DAN Opublikowano 25 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2004 Witam!Ledwo uporałem się z amorami gdzie wlałem już możliwie najmiększy olej, a tutaj znowu problem.Sprawa wygląda następująco po kupnie zauważyłem że moto chodzi na 3 cylindy, wymieniłem wszystkie świeczki i git, po 2 dniach znowu jedna padła, po tygoniu następna inna padła(tak mi się wydaje) dzisiaj wymieniłem kolejną i zawsze pada na innym cylindrze. Najlepsze że świeca nie umiera całkiem tylko zaczyna mi szarpać na wolnych obrotach, tak do 3 tyś, tak jakby co któryś suw gubiła się iskra. Powiedzcie miu co może być przyczyną???PRzecież nie wyrobie na świece jak tak dalej pójdzie.Dodam że gażniki wyczyszczone, synronizowane, jedyną rzeczą która mnie dziwi to to że podczas jazdy temp. trzyma się przy min. ale termostat działa bo w miarę szybko się nagrzewa a i jak postoje w korku to temp idzie do góry, a więc niby wszystko OK a jednak świece padająMacie jakieś pomysły???Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 25 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2004 Witam! Jesli naprawde z gaznikami jest wsio OK , to sprawa jest banalnie prosta- za wolno jezdzisz , taki sprzet jak GSXr musi byc przegoniony(po wczesniejszym rozgrzaniu), bo jak wolno jezdzisz to swiece zarzucaja na czarno- a swieca czarna-los marny-znaczy przeczysc swiece rozgrzej moto i pogon troche po obrotach(tak pow 5000-6000) i zobacz co sie dzieje- jaki kolor po przegonieniu maja swiece jk sie poprawilo znaczy "krecic po obrotach" jak nic nie dalo - to trzeba gazniki regulowac- nie wiem moze dysze zmienic. Ostatnio przyjechal do nas chlopak spokojny na ZX9 R - po tuningu Dynojet+ strojony do tego wydech z podobnym problemem- ze jak jezdzi to swiece zarzucaja- pytalismy sie jak jezdzi a on ze spokojnie, bo oszczedza na paliwie itp. wyczyscilem swiece rozgrzalem i pogonilem troche "Gada" a swiece od razu zrobily sie jasniejsze. Pozdfr.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAN Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Witam! Jesli naprawde z gaznikami jest wsio OK , to sprawa jest banalnie prosta- za wolno jezdzisz , taki sprzet jak GSXr musi byc przegoniony(po wczesniejszym rozgrzaniu), bo jak wolno jezdzisz to swiece zarzucaja na czarno- a swieca czarna-los marny-znaczy przeczysc swiece rozgrzej moto i pogon troche po obrotach(tak pow 5000-6000) i zobacz co sie dzieje- jaki kolor po przegonieniu maja swiece jk sie poprawilo znaczy "krecic po obrotach" jak nic nie dalo - to trzeba gazniki regulowac- nie wiem moze dysze zmienic. Ostatnio przyjechal do nas chlopak spokojny na ZX9 R - po tuningu Dynojet+ strojony do tego wydech z podobnym problemem- ze jak jezdzi to swiece zarzucaja- pytalismy sie jak jezdzi a on ze spokojnie, bo oszczedza na paliwie itp. wyczyscilem swiece rozgrzalem i pogonilem troche "Gada" a swiece od razu zrobily sie jasniejsze. Pozdfr.Janek. Wiesz fakt faktem jeżdze dosyć spokojnie bo to nowy sprzęt i ma 155km a ja chce jeszcze troche pożyć :mrgreen: najdziwniejsze jest to że za każdym razem pada inna świeca,gażniki były wyczyszczone i nic nie grzebałem przy ustawieniach mieszanki bo są orginalnie ustawione a mam już nauczke z poprzedniej gsxr że jak pogrzebałem przy ustawieniach składu to raz nie było wolnych obrotów a raz palila 10L i był rebus :( Ale postaram się ją teraz przegonić tak jak mówisz i zerkne jak świeczki :clap: Pozdro, narazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Jeżeli spokojnie jeździsz, możesz zerknąć do katalogu i dobrać świece o innej wartości cieplnej ( cieplejsze ) które pomimo spokojnej jazdy będą miały temperature samooczyszczania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2004 miałem ten problem ze świecami NGK, ale to była chyba jakaś wadliwa seria, bo po wymianie na odpowiedniki Denso wszystko było OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAN Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2004 miałem ten problem ze świecami NGK' date=' ale to była chyba jakaś wadliwa seria, bo po wymianie na odpowiedniki Denso wszystko było OK[/quote']Całkiem mozliwe, bo juz 4 wczoraj wymienilem.nie pozostaje nic innego jak kupic nowy komplet:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2004 No normalnie na nóweczkach robiło się przebicie!!!!! 