Skocz do zawartości

Honda XR400R problem z napędem


KristofPro
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, ostatnio w bardzo błotnistym terenie blokuje mi napęd. Łancuch nie nachodzi na zęby przedniej zębatki i przy tym blokuje cały napęd, cud że wałka mi nie złamało. Dodam że napęd w całości jest nowy ma tylko parę motogodzin, przyglądałem się ale wszystko wygląda ok. Dodaję fotkę

post-26014-0-56011100-1448893946_thumb.jpg

Edytowane przez KristofPro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łancuch jest 520 i koleś ze sklepu dobrał mi do tego zębatki, ja tylko wybrałem ilość ząbków. Mógł się gościu pomylić??

 

 

albo źle założony

Wytłumacz mi proszę kolego jak można źle załozyć łancuch?

 

Jak ewentualnie sprawdzić rozmiar zębatek jak nie ma nic na nich napisane?

Edytowane przez KristofPro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na moje to to nie jest łancuch 520 tylko mniejszy albo jest masakrycznie wyciągnięty /źle wykonany ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na moje to to nie jest łancuch 520 tylko mniejszy albo jest masakrycznie wyciągnięty /źle wykonany ?

 

Jest na pewno 520 bo na ogniwach jest tak napisane

 

Ostatnio przejeździłem ponad 250km po lasach, łąkach i nic się nie działo bo było sucho, jest błoto i problem wraca:(

Nie będę wymieniał na ślepo napędu bo dopiero co zapłaciłem za niego prawie 600 stówek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się jeździ w hard terenie to tak się dzieje-normalna sprawa, sam miałem z tym problemy. Daję wtedy na wstecznym ( z kopyta) i tłukę w łańcuch z buta. Jakieś automatyczne smarowanie by pomogło.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 lat jeździłem w off i tylko 2 razy miałem przygode jak na obrazku, 1xtwarde drobne kamienie w glinie i 1x nabił się korzeń na tylną zębatkę

napęd nigdy nie widział smaru, cały czas na sucho

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie , ja tez nigdy nie smaruje i nigdy nie zakleszczyl mi sie lancuch z powodu blota .

 

sprawdz manuala , masz tam podane wymiary lancucha min i max , a najlepiej odciagnij od zebatki z tylu - jesli odjedzie tak, ze widac caly ząb, to lancuch ala guma od majtek i od kosza z nim . Jak nie, to moze byc faktycznie zebatka zle dobrana .

 

btw 600 zl za zestaw ? to cos ty bral ? ja nie dawalem za zestaw na DID VX2 114 ogniw wiecej jak 450 zl wraz z zebatkami sunstara .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezy od km i stylu jazdy, w dosc ciezkim lc4 620 ok 60 KM - 10 - tys km polatal , przy 7 tys zmienialem zebatke zdawcza na nowa.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...