Skocz do zawartości

MZ TROPHY 250 kopci na biało bardzo mocno.


Mitshi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Olej ten używam od długiego czasu. Nie pamiętam marki, ale polecany był ze względu na parametry w stosunku do ceny. Full syntetyk castrola to można do enduro lać, a nie do starej MZ bo jest to przerost formy nad treścią. Nigdy nie było z tym olejem problemu, a używałem go w bardzo dużej ilości motorków. Lepszy kosiarkowy półsyntetyk niż droższy markowy minerał.

 

normalny olej do 2T motocykla kosztuje grosze kiedyś czerwony orlen 1l kosztował 14 zł /litr a ma ten plus że w odróżnieniu od kosiarkowych oleji się nie biodegraduje ( kosiarkowe oleje ze względu na ekoterror muszą się w jakimś stopniu rozkładać , dlatego nawet w instrukcjach do kos , kosiarek , pił pisze żeby nie używać mieszanki starszej niż 30 dni )

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat rozwiązany. Uszczelniacze fabryczne maja grubość 7mm ktos założył 10mm bo się mieszczą, a ja głupio wymieniłem tez na 10mm. Efekt byl taki ze warga nie zachodziła dobrze na wal i pojawiał się przestrzeń którą olej dostawał się do komory spalania. Na simmeringach 7mm objaw zniknal.

Edytowane przez Mitshi

SUPERMOTO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

No i wielki niesławny powrót.

 

MZ dostała już 4 komplety simmeringów (2 i jedno wargowe, 10mm i 7mm) kartery poszły do planowania w sumie z 2 połówek 0.5mm, uszczelka z klinkierytu 0.7mm i dalej dymi! Nie mam już pojęcia co może być. Brak śladów jakiś mikropęknięć, wał w miejscu simmerów w dobrym stanie, gniazda też ok.

SUPERMOTO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dodam od siebie, że to też może być przez olej.

Bo niektóre oleje, mają bardzo dobre właściwości czyszczące. Można to zauważyć, po przesiadce z minerału na jakiś semi lub full syntetyk.

A jak nie to nie ma innej możliwości, jak branie oleju ze skrzyni. 2T jest dość prostą konstrukcją. :) Więc nie powinno być tutaj jakichś trudności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie spalasz olej ze skrzyni biegów a prawdopodobne przyczyny to:

 

- podwinięte wargi simmera - jeśli wał/czop/simmering był zakładany na ,,sucho,,

 

- zatkany odpowietrzający otworek ze skrzyni biegów - wzrost ciśnienia na skutek wzrostu temperatury w skrzyni wypycha olej

 

- za duży poziom oleju w skrzyni

 

- niewycentrowany wał, czop wału nie obraca się w osi - ma ,,bicie,, - skutki używania młotka w jakiejkolwiek postaci przy składaniu tych silników

 

To tyle z autopsji - jawa 350 ts - to samo przerabiałem...

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ładowanie ok 7 - 7,5V.

Temat dalej nie rozwiązany, ale już się poddałem.

Simmeringi ok, nic nie podwinięte itd.

Odpowietrzanie skrzyni ok.

Oleju tyle ile być powinno.

Wał wkładany ciepło-zimno, nie młotkiem.

SUPERMOTO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...