Skocz do zawartości

Zbyt bogata mieszanka, honda cb 250 two fifty 94


robertt27
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich . Mam problem z moją honda cb 250 two fifty 94 r. ponieważ ma zbyt bogata mieszankę i zalewa mi gażnik . Po dłuższym postoju motor pali od strzała ale bez ssania i muszę go trzymać na wysokich obrotach bo inaczej go zaleje i zgaśnie a gdy próbuje go ponownie odpalić to paliwo wywala przez filtr powietrza . Nie wiem co się stało i nie wiem jak zmniejszyć dawkę paliwa , może zacina się pływak ? Rozbierałem gażnik i nie widzę możliwości regulacji poziomu pływaka i tak samo regulacji iglicy na przepustnicy . Mam nadzieje że ktoś coś doradzi. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak silnik zimny otwieram paliwo i bez ssania pale motor , pali od strzała lecz nie ma wolnych obrotów i pod motorem sucho ale po chwili gaśnie (zalany) .Przy próbie ponownego odpalenia paliwo zaczyna lecieć przez filtr powietrza na ziemie ale gdy zamknę paliwo to motor zaczyna łapać i paliwo wtedy nie leci przez filtr.Jeżeli to wina złego poziomu paliwa ,to jak ustawić bo pływak jest cały plastykowy i nic nie da się podgiąć a iglica na przepustnicy nie ma żadnej regulacji .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozebrałem jeszcze raz gaźnik i znalazłem macupką dziurkę w membranie przepustnicy więc ją doraźnie skleiłem z myślą że znalazłem przyczynę moich problemów ,ale niestety motor nadal zalewa i wywala paliwo filtrem powietrza .Dzisiaj rozmawiałem z jednym mechanikiem i powiedział że trzeba zawory wyregulować ponieważ zawór wydechowy zamyka się za późno i dlatego wywala paliwo filtrem powietrza . Wygląda na to że tak może być ale czy to rozwiąże problem zalewania silnika ? A zapomniałem zaworek pływaka jest dobry zamyka dopływ paliwa gdy go podniosę na wysokość 18,5 mm , sprawdzałem w pozycji takiej jak jest zamontowany gaźnik do silnika a poziom paliwa jest po zdjęciu dolnej części komory pływakowej na poziomie 5-6 mm mierząc od górnej krawędzi .

Edytowane przez robertt27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzałeś drożność układu powietrza? Filtr, wszystkie kanały którymi powietrze idzie? Przytkanie powietrza może spowodować zalewanie....

 

Co do zaworków - jeżeli chcesz się przekonać na 100% - wymontuj gaźnik na moment (w twoim moto to pestka :), podłącz paliwo z jakiegoś lejka i zobaczysz.

Albo - przy pustym gaźniku, odwracasz go do góry nogami i DELIKATNIE dmuchasz w rurkę od paliwa. Jeżeli coś puszcza to zaworek puszcza.

Edytowane przez Buber

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet po wyjęciu filtra powietrza jest dokładnie to samo czyli zalewa i wywala paliwo w stronę filtra . A zaworek sprawdzałem dokładnie tak jak piszesz , czyli odkręciłem dół komory pływakowej i puściłem paliwo, podniosłem pływak do góry i dopływ paliwa zostaje odcięty czyli zaworek trzyma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ups... to rzeczywiście gorzej. Sprawdź (jeżeli jest) odpowietrzenie komory pływakowej. Kiedyś z tym walczyłem w Hondzie bo mi przelewało. A potem jeden gaźnik zalewał - okazało się że siedział paproch na zaworku iglicowym....

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedmuchiwałem i czyściłem gaźnik wiele razy , już brakuje mi pomysłów .Ten motor jest jakiś zaczarowany najpierw walczyłem ze słabą iskrą ( udało się naprawić) a teraz zaczęło go zalewać . Pozostało mi zaprowadzić motor do mechanika .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepoleruj gniazda zaworków wacikiem do uszu

zapewne masz gumowe stożki na iglicach i przy ręcznym dociśnięciu jest dobrze natomiast sam pływak nie daje rady

miałem identycznie, gaźniki wymyte i odstawione na półke a po 5 miesiącach po złożeniu silnika potop

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaworki najlepiej jest wymienić na nowe, gniazda jak się da to też (nie pamiętam jak jest w cb), nie kosztują dużo, a potem problemu nie ma. NA koniec wyregulować pływaki i w drogę

Edytowane przez toowdie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...