spiwor Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Limo nie chodzi o zbudowanie track bika a szosówke tak jak chopperowcy buduja dla siebie motocykle tak zbudowac sobie takie sv na szose, miec niepowtarzalny motocykl :) Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 No wiem o co chodzi, tylko po co :). I to jeszcze żeby przypominał cebrę? To lepiej kupić cebrę i po sprawie. To tak jak pakowanie owiewek od 996 do innych moto, żeby wyglądało jak dukat. Ludzie mają z tego tylko polewkę i nic więcej. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Ale te Light Twiny idąąąąąąą, tylko Polska zacofany kraj... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Bo są dłubane :). Myślisz że seryjna sv z owiewkami od cebry też będzie tak szła? Ani to mocy nie ma ani zawieszenia. No ale co kto lubi. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Hmm Limo ja myślę że jeżdżą serią w pepikach, może tenn Dokoupil ma dłubniętą er6, ale reszta chyba nie, zawiechy, niska masa, odpowiedni przeciwnicy(supermono i ss400) i super puchar :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Zgoda, ale sam wspomniałeś o zawiesze, a to bardzo istotne. Jasne że można sobie takie coś zbudować i jeździć po bułki tylko wtedy robią się koszty, więc dla mnie bez sensu. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 A to wiadomo, ale niekiedy lans się liczy, Major sorry za OT :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Bo są dłubane :). Myślisz że seryjna sv z owiewkami od cebry też będzie tak szła? Ani to mocy nie ma ani zawieszenia. No ale co kto lubi.Jesteś chory, a Twoje zdanie jest głupie! Nie znasz się na niczym i nienawidzę Cię.I jeszcze spiorę cie małym twinem aby dać świadectwo że SV wymiata. I to na dowolnym torze. Howgh. Rękawica rzucona. Bój się. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Gdzies mam owiewki pełne (akcesoryjne) do SV 1000 ....... nie trzeba zakładać od CBRy :D Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Jesteś chory, a Twoje zdanie jest głupie! Nie znasz się na niczym i nienawidzę Cię.I jeszcze spiorę cie małym twinem aby dać świadectwo że SV wymiata. I to na dowolnym torze. Howgh. Rękawica rzucona. Bój się. Hahaha, Joe Bar wymiata :D. Dobra, muszę wybrać jakiś z długimi prostymi, na przykład Pannonia :biggrin: Klod, teraz już wiadomo czemu namawiasz na sv-kę :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Limo nie chodzi o to zeby sv ubrac w owiewki Hondy a stworzyc swoj motocykl z czesci dostepnych na rynku, np, skrzela rekinie z BMW s1000rr itd... Lepsze to niz kupno kolejnego Gs-a i byc nastepnym klonem na trasie.A jak jeszcze zloic w Poznaniu kilka tylkow na torze by stwierdzili "ço to bylo, co to k...wa bylo " to juz pelnia szczescia ;) Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 10 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Na tych zdjęciach efekt jest nieziemski. Ta SVR jest po prostu przepiękna. Zamiast szykować moto do stuntu, można by się zabawić w takie modyfikacje. I koniecznie przedłużenie kanału olejowego :D Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Limo nie chodzi o to zeby sv ubrac w owiewki Hondy a stworzyc swoj motocykl z czesci dostepnych na rynku, np, skrzela rekinie z BMW s1000rr itd... Lepsze to niz kupno kolejnego Gs-a i byc nastepnym klonem na trasie.A jak jeszcze zloic w Poznaniu kilka tylkow na torze by stwierdzili "ço to bylo, co to k...wa bylo " to juz pelnia szczescia ;) No dobra, powiedzmy że rozumiem o co chodzi (poza tym ostatnim zdaniem bo zalatuje jakimiś kompleksami). Sam mam tak przerobioną cebrę że nie poznałbyś co to jest na pierwszy rzut oka (jedynie ogon zdradza co to bo został w oryginale). Ale to bardziej z racji ograniczonych funduszy po gruzowaniu bo plastiki do F3 po lifcie ciągle kosztują dużo za dużo. Ale w takim razie czemu nie przerobiłeś fazera? Nadaje się do "łojenia tyłków na poznaniu czymś niepowtarzalnym" tak samo jak sv. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilos Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Lepsze to niz kupno kolejnego Gs-a i byc nastepnym klonem na trasie. Możesz rozwinąć... Gs-a zastępując Fazerem ? :) Nie stać mnie na przerabianie motocykla i nie uważam się za kolejnego klona w trasie, bo to jadę ja na moim motocyklu ;) Cytuj "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 (edytowane) Jako facet jestem wzrokowcem i lubię pooglądać różne motocykle w trasie ale np. ostatnio w Rumunii było 80 % motocykli to GS, to są piękne maszyny ale miałem wrażenie, że wszystkich tych motocyklistów sklonowano. Punkt widzenia od punktu siedzenia ;) Limo, może to kompleksy ale miałem frajdę łojąc tyłki litrom, które chwilę wcześniej mijały mnie na prostej jakbym stał w miejscu :)A taka przerobiona sv, jakby fabrycznie (a z fabryki moim zdaniem ma słaby wygląd, mogli lepiej się postarać) po prostu zajebiście mi się podoba :) Edytowane 19 Października 2015 przez spiwor Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.