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 1 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2004 Witam. W.G. mnie to nie problem swiec, a raczej stylu jazdy i mnogosci kumpli ktorzy chca obejrzec w garazu moto jak pali. Takie palenie i gaszenie bez ostrego przegonienia(po rozgrzaniu!) , to nic dziwnego ze nowe swiece padaja. Panowie czy naprawde myslicie ze w swiecie gdzie panuja wilcze prawa kapitalizmu(nie mozna stracic ani jednego kilenta), takie firmy jak NGK, Nippodenso, czy inne odwalałyby LIPĘ!! W zyciu. Jak kiedys kumpel opowiadał o dyskusji na innym forum o wyzszosci NGK nad innymi to mi sie smiac chciało.. Problem kolegi mozna obejsc na wiele sposobow: dawanie po obrotach no niestety cos za cos- dlatego moto jak GSXR musi duzo palic, dobrac wartosc cieplna do stylu jazdy(jak radził Paweł), wymiana zestawu dysz- ale to wieksza robotka i komplikacja, albo zmienic moto na czoppera:-)))). Sorki za ironie , ale prosze nie piszcie na tym forum o wyzszosci jednych swiec nad innymi- moze to bylo dobre w czasach gdy benzyna byla na kartki, ale nie teraz.Jak zalozyles nowe swiece i Ci padaja, to na probe wykrec je , oczysc: sprężone powietrze +twarda szczoteczka do zębow+Carbucleaner(do czyszczenia gaznikow), potem zobacz jak moto pali. Potem obserwuj kolor swiec- swieca czarna-los marny-za bogato jak mokra zalewa(sprawdzic iskre po oczyszczeniu swiec), zbyt jasna -zołto biała- mieszanka za uboga.Zycze powodzenia.Janek.P.S. Problem gażnikowy gdzies wczesniej był opisany- tam tez poczytaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 3 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2004 Ale one nawet po wyczyszczeniu miały przebicie(!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 3 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2004 A czym sie to objawialo??? Wadliwie dzialajace swiece to powtarzam nie przyczyna , a skutek czegos tam. Jest np. problem z gaznikiem(ami) skutek swieca czarna( albo calkiem biala), albo mokra itp. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 5 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2004 Po wymianie na cieplne odpowiedniki Denso wszystko wróciło do normy, więc musiały być to świece (podejrzewam wadliwą serię, bo słyszałem już od innych o problemach z NGKmi/ wcześniej nie miałem z nimi żadnych i zawsze uważałem je za b. dobre świece, aż do tej feralnej wymiany). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 5 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2004 To był czysty przypadek, byc moze te NGK mialy nieodpowiednia wartosc cieplna. Nadal twierdze z uporem maniaka(i ten kto "siedzi w mechanice to potwierdzi) ze wadliwie dzialanie swiecy to skutek a nie przyczyna- znam wypadek ze chlopak kupil nowy motocykl i przyszedl do nas bo mial problem ze swiecami, a okazalo sie ze sie chwalił kumplom nowym nabytkiem i odpalal co jakis czas moto bez konkretnego rozgrzania, az zamulał swiece.Po odpalaniu trzeba zrobic motocyklem runde dla rozgrzania i zeby swiece porzadnie sie samooczyscily.Dlatego jestem przeciwnikiem przepalenia moto w zime( no chyba ze do jazdy:-))) ), w garazu.Mogl byc tez problem z wartoscia cieplna. Dywagacji jest mnostwo, ale jak mnie pamiec nie myli to zdarzylo sie przez 8 lat w warsztacie moze ze 3 razy ze swiece byly wadliwe. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 5 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2004 Moto po wyminaie było zgodnie z instrukcją odpalone i porządnie rozgrzane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 5 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2004 Potem trzeba bylo wykrecic swiece i sprawdzic kolor , jak byl prawidlowy-jasno-brazowy- to problem byl byc moze na kablach(z elektryka). Nie ma co czarowac na odleglosc, bo tak mozna i miesiacami, jak mam moto pod reka to wiem co i jak. Ostatnio(wczoraj), przyjechal gosc z problemem i okazalo sie ze problem nie tkwil w gaznikach, a w module -jak jest zimny nie dziala jeden cyl(moto ma 2 moduly0, jak sie nagrzeje zaczyna dzialac i wszycho jest O.K. Ale goscia stac na nowy modul, wiec nie ma problemu. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 5 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2004 Co racja to racja i tak się na wzajem nie przekonamy, trzeba bybyło razem przedyskutować przybrowarku ize świeczkami w rękach :mrgreen: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.