baba_zanetti Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 w okolicy mojej wiochy jest mechanik który robi motocykle ( jakoś szczególnie ludzie nie narzekają na niego) on mierzył płytki suwmiarką 0.02mm, pytanie czy taka metoda też jest prawidłowa? a co do szlifowania płytek kolega śmigał yamaha yzf 250 i mu płytka pękła prawdo podobnie mogła być szlifowana. efekt Moim zdaniem pomylony skutek z przyczyną, płytka pękła bo dostała strzała trzonkiem zaworowym po tym jak grzybek się urwał i został wbity w kanał. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 nie oglądałem głowicy dokładnie bo to się stało nie dawno w sobotę podejdę do kolegi oglądnąć, a nie powinna też pęknąć szklanka?? płytka nie leży bezpośrednio na trzonku zaworu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał_zr Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 No jak płytka była na szklance (nie wiem nie widziałem tego silnika) to się jej nie szlifuje. Tak jak wyżej pisałem. @mort3n płytka kosztuje 12zł i trzeba na nią czekać kilka dni. Szlifowanie 3 płytek 13mm to koszt ok 5zł wykonane od ręki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Cena zależy od średnicy, nie wiem jaka jest w KLR. Dla kumpla do CRF kupowałem po ok. 5zł za sztukę Hot Cams.w klr jest średnica 29 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 nie oglądałem głowicy dokładnie bo to się stało nie dawno w sobotę podejdę do kolegi oglądnąć, a nie powinna też pęknąć szklanka?? płytka nie leży bezpośrednio na trzonku zaworu Nie? Pierwsze słyszę:) Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Spoko fajnie kolego wiedziałem ze bedzie potrzebny mikrometr. a czy mogł bys mi polecic jakis dobry nie drogi :) Ten w zupełności Ci wystarczy http://www.promotorlublin.pl/?3085,mikrometr-0-25mm-qs15600 płytka nie leży bezpośrednio na trzonku zaworu W tym modelu płytki leżą na trzonku i przykrywa je szklanka Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piekar85 Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 A czy temperatura jaka mam w garażu wpływa mocno na jakosc pomiaru? skoro teraz mamy taka pogode? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Nie ma się czym przejmować. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Ten w zupełności Ci wystarczy http://www.promotorlublin.pl/?3085,mikrometr-0-25mm-qs15600 Do tych tanich urządzeń pomiarowych to ja bym trochę z dystansem podchodził. W pracy od 5 lat codziennie mam do czynienia z suwmiarkami elektronicznymi, średnicówkami, mikromierzami, siłomierzami itp. Kiepskie sprzęty potrafią okłamywać nawet do 0,1mm i za cholerę nie daje się ich skalibrować. W przypadku luzu zaworowego takie przekłamanie jest nie do przyjęcia. Jedyne firmy, do których mam zaufanie to Mitutoyo oraz Sylvac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Dlatego wcześniej o tym pisałem, jeszcze na narzędziach ręcznych można sobie oszczędzić bo najwyżej pęknie nam klucz, imbus się obrobi itd. To praca z kiepskimi przyrządami pomiarowymi jest już całkowicie bez sensu ze względu na przekłamania i efekt końcowy który odbiega od zakładanego. Qadrat: A Vis? Też jest chyba w miarę dobry jak nie bardzo dobry, co o nim sądzisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piekar85 Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 No to spoko lepiej zawiozę do znajomego i na firmie zmierzy jak nie będzie widać nr. :blink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) Do tych tanich urządzeń pomiarowych to ja bym trochę z dystansem podchodził. W pracy od 5 lat codziennie mam do czynienia z suwmiarkami elektronicznymi, średnicówkami, mikromierzami, siłomierzami itp. Kiepskie sprzęty potrafią okłamywać nawet do 0,1mm i za cholerę nie daje się ich skalibrować. W przypadku luzu zaworowego takie przekłamanie jest nie do przyjęcia. Jedyne firmy, do których mam zaufanie to Mitutoyo oraz Sylvac. Mikrometr,który wkleiłem używany jest u mnie od ok dwóch lat i tylko raz był kalibrowany (profilaktycznie po upadku ze stołu). Pokazuje identyczną wartość co sprawdzian i śruba mikrometryczna dwupunktowa więc jest ok i śmiało mogę polecać. Kolega na warsztacie ma średnicówkę Mitutoyo.Używam jej do pomiaru owalu cylindrów Wyłożył za nią kilka setek,ale moim zdaniem warto było,bo sprzęt pierwsza liga Edytowane 21 Lutego 2016 przez DZIKOWSKI Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piekar85 Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 A które śruby odkręcać pierwsze chodzi mi o te co trzymają wałki bo wiem ze jest różnica a w serwisówce nic na ten temat nie wspomnieli?:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Ważne aby odkręcać i dokręcać "na krzyż" Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piekar85 Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) Ważne aby odkręcać i dokręcać "na krzyż"to wiem ze trzeba na krzyż tam na tej łapie co trzyma ten wałek jest strzałka i nr.1 a le szczerz mówiąc to ta strzałka jest tak zrobiona ze i tak nie wiem którą ona śrubę wyznacza! chodzi mi o wałek ssący bo tam jest 6 śrub.zrobię foto to może podpowiecie ? :)a jak składacie te wałki dajecie śruby na jakiś klej? Edytowane 21 Lutego 2016 przez piekar85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.