach będzie wyglądał identycznie. Jak chcesz to kup nowy, nie zaglądam Ci do portfela i nie zabraniam. Twoje pieniądze Twój wybór, ja mówię tylko jak to wygląda. Na tą Danię to bym się też tak nie napalał.. Bo chociaż w Polsce w większości ofert jest coś zawsze narzeźbione to i tak słyszałem już o kilku przypadkach że niemiec przyjechał do Polski po motocykl.. A ten który pokazałeś w linku jest zaprzeczeniem wszystkiego co pisałeś wcześniej.. Po pierwsze każdy kto jeździ czymś takim czyli crossem (w tym ja) marzy żeby mieć nówkę z salonu z bezcenną wiedzą że nikogo nie było przed nami w silniku bo w tych silnikach jest najwięcej rzeźbienia. Poza tym 450-tką? Upierałeś się nad 125-tką bojąc się 250-tki i DRZ 400, a teraz szukasz 450-tki mającej jakieś 55-58 koni przy wadze na gotowo ok. 110kg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brylu 1989 Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 woow... no właśnie najpierw obawiałeś się przewidywalnej CRF-ki (choć nie jałowej) a teraz na takiego konia sie szykujesz ok, tylko pytanko czy kiedykolwiek miałeś styczność z motocyklami hard enduro lub cross? podobnie postępujesz z prawkiem liznąłeś temat pomacałeś, nawet nie przewidywałeś jeżdżenia bez prawka na moto z homologacją (nie chciałeś problemów z policją, pomimo że jadąc na enduro z homo nie masz napisane na kasku ''nie mam prawka'' ) a teraz hop-siup nie trzeba jednak prawka cross i ogień...- zastanów się dobrze kolego bo tutaj nie działa przysłowie ''jak spadać to z wysokiego konia'' tu jedziesz na stadninie... Cytuj Jawa mustang x 3 --->Wsk 125-->quad hensim 110 ---> Yamaha RD80 --->Gilera Coguar 125---> Jawa TS 350 ---> Suzuki Bandit 600 N ---> KTM SX 450 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter124 Opublikowano 21 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Hehe nie nie szukam 450, po prostu rozważam różne opcje i tak sobie błądze raz w tą raz w inną stronę:) masz rację, trochę mnie poniosło z tą 450(nawet nie wiedziałem, że to aż taka moc), po prostu starałem się znaleźć jakąś używke skoro twierdzisz, że nowy to strata kasy, ale naprawdę cieżko w kat. 250 4t znaleźć jakąś markową wyraźnie tańszą świeżynkę. Póki co za 2 tyg zaczynam składać papiery na prawko na moto i będę oglądał tą Honde w salonie. Widzę, że naprawdę dobrze siedzisz w temacie, wiesz może czy w razie czego np. po upływie 2 letniej gwarancji(załóżmy nowej Hondy CRF250L) można w jakiś w miarę łatwy sposób trochę podnieść jej moc? Np zmianę programu itp? Robi się takie rzeczy? Opłacają się i nie szkodzą silnikowi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Na Twoim miejscu nie bawiłbym się w podnoszenie mocy, pewnie są do tej Hondy jakieś zestawy Big Bore, tuningowe układy wydechowe, wałki itd. Ale to gra nie warta świeczki, po pierwsze to duży koszt, a po drugie dużo więcej mocy tym nie zyskasz co najwyżej poprawi się krzywa momentu obrotowego i polepszy reakcja na gaz. A jak już myślisz co po Hondzie jak zbraknie Ci mocy to wybierz np. crossa 250 4T albo hard enduro w tej samej pojemności i tutaj właśnie będę Cię namawiał że jeżeli Cię stać to najlepiej kupić nowego albo używkę i od razu remont generalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AZI1982 Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 Witam, Moto lekkich jest pełno. Zerknij np. na stronę http://www.motocykle125.pl/lista-prawo-jazdy-b/Tam jest cała masa sprzętów nowych i używanych z opisami. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.