Skocz do zawartości

k 750 szlif wału pod łożyska korbowodu.


fido28
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gdzies mialem starej roboty nowe oryginalne czopy korbowe wraz z nowymi wałkami i koszykami do tego motonga...

Pewnie jeszcze leża... od ponad 20 lat... ;)

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzies mialem starej roboty nowe oryginalne czopy korbowe wraz z nowymi wałkami i koszykami do tego motonga...

Pewnie jeszcze leża... od ponad 20 lat... ;)

To może pokopiesz i byc może odkopiesz cześci...po co mają leżeć ;)

...a propos moich krzywek. Są piękne, ładnie objechane ale niestety niziutkie. Myślałem o regeneracji wałka ale nie wiem czy gra warta świeczki. Z drugiej zaś strony tyle nowego "szmelcu" krąży po rynku..niby nowiutkie...stare zapasy, a po przysyłce okazuje się, że to złom za kilka stówek. Wypytuje tak, bo nie wiem co zrobić i jestem pomiędzy młotem a kowadłem. Liczę po cichu, że w końcu znajdzie się jakiś praktyk który doradzi gdzie kupić albo czy też regenerować. Chodzi mi o sprawdzony rynek bo nie chciał bym na nowo przecierać szlaku i tym samym płacić frycowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale w kwestii sprawdzonego rynku to tak to nie działa. U najlepszego sprzedawcy kupisz szrot i to nie koniecznie z powodu jego złej woli. Jak się chce używać radzieckiego sprzętu to trzeba znać się samemu na rzeczy i umieć ocenić wartość części. Trzeba jeździć po bazarach (Łódź, Wrocław czy tp.) oglądać, przebierać i szukać. Osobiście wolę ładny używany wałek ze zdemontowanego silnika niż kupno nówki z g...nolitu. Pozostaje oczywiście Świątek dorabiający wałki o różnych wysokościach krzywek, ale cena jest zdecydowanie wyższa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...
W dniu 10.12.2015 o 05:30, HD1940 napisał:

 Radzę ci zadzwoń do Iławy (Henryk Lubiński - telefon: 504-638-665. Adres: ul. Rolna 22, 14-200 Iława). Tam zrobisz wszystko, regenerację wału u prawdziwego profesjonalisty, szlif cylindra, dorobienie zaworów. I sądzę, że per saldo wyjdzie taniej, a na pewno lepiej.

Robiłem u niego jedne wał do Junaka, wysiadł po ok 10 tys, ale z mojej winy, tzn braku smakowania. Drugi po 7 tys już zaczął gwizdać. Będę reklamował. Ma ktoś jeszcze jakieś doświadczenia w tym zakładem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...