Gość dreamof Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Około 2:05 zobaczyłem bardzo zły nawyk, który trzeba tępić od początku.Skręcając wychylasz ciało na przeciwwagę i robisz to przy skręcie w prawo. Przy ósemce robisz to w obie strony a to z kolei nie pozwala Ci na przejechanie tego i szybciej i płynniej. Kolega ma rację mówiąc Ci, zebyś głębiej w bramki przednim kołem wjeżdżała bo tył kosi i czasem bardzo blisko pachołka przechodzisz choć fakt, że przez cały film żadnego nie zahaczyłaś może świadczyć, że czujesz to...jednak nie wierzę w czucie bo za zielona jesteś. Nie mogę się z Tobą zgodzić.Trochę mi zajęło zanim się tego nauczyłam ale jestem ambitna i pojetna.Nie wychylam się - pracuje biodrami i nogami.Tułów prosty bo tego wymaga mój instruktor a intuicję mam po tacie... Nie mogę się z Tobą zgodzić.Trochę mi zajęło zanim się tego nauczyłam ale jestem ambitna i pojetna.Nie wychylam się - pracuje biodrami i nogami.Tułów prosty bo tego wymaga mój instruktor a intuicję mam po tacie... aha....to moja 2 godzina na tym slalomie... Zarówno na ósemce jak i na wolnym musisz odwracać głowę w kierunku w którym jedziesz (czyt. upewnić się o możliwość manewru), jak trafisz na upierdliwego egzaminatora to bez tego cię nie przepuści. Tak wiem i z reguły to robie Się teraz posypie lawina za i przeciw.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Tułów prosty ale z linią pionową motocykla...to tak przy amatorskiej jeździe ale Ty kompensujesz przechylenie motocykla przerzucając tułów na stronę przeciwną skrętu.I błagam niech mi nikt nie mówi, że pokonywanie zakrętów jak Ty to robisz w slalomie i ósemce jest wskazane.Poczytaj i zarazem po prostu spójrz:http://www.ofirmx.com/blog/2013-04-10/motorcycle-cornering-survival-reactions-and-proper-body-positioning/21 https://rideapart.com/articles/10-things-you-need-to-know-about-motorcycle-body-position-for-sport-riding Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dreamof Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Kurcze , może to tak wygląda ale uwierz ze ja nic nie przerzucam tylko balansuje tyłkiem