michoa Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Olej ten używam od długiego czasu. Nie pamiętam marki, ale polecany był ze względu na parametry w stosunku do ceny. Full syntetyk castrola to można do enduro lać, a nie do starej MZ bo jest to przerost formy nad treścią. Nigdy nie było z tym olejem problemu, a używałem go w bardzo dużej ilości motorków. Lepszy kosiarkowy półsyntetyk niż droższy markowy minerał. normalny olej do 2T motocykla kosztuje grosze kiedyś czerwony orlen 1l kosztował 14 zł /litr a ma ten plus że w odróżnieniu od kosiarkowych oleji się nie biodegraduje ( kosiarkowe oleje ze względu na ekoterror muszą się w jakimś stopniu rozkładać , dlatego nawet w instrukcjach do kos , kosiarek , pił pisze żeby nie używać mieszanki starszej niż 30 dni ) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mitshi Opublikowano 18 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 (edytowane) Temat rozwiązany. Uszczelniacze fabryczne maja grubość 7mm ktos założył 10mm bo się mieszczą, a ja głupio wymieniłem tez na 10mm. Efekt byl taki ze warga nie zachodziła dobrze na wal i pojawiał się przestrzeń którą olej dostawał się do komory spalania. Na simmeringach 7mm objaw zniknal. Edytowane 18 Grudnia 2015 przez Mitshi Cytuj SUPERMOTO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Czyli dobrze podejrzewałem uszczelniacz :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mitshi Opublikowano 19 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 No i wielki niesławny powrót. MZ dostała już 4 komplety simmeringów (2 i jedno wargowe, 10mm i 7mm) kartery poszły do planowania w sumie z 2 połówek 0.5mm, uszczelka z klinkierytu 0.7mm i dalej dymi! Nie mam już pojęcia co może być. Brak śladów jakiś mikropęknięć, wał w miejscu simmerów w dobrym stanie, gniazda też ok. Cytuj SUPERMOTO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrx95 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Ja dodam od siebie, że to też może być przez olej.Bo niektóre oleje, mają bardzo dobre właściwości czyszczące. Można to zauważyć, po przesiadce z minerału na jakiś semi lub full syntetyk.A jak nie to nie ma innej możliwości, jak branie oleju ze skrzyni. 2T jest dość prostą konstrukcją. :) Więc nie powinno być tutaj jakichś trudności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 (edytowane) Wg mnie spalasz olej ze skrzyni biegów a prawdopodobne przyczyny to: - podwinięte wargi simmera - jeśli wał/czop/simmering był zakładany na ,,sucho,, - zatkany odpowietrzający otworek ze skrzyni biegów - wzrost ciśnienia na skutek wzrostu temperatury w skrzyni wypycha olej - za duży poziom oleju w skrzyni - niewycentrowany wał, czop wału nie obraca się w osi - ma ,,bicie,, - skutki używania młotka w jakiejkolwiek postaci przy składaniu tych silników To tyle z autopsji - jawa 350 ts - to samo przerabiałem... Edytowane 21 Stycznia 2016 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannex Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Jak możesz to sprawdź i podaj tutaj jakie masz ładowanie na wszystkich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mitshi Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Ładowanie ok 7 - 7,5V. Temat dalej nie rozwiązany, ale już się poddałem. Simmeringi ok, nic nie podwinięte itd. Odpowietrzanie skrzyni ok.Oleju tyle ile być powinno. Wał wkładany ciepło-zimno, nie młotkiem. Cytuj SUPERMOTO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.