kuba127 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Siemanko.Było wiele tematów na ten temat ale zawsze dodatkowe opinie się przydają.Otóż z tego co wyczytałem to KTM sx125 w latach 1999-2002 (takie mnie mniej więcej interesują) ma 35KM, a np. Honda cr125 z tych samych lat ma 42/44KM. Czy to prawda? Czy przekłada się to na mniejsze spalanie i większą żywotność silnika KTM? Interesują mnie te trzy modele, ktm sx125, cr125, yz125. Będę mógł na to przeznaczyć około 6 tysięcy. Z tego co ludzie piszą, to części do tych trzech marek są w podonych cenach i dostępności. Czy to prawda? Który z tych trzech modeli byście wybrali, a może posiadacie? Nie jest to mój pierwszy cross więc proszę nie pisać wiadomości typu, że to na początek za dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Miałem CR-kę i będę ją chwalił.Ujeżdżałem ją ponad rok czasu-nigdy mnie nie zawiodła.Koszty remontów niskie-części w brud ...Zastanawiam się,skąd masz info o jej mocy,bo z tego co mi wiadomo CR-ka miała max 38 koni-chyba że ktoś założył akcesoryjny wydech i bawił się w gaźniku Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba127 Opublikowano 23 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Gdzieś wyczytałem i chciałem się upewnić. Własnie najbardziej jestem przekonany do cr'ki. Orientujesz się ile mnie więcej wyszedł by kapitalny remont silnika? tzn. korba, tłok, łożyska, uszczelki, nicasil? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Orientujesz się ile mnie więcej wyszedł by kapitalny remont silnika? tzn. korba, tłok, łożyska, uszczelki, nicasil? Korba Prox-a (polecam) -400 złTłok Wossner-a (polecam) -350 złŁożyska na cały silnik 400 złUszczelki 200 złRegeneracja nicasil (tylko w Anglii,bo Czeski wystarczy na jeden sezon)- około 600 zł. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba127 Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Czyli tak jak się spodziewałem. Mamy 100% pewność ze nicasil będzie do nałożenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) Mamy 100% pewność ze nicasil będzie do nałożenia? Trudno powiedzieć.Trzeba zrobić oględziny i pomiar cylindra Edytowane 25 Listopada 2015 przez DZIKOWSKI Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Lepieć brać yz. Z tego co szukałem kiedyś po zagranicznych forach ma lepszy dół od cr która to z kolei ma go najsłabszego wśród wszystkich krosówek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Lepieć brać yz. Z tego co szukałem kiedyś po zagranicznych forach ma lepszy dół od cr która to z kolei ma go najsłabszego wśród wszystkich krosówek. Cały urok 125 polega na kręceniu i używaniu wysokich obrotów i jeśli ktoś jeździ na niskich obrotach,to pomylił motory ... Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 No tak ale skoro każdy użytkownik którego znalazłem i jeździł na yz/cr woli yz to coś w tym musi być:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 Cały urok 125 polega na kręceniu i używaniu wysokich obrotów i jeśli ktoś jeździ na niskich obrotach,to pomylił motory ... tak tylko że im ma mocniejszy dół tym szybciej się wkręci , chyba że ruszamy ze strzału ze sprzęgła :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 chyba że ruszamy ze strzału ze sprzęgła :D dokładnie ,na torze przy starcie strzelamy z klamki.W czasie wyścigu też trzymamy obroty, aby moto miało moc... Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 tak masz 100% racji tylko nie zapominaj że u nas w PL masa ludzi lata crossami po lesie , bo mają kopa i fajnie wyglądają jak zamiast lampy jest tablica startowa , wtedy dół się przydaje....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 hehe yz to może miała i lepszy dół...jak była nowa. Przy 20 czy 15 letnich crossówkach należy brać taką która jest w mniej agonalnym stanie i tyle, a czy będzie czerwona, niebieska czy pomarańczowa...jeden pies. Czego byś nie wybrał z tych trzech, a nawet dorzucając do tego kx i rm to jak znajdziesz coś w ładnym stanie to będziesz zadowolony, a jak ogóra to nie będziesz...wydaje się proste :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.