Pavello144 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Witam. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem crossa. Nie mam praktycznie doświadczenia, jeździło się na WSKach, chińskich 'crossach'i skuterach ale nie na żadnym pożądanym sprzęcie. Zastanawiałem się nad 125 w 2t ale nie ukrywam, że przerazaja mnie trochę częste remonty, a wiadomo, że przy amatorskim użytkowaniu 250 2t potrzebuje serwisu rzadziej. Więc wpadlem na pomysł aby zakupić taką 250 i ograniczyć jej gaz, tak aby obciąć jakieś np 3 tyś obrotów, sprzęt byłby na początek przyjazniejszy i może zwiększyła by się lekko wytrzymałość silnika. Mam około 180 cm i ponad 90kg. Co o tym myślicie? Jest to do zrobienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2015 (edytowane) Mam około 180 cm i ponad 90kg... I za dużo pieniędzy? Myślę że (jak większość ludzi zakładających podobne tematy) nie za bardzo wiesz o czym piszesz i dopóki nie garniesz się na takiej 250 2t i nie odwiniesz manetki to chyba nie zrozumiesz. Na moim przykładzie mogę Ci napisać że exc 200 to mój czwarty endurak i wiem już że nigdy nie będę mógł powiedzieć że w pełni go ogarnąłem i że mnie "moc ogranicza". Edytowane 8 Sierpnia 2015 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 i ograniczyć jej gaz, tak aby obciąć jakieś np 3 tyś obrotów Chcesz ograniczać górny zakres obrotów w 2T? To nie ma sensu bo o to właśnie chodzi w dwusuwie, że ma mocne jebnięcie w górnym zakresie obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 skąd wy ludzie bierzecie takie idiotyczne pomysły ? upał ? Po pierwsze crossowa 2T nie ma dołu nawet 250 2T jak utniesz mu góre do bezpiecznego dla amatora poziomu to pod 2m górke nie podjedziesz , bo moc w tym motocyklu nie przyrasta liniowo względem obrotów tylko do pewnego momentu są 2KM a nagle się robi 50 w ciągu kilkuset obrotów..... Po drugie ograniczenie skoku rolgazu na 95% nie ograniczy ci w 2T max obrotów -silnik z nie do końca otwartą przepustnicą też się wkręci tylko że wolniej i dalej się możesz zabić , a fachowe zdławienie max obrotów to wyższa szkoła jazdy -dysze strojenie gaźnika możliwe że zwęzki w dolocie itp..... Po trzecie zamulanie crossowego 2T niszczy silnik -zawala się olejem wydech i dyfuzor ,,zamula'' i bo ja wiem czy się dużo dużo wolniej zużywa ? dwusuw jest optymalnie smarowany na w pełni otwartej przepustnicy ....... Po trzecie na cholerę takie idiotyczne rozwiązania jak można po prostu kupić 2T enduro 125 które wykorzystasz w 50-80% bez dławień i kombinowań ? Lampę zdejmiesz i założysz tabliczkę z jakimś zajebistym numerem 69 czy naklejką monster energy i też masz crossa i lans na wsi a koszt utrzymania niższy... Nigdy nie zrozumiem jak to jest że 90% ludzi po rajdach wsk czy diabolini koniecznie chce pełnokrwistą crossówkę 2T , boi się jej mocy , boji się remontów , boji się milicji ( brak homo ) jeździ lajtowo po lesie ale za wszelką cenę kombinuje jak kupić tego crossa i nie zabić siebie i swojego portfela -magia eurosportu czy red bull x fighters czy co ? .... Cross 2T to sprzęt dla ludzi ze strojem, skillem , którzy wiedzą czego chcą i umieją zapie**alać i albo latają 60-80% MX albo latają w bardzo trudnym i ciasnym terenie , mają skill jak taddy i potrzebują mocy i lekkości za wszelką cenę ( w tym wypadanie plomb z zębów od zawieszenia ) To nie jest sprzęt do wożenia dziewczyny nad rzekę , do turystyki po lasach itp itd........ Ja to uważam że nawet osoba która widzi siebie tylko w MX , powinna zacząć od lajtowego enduraka 125 2t i po solidnym ogarnięciu dopiero seta 2T......... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Nie masz czasem wrażenia że tracisz czas? :) Stawiam piwo że w ciągu tygodnia pojawi się kolejny temat o podobnej treści :) Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 bezpieczniej będzie jak sobie kupi exc250 jak już się uparł na zweitakta i dłuższą żywotność, nie ma tam skoku mocy jak w 2 secie albo crossówce, dużo przyjemniej się jeździ i zawieszenie więcej wybacza Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Po pierwsze crossowa 2T nie ma dołu nawet 250 2Tmoja 300XCW ma :cool: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.