Skocz do zawartości

Solidny wygodny motocykl do 40 tys.


Rekomendowane odpowiedzi

Hej!

 

Przymierzam się powoli do zmiany sprzętu. Chciałbym Was spytać co można wybrać do 40 tys...

Rozchodzi mi się przede wszystkim (kolejność wg wagi zagadnienia).

 

1. Bezawaryjność

2. Frajda z jazdy

3. Ekonomia (zużycie paliwa, ceny części)

4. Wygoda

5. Lekkość motocykla - nie lubię ciężkich

 

Nie chcę ścigaczy. Na choppery też pewnie za wcześnie. Interesują mnie nakedy i sportoturystyki.

 

1. BMW

 

R1200R

K1300R

S1000R (musi nieco stanieć)

 

2. DUCATI

 

STREETFIGHTER

MONSTER

 

3. HONDA

 

VFR

CB1000R

CB1100

CBF1000F

 

4. KAWASAKI

 

Z1000

 

5. SUZUKI

 

HAYABUSA

 

6. TRIUMPH

 

SPEED TRIPLE

 

7. YAMAHA

 

FZ1

MT-09

 

 

A może coś jeszcze innego?

 

pzdr

Edytowane przez kubagsx

freude am fahren

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I turystyka i jazda codzienna mnie interesuje.

 

Kup czy to k 1200 S czy K 1300 S i zaloz polke od R-ki masz wagode i Komfort, jezeli bedzie za malo wygody i komfortu to kierownice LSL z adekwatnym zestawem, bedziesz sie czul jak na RT-ku

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę się zgodzić z KSem. Jedyna wg mnie wada K1300S to kierownica, na której za bardzo się "wisi" przy niższych prędkościach. Znajdzie się oczywiście jeszcze kilka grzeszków tego sprzęta, ale generalnie jest to bardzo dobra i uniwersalna koza z potężnym kopem :)

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli interesuje cię wygoda i turystyka, to wykreśl z listy Ducati Streetfighter, bo jest to sport pozbawiony owiewek, sprzęt bardzo ekstremalny pod kątem pozycji nie wspominając o napędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mt09 tracker czy jakoś tak

Tracer :) dokładnie, zarówno do jazdy codziennej, jak i pod turystykę się nadaje, miałem okazję nawinąć tym trochę km i byłem pod dużym wrażeniem. Z pewnością biorąc pod uwagę Twoje preferencje sprawdzi się lepiej niż zwykła MT09. I co ważne, za ok 40k kupujesz nówkę z salonu.

nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę się zgodzić z KSem. Jedyna wg mnie wada K1300S to kierownica, na której za bardzo się "wisi" przy niższych prędkościach. Znajdzie się oczywiście jeszcze kilka grzeszków tego sprzęta, ale generalnie jest to bardzo dobra i uniwersalna koza z potężnym kopem :)

 

Pozdr.

F.

Nie jedyna. Znam dwa przypadki, (K1300S), gdzie idealnie przy 40kkm rozleciał się rozrząd. Jednym z nich jestem ja. Laweta z Rumunii nie była tania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jedyna. Znam dwa przypadki, (K1300S), gdzie idealnie przy 40kkm rozleciał się rozrząd. Jednym z nich jestem ja. Laweta z Rumunii nie była tania

 

To już awaryjność, a to inna sprawa. Zresztą napisałem, że znajdą się też inne grzeszki. Wadliwe są też np. zespoły przełączników przy manetkach. Tyle tylko, że nie ma sprzętów bezawaryjnych i nie znajdziesz takiego modelu motocykla, który bez awarii przelata kilkadziesiąt tysi km. Zawsze znajdą się jakieś przypadki, że komuś coś padło. Tak czy inaczej zapewne najmniej awaryjne są japończyki, tyle tylko że dopiero budzą się z nowinkami technicznymi po baaardzo długiej przerwie. Tak źle i tak niedobrze :)

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...