robertt27 Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Witam wszystkich . Mam problem z moją honda cb 250 two fifty 94 r. ponieważ ma zbyt bogata mieszankę i zalewa mi gażnik . Po dłuższym postoju motor pali od strzała ale bez ssania i muszę go trzymać na wysokich obrotach bo inaczej go zaleje i zgaśnie a gdy próbuje go ponownie odpalić to paliwo wywala przez filtr powietrza . Nie wiem co się stało i nie wiem jak zmniejszyć dawkę paliwa , może zacina się pływak ? Rozbierałem gażnik i nie widzę możliwości regulacji poziomu pływaka i tak samo regulacji iglicy na przepustnicy . Mam nadzieje że ktoś coś doradzi. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamin Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 A w pływaku paliwa nie ma? jak jest szczelny to znaczy że zaworek nie trzyma i masz cały czas za wysoki poziom paliwa. wymień zaworek w kom. pływakowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertt27 Opublikowano 22 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Pływak jest szczelny sprawdzałem . Zamówie zaworek na allegro i wymienie , zobaczymy czy pomoże . Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 jeśli na postoju masz pod motocyklem paliwo to zaworek, jeśli nie to źle ustawiony poziom paliwa... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertt27 Opublikowano 24 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 A więc tak silnik zimny otwieram paliwo i bez ssania pale motor , pali od strzała lecz nie ma wolnych obrotów i pod motorem sucho ale po chwili gaśnie (zalany) .Przy próbie ponownego odpalenia paliwo zaczyna lecieć przez filtr powietrza na ziemie ale gdy zamknę paliwo to motor zaczyna łapać i paliwo wtedy nie leci przez filtr.Jeżeli to wina złego poziomu paliwa ,to jak ustawić bo pływak jest cały plastykowy i nic nie da się podgiąć a iglica na przepustnicy nie ma żadnej regulacji . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 zaworki iglicowe, jest jeszcze opcja nieszczelności osadzenia pływaków .... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertt27 Opublikowano 28 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 (edytowane) Rozebrałem jeszcze raz gaźnik i znalazłem macupką dziurkę w membranie przepustnicy więc ją doraźnie skleiłem z myślą że znalazłem przyczynę moich problemów ,ale niestety motor nadal zalewa i wywala paliwo filtrem powietrza .Dzisiaj rozmawiałem z jednym mechanikiem i powiedział że trzeba zawory wyregulować ponieważ zawór wydechowy zamyka się za późno i dlatego wywala paliwo filtrem powietrza . Wygląda na to że tak może być ale czy to rozwiąże problem zalewania silnika ? A zapomniałem zaworek pływaka jest dobry zamyka dopływ paliwa gdy go podniosę na wysokość 18,5 mm , sprawdzałem w pozycji takiej jak jest zamontowany gaźnik do silnika a poziom paliwa jest po zdjęciu dolnej części komory pływakowej na poziomie 5-6 mm mierząc od górnej krawędzi . Edytowane 28 Września 2015 przez robertt27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidwu Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 wymień zaworki iglicowe jak koledzy radzili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 (edytowane) A sprawdzałeś drożność układu powietrza? Filtr, wszystkie kanały którymi powietrze idzie? Przytkanie powietrza może spowodować zalewanie.... Co do zaworków - jeżeli chcesz się przekonać na 100% - wymontuj gaźnik na moment (w twoim moto to pestka :), podłącz paliwo z jakiegoś lejka i zobaczysz. Albo - przy pustym gaźniku, odwracasz go do góry nogami i DELIKATNIE dmuchasz w rurkę od paliwa. Jeżeli coś puszcza to zaworek puszcza. Edytowane 28 Września 2015 przez Buber Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertt27 Opublikowano 29 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Nawet po wyjęciu filtra powietrza jest dokładnie to samo czyli zalewa i wywala paliwo w stronę filtra . A zaworek sprawdzałem dokładnie tak jak piszesz , czyli odkręciłem dół komory pływakowej i puściłem paliwo, podniosłem pływak do góry i dopływ paliwa zostaje odcięty czyli zaworek trzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Ups... to rzeczywiście gorzej. Sprawdź (jeżeli jest) odpowietrzenie komory pływakowej. Kiedyś z tym walczyłem w Hondzie bo mi przelewało. A potem jeden gaźnik zalewał - okazało się że siedział paproch na zaworku iglicowym.... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertt27 Opublikowano 3 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Przedmuchiwałem i czyściłem gaźnik wiele razy , już brakuje mi pomysłów .Ten motor jest jakiś zaczarowany najpierw walczyłem ze słabą iskrą ( udało się naprawić) a teraz zaczęło go zalewać . Pozostało mi zaprowadzić motor do mechanika . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 przepoleruj gniazda zaworków wacikiem do uszuzapewne masz gumowe stożki na iglicach i przy ręcznym dociśnięciu jest dobrze natomiast sam pływak nie daje radymiałem identycznie, gaźniki wymyte i odstawione na półke a po 5 miesiącach po złożeniu silnika potop Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 (edytowane) Zaworki najlepiej jest wymienić na nowe, gniazda jak się da to też (nie pamiętam jak jest w cb), nie kosztują dużo, a potem problemu nie ma. NA koniec wyregulować pływaki i w drogę Edytowane 3 Października 2015 przez toowdie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertt27 Opublikowano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Zaworek jest jeden a gniazda się raczej nie wymienia . Spróbuje poszukać tego zaworka i wymienić może faktycznie nie domyka . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.