kubagsx Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 (edytowane) Hej! Przymierzam się powoli do zmiany sprzętu. Chciałbym Was spytać co można wybrać do 40 tys...Rozchodzi mi się przede wszystkim (kolejność wg wagi zagadnienia). 1. Bezawaryjność2. Frajda z jazdy3. Ekonomia (zużycie paliwa, ceny części)4. Wygoda5. Lekkość motocykla - nie lubię ciężkich Nie chcę ścigaczy. Na choppery też pewnie za wcześnie. Interesują mnie nakedy i sportoturystyki. 1. BMW R1200RK1300RS1000R (musi nieco stanieć) 2. DUCATI STREETFIGHTERMONSTER 3. HONDA VFRCB1000RCB1100CBF1000F 4. KAWASAKI Z1000 5. SUZUKI HAYABUSA 6. TRIUMPH SPEED TRIPLE 7. YAMAHA FZ1MT-09 A może coś jeszcze innego? pzdr Edytowane 6 Września 2015 przez kubagsx freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 weź pod uwagę jeszcze K1300S i triumpha Sprinta GT lub ST., z1000sx, zzr1400. Zależy jeszcze do czego ten sprzęt ma służyć. Czy do turystyki czy do jazdy na codzień. Pozdr.F. https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 6 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 I turystyka i jazda codzienna mnie interesuje. freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilos Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 BMW F 800 gs spełnia wszystkie 5 punktów :) ewentualnie Triumph Tiger 800 xc .Może nie do końca nakedy i sporto turystyki, ale godne uwagi . "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Mt09 tracker czy jakoś tak Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 (edytowane) I turystyka i jazda codzienna mnie interesuje. Kup czy to k 1200 S czy K 1300 S i zaloz polke od R-ki masz wagode i Komfort, jezeli bedzie za malo wygody i komfortu to kierownice LSL z adekwatnym zestawem, bedziesz sie czul jak na RT-ku :crossy: Edytowane 6 Września 2015 przez ks-rider <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Muszę się zgodzić z KSem. Jedyna wg mnie wada K1300S to kierownica, na której za bardzo się "wisi" przy niższych prędkościach. Znajdzie się oczywiście jeszcze kilka grzeszków tego sprzęta, ale generalnie jest to bardzo dobra i uniwersalna koza z potężnym kopem :) Pozdr.F. https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Jeżeli interesuje cię wygoda i turystyka, to wykreśl z listy Ducati Streetfighter, bo jest to sport pozbawiony owiewek, sprzęt bardzo ekstremalny pod kątem pozycji nie wspominając o napędzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 No właśnie. W zasadzie wszystkie golasy powinny zostać wykreślone z listy jeśli sprzęt ma być do turystyki :) Pozdr.F. https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doozer Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Mt09 tracker czy jakoś takTracer :) dokładnie, zarówno do jazdy codziennej, jak i pod turystykę się nadaje, miałem okazję nawinąć tym trochę km i byłem pod dużym wrażeniem. Z pewnością biorąc pod uwagę Twoje preferencje sprawdzi się lepiej niż zwykła MT09. I co ważne, za ok 40k kupujesz nówkę z salonu. nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Muszę się zgodzić z KSem. Jedyna wg mnie wada K1300S to kierownica, na której za bardzo się "wisi" przy niższych prędkościach. Znajdzie się oczywiście jeszcze kilka grzeszków tego sprzęta, ale generalnie jest to bardzo dobra i uniwersalna koza z potężnym kopem :) Pozdr.F.Nie jedyna. Znam dwa przypadki, (K1300S), gdzie idealnie przy 40kkm rozleciał się rozrząd. Jednym z nich jestem ja. Laweta z Rumunii nie była tania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Nie jedyna. Znam dwa przypadki, (K1300S), gdzie idealnie przy 40kkm rozleciał się rozrząd. Jednym z nich jestem ja. Laweta z Rumunii nie była tania To już awaryjność, a to inna sprawa. Zresztą napisałem, że znajdą się też inne grzeszki. Wadliwe są też np. zespoły przełączników przy manetkach. Tyle tylko, że nie ma sprzętów bezawaryjnych i nie znajdziesz takiego modelu motocykla, który bez awarii przelata kilkadziesiąt tysi km. Zawsze znajdą się jakieś przypadki, że komuś coś padło. Tak czy inaczej zapewne najmniej awaryjne są japończyki, tyle tylko że dopiero budzą się z nowinkami technicznymi po baaardzo długiej przerwie. Tak źle i tak niedobrze :) Pozdr.F. https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Porter Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 A może BMW R1200RT. Prawie niezawodny boxer , o niskim spalaniu, a dużej mocy. Po odpięciu kufrów masz miejski sprzęt z charakterem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 A ja proponuję to...może lekki nie jest, ale to motocykl legenda :icon_mrgreen: ... i śmoc też ma :icon_razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Autor wątku pisał również Janku, że motocykl ma być ekonomiczny i w miarę lekki, a tu mu z KZ-tem wyjeżdżasz :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi