Skocz do zawartości

250 2t ograniczenie mocy.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem crossa. Nie mam praktycznie doświadczenia, jeździło się na WSKach, chińskich 'crossach'i skuterach ale nie na żadnym pożądanym sprzęcie. Zastanawiałem się nad 125 w 2t ale nie ukrywam, że przerazaja mnie trochę częste remonty, a wiadomo, że przy amatorskim użytkowaniu 250 2t potrzebuje serwisu rzadziej. Więc wpadlem na pomysł aby zakupić taką 250 i ograniczyć jej gaz, tak aby obciąć jakieś np 3 tyś obrotów, sprzęt byłby na początek przyjazniejszy i może zwiększyła by się lekko wytrzymałość silnika. Mam około 180 cm i ponad 90kg. Co o tym myślicie? Jest to do zrobienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam około 180 cm i ponad 90kg...

 

I za dużo pieniędzy?

 

Myślę że (jak większość ludzi zakładających podobne tematy) nie za bardzo wiesz o czym piszesz i dopóki nie garniesz się na takiej 250 2t i nie odwiniesz manetki to chyba nie zrozumiesz. Na moim przykładzie mogę Ci napisać że exc 200 to mój czwarty endurak i wiem już że nigdy nie będę mógł powiedzieć że w pełni go ogarnąłem i że mnie "moc ogranicza".

Edytowane przez 4jku

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skąd wy ludzie bierzecie takie idiotyczne pomysły ? upał ?

 

Po pierwsze crossowa 2T nie ma dołu nawet 250 2T jak utniesz mu góre do bezpiecznego dla amatora poziomu to pod 2m górke nie podjedziesz , bo moc w tym motocyklu nie przyrasta liniowo względem obrotów tylko do pewnego momentu są 2KM a nagle się robi 50 w ciągu kilkuset obrotów.....

 

Po drugie ograniczenie skoku rolgazu na 95% nie ograniczy ci w 2T max obrotów -silnik z nie do końca otwartą przepustnicą też się wkręci tylko że wolniej i dalej się możesz zabić , a fachowe zdławienie max obrotów to wyższa szkoła jazdy -dysze strojenie gaźnika możliwe że zwęzki w dolocie itp.....

 

Po trzecie zamulanie crossowego 2T niszczy silnik -zawala się olejem wydech i dyfuzor ,,zamula'' i bo ja wiem czy się dużo dużo wolniej zużywa ? dwusuw jest optymalnie smarowany na w pełni otwartej przepustnicy .......

 

Po trzecie na cholerę takie idiotyczne rozwiązania jak można po prostu kupić 2T enduro 125 które wykorzystasz w 50-80% bez dławień i kombinowań ? Lampę zdejmiesz i założysz tabliczkę z jakimś zajebistym numerem 69 czy naklejką monster energy i też masz crossa i lans na wsi a koszt utrzymania niższy...

 

Nigdy nie zrozumiem jak to jest że 90% ludzi po rajdach wsk czy diabolini koniecznie chce pełnokrwistą crossówkę 2T , boi się jej mocy , boji się remontów , boji się milicji ( brak homo ) jeździ lajtowo po lesie ale za wszelką cenę kombinuje jak kupić tego crossa i nie zabić siebie i swojego portfela -magia eurosportu czy red bull x fighters czy co ? ....

 

Cross 2T to sprzęt dla ludzi ze strojem, skillem , którzy wiedzą czego chcą i umieją zapie**alać i albo latają 60-80% MX albo latają w bardzo trudnym i ciasnym terenie , mają skill jak taddy i potrzebują mocy i lekkości za wszelką cenę ( w tym wypadanie plomb z zębów od zawieszenia )

 

To nie jest sprzęt do wożenia dziewczyny nad rzekę , do turystyki po lasach itp itd........

 

Ja to uważam że nawet osoba która widzi siebie tylko w MX , powinna zacząć od lajtowego enduraka 125 2t i po solidnym ogarnięciu dopiero seta 2T.........

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz czasem wrażenia że tracisz czas? :) Stawiam piwo że w ciągu tygodnia pojawi się kolejny temat o podobnej treści :)

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bezpieczniej będzie jak sobie kupi exc250 jak już się uparł na zweitakta i dłuższą żywotność, nie ma tam skoku mocy jak w 2 secie albo crossówce, dużo przyjemniej się jeździ i zawieszenie więcej wybacza

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...