Skocz do zawartości

robertt27

Forumowicze
  • Postów

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    honda CB 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    myślibórz

Osiągnięcia robertt27

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Panowie nie mogę znaleźć tego zaworka ,może wiecie gdzie szukać , a może pasuje od innego moto. Moje moto to honda cb 250 two fifty z 1994 roku .Pozdrawiam
  2. Zaworek jest jeden a gniazda się raczej nie wymienia . Spróbuje poszukać tego zaworka i wymienić może faktycznie nie domyka .
  3. Przedmuchiwałem i czyściłem gaźnik wiele razy , już brakuje mi pomysłów .Ten motor jest jakiś zaczarowany najpierw walczyłem ze słabą iskrą ( udało się naprawić) a teraz zaczęło go zalewać . Pozostało mi zaprowadzić motor do mechanika .
  4. Nawet po wyjęciu filtra powietrza jest dokładnie to samo czyli zalewa i wywala paliwo w stronę filtra . A zaworek sprawdzałem dokładnie tak jak piszesz , czyli odkręciłem dół komory pływakowej i puściłem paliwo, podniosłem pływak do góry i dopływ paliwa zostaje odcięty czyli zaworek trzyma.
  5. Rozebrałem jeszcze raz gaźnik i znalazłem macupką dziurkę w membranie przepustnicy więc ją doraźnie skleiłem z myślą że znalazłem przyczynę moich problemów ,ale niestety motor nadal zalewa i wywala paliwo filtrem powietrza .Dzisiaj rozmawiałem z jednym mechanikiem i powiedział że trzeba zawory wyregulować ponieważ zawór wydechowy zamyka się za późno i dlatego wywala paliwo filtrem powietrza . Wygląda na to że tak może być ale czy to rozwiąże problem zalewania silnika ? A zapomniałem zaworek pływaka jest dobry zamyka dopływ paliwa gdy go podniosę na wysokość 18,5 mm , sprawdzałem w pozycji takiej jak jest zamontowany gaźnik do silnika a poziom paliwa jest po zdjęciu dolnej części komory pływakowej na poziomie 5-6 mm mierząc od górnej krawędzi .
  6. A więc tak silnik zimny otwieram paliwo i bez ssania pale motor , pali od strzała lecz nie ma wolnych obrotów i pod motorem sucho ale po chwili gaśnie (zalany) .Przy próbie ponownego odpalenia paliwo zaczyna lecieć przez filtr powietrza na ziemie ale gdy zamknę paliwo to motor zaczyna łapać i paliwo wtedy nie leci przez filtr.Jeżeli to wina złego poziomu paliwa ,to jak ustawić bo pływak jest cały plastykowy i nic nie da się podgiąć a iglica na przepustnicy nie ma żadnej regulacji .
  7. Pływak jest szczelny sprawdzałem . Zamówie zaworek na allegro i wymienie , zobaczymy czy pomoże . Dzięki
  8. Witam wszystkich . Mam problem z moją honda cb 250 two fifty 94 r. ponieważ ma zbyt bogata mieszankę i zalewa mi gażnik . Po dłuższym postoju motor pali od strzała ale bez ssania i muszę go trzymać na wysokich obrotach bo inaczej go zaleje i zgaśnie a gdy próbuje go ponownie odpalić to paliwo wywala przez filtr powietrza . Nie wiem co się stało i nie wiem jak zmniejszyć dawkę paliwa , może zacina się pływak ? Rozbierałem gażnik i nie widzę możliwości regulacji poziomu pływaka i tak samo regulacji iglicy na przepustnicy . Mam nadzieje że ktoś coś doradzi. Pozdrawiam
  9. Nie mam takiego dokładnego szczelinomierza ale ustawiłem tym co mam i honda załapała na drugi cylinder . Został jeszcze problem ze sprzęgłem , dodam że odłączałem te dwa kabelki wychodzące z rączki sprzęgła ( nie wiem po co one są ) i od tamtej pory nie ma sprzęgła . Morze to przypadek ?
  10. U mnie pali od szczała na jeden gar tylko po dodaniu gazu gaśnie i świece są suche ,więc myśle że to nie świece tylko chyba luzy zaworowe ,ale gdy zdejmę fajke z cylindra na który nie pali i położę ją obok świecy wtedy iskra przeskakuje z fajki na świece i motor zaczyna łapać na drugi cylinder ale tak w 50 % i to jest dziwne. A cha kolego enduromaster te luzy które podałeś to na ciepły czy zimny silniku ustawiać ?
  11. Gażnik jest jeden , a co do luzów zaworowych to jakie mają być ? to bym jutro sprawdził .
  12. Witam. Mam problem z hondą cb 250 z 1994 roku, która po czyszczeniu gaźnika (bo motor chodził tylko na ssaniu) i wycięciu kawałka rurki łączącej oba tłumiki pod silnikiem ( bo była dziurawa) motor pali na dotyk lecz tylko na jeden cylinder i po kilku krotnym dodaniu gazu moto gaśnie i nie chce odpalić. Świece czarne i suche . Nie wiem czy to wina wycięcia tego kawałka rurki czy wina gaźnika . Dodam jeszcze że świece i fajki nowe , cewki przekładałem z lewego cylindra na prawy i nadal nie chodzi na ten sam cylinder. Tydzień temu chciałem spróbować przejechać się i kolejny problem nie ma sprzęgła . Dzwignia sprzęgła wciska się z takim samym oporem lecz sprzęgła nie ma, poprzedni właściciel mówił że sprzęgło jest nowe może coś się odkręciło ? Za pomoc z góry dziękuje.
  13. Tak przeczytałem ,jest instrukcja obsługi podzielona na rozdziały za które trzeba zapłacić aby je pobrać . Szukam darmowej .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...