Skocz do zawartości

ktm, yz, cr


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko.

Było wiele tematów na ten temat ale zawsze dodatkowe opinie się przydają.

Otóż z tego co wyczytałem to KTM sx125 w latach 1999-2002 (takie mnie mniej więcej interesują) ma 35KM, a np. Honda cr125 z tych samych lat ma 42/44KM. Czy to prawda? Czy przekłada się to na mniejsze spalanie i większą żywotność silnika KTM? Interesują mnie te trzy modele, ktm sx125, cr125, yz125. Będę mógł na to przeznaczyć około 6 tysięcy. Z tego co ludzie piszą, to części do tych trzech marek są w podonych cenach i dostępności. Czy to prawda? Który z tych trzech modeli byście wybrali, a może posiadacie?

 

Nie jest to mój pierwszy cross więc proszę nie pisać wiadomości typu, że to na początek za dużo.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem CR-kę i będę ją chwalił.

Ujeżdżałem ją ponad rok czasu-nigdy mnie nie zawiodła.

Koszty remontów niskie-części w brud ...

Zastanawiam się,skąd masz info o jej mocy,bo z tego co mi wiadomo CR-ka miała max 38 koni-chyba że ktoś założył akcesoryjny wydech i bawił się w gaźniku

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orientujesz się ile mnie więcej wyszedł by kapitalny remont silnika? tzn. korba, tłok, łożyska, uszczelki, nicasil?

 

Korba Prox-a (polecam) -400 zł

Tłok Wossner-a (polecam) -350 zł

Łożyska na cały silnik 400 zł

Uszczelki 200 zł

Regeneracja nicasil (tylko w Anglii,bo Czeski wystarczy na jeden sezon)- około 600 zł.

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepieć brać yz. Z tego co szukałem kiedyś po zagranicznych forach ma lepszy dół od cr która to z kolei ma go najsłabszego wśród wszystkich krosówek.

 

Cały urok 125 polega na kręceniu i używaniu wysokich obrotów i jeśli ktoś jeździ na niskich obrotach,to pomylił motory ...

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Cały urok 125 polega na kręceniu i używaniu wysokich obrotów i jeśli ktoś jeździ na niskich obrotach,to pomylił motory ...

 

tak tylko że im ma mocniejszy dół tym szybciej się wkręci , chyba że ruszamy ze strzału ze sprzęgła :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak masz 100% racji tylko nie zapominaj że u nas w PL masa ludzi lata crossami po lesie , bo mają kopa i fajnie wyglądają jak zamiast lampy jest tablica startowa , wtedy dół się przydaje.......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe yz to może miała i lepszy dół...jak była nowa. Przy 20 czy 15 letnich crossówkach należy brać taką która jest w mniej agonalnym stanie i tyle, a czy będzie czerwona, niebieska czy pomarańczowa...jeden pies. Czego byś nie wybrał z tych trzech, a nawet dorzucając do tego kx i rm to jak znajdziesz coś w ładnym stanie to będziesz zadowolony, a jak ogóra to nie będziesz...wydaje się proste :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...