KristofPro Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 (edytowane) Cześć, ostatnio w bardzo błotnistym terenie blokuje mi napęd. Łancuch nie nachodzi na zęby przedniej zębatki i przy tym blokuje cały napęd, cud że wałka mi nie złamało. Dodam że napęd w całości jest nowy ma tylko parę motogodzin, przyglądałem się ale wszystko wygląda ok. Dodaję fotkę Edytowane 30 Listopada 2015 przez KristofPro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 niewłaściwy rozmiar łańcucha lub zębatki... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 albo źle założony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 nie ten łańcuchwygląda na za wąski albo zębatka za szeroka Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KristofPro Opublikowano 1 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 (edytowane) Łancuch jest 520 i koleś ze sklepu dobrał mi do tego zębatki, ja tylko wybrałem ilość ząbków. Mógł się gościu pomylić?? albo źle założonyWytłumacz mi proszę kolego jak można źle załozyć łancuch? Jak ewentualnie sprawdzić rozmiar zębatek jak nie ma nic na nich napisane? Edytowane 1 Grudnia 2015 przez KristofPro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 na moje to to nie jest łancuch 520 tylko mniejszy albo jest masakrycznie wyciągnięty /źle wykonany ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KristofPro Opublikowano 1 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 na moje to to nie jest łancuch 520 tylko mniejszy albo jest masakrycznie wyciągnięty /źle wykonany ? Jest na pewno 520 bo na ogniwach jest tak napisane Ostatnio przejeździłem ponad 250km po lasach, łąkach i nic się nie działo bo było sucho, jest błoto i problem wraca:(Nie będę wymieniał na ślepo napędu bo dopiero co zapłaciłem za niego prawie 600 stówek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Jak się jeździ w hard terenie to tak się dzieje-normalna sprawa, sam miałem z tym problemy. Daję wtedy na wstecznym ( z kopyta) i tłukę w łańcuch z buta. Jakieś automatyczne smarowanie by pomogło. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 (edytowane) 15 lat jeździłem w off i tylko 2 razy miałem przygode jak na obrazku, 1xtwarde drobne kamienie w glinie i 1x nabił się korzeń na tylną zębatkęnapęd nigdy nie widział smaru, cały czas na sucho Edytowane 1 Grudnia 2015 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 dokladnie , ja tez nigdy nie smaruje i nigdy nie zakleszczyl mi sie lancuch z powodu blota . sprawdz manuala , masz tam podane wymiary lancucha min i max , a najlepiej odciagnij od zebatki z tylu - jesli odjedzie tak, ze widac caly ząb, to lancuch ala guma od majtek i od kosza z nim . Jak nie, to moze byc faktycznie zebatka zle dobrana . btw 600 zl za zestaw ? to cos ty bral ? ja nie dawalem za zestaw na DID VX2 114 ogniw wiecej jak 450 zl wraz z zebatkami sunstara . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Z ciekawości. W jakim czasie zużywacie łańcuch bez tego smarowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 zalezy od km i stylu jazdy, w dosc ciezkim lc4 620 ok 60 KM - 10 - tys km polatal , przy 7 tys zmienialem zebatke zdawcza na nowa. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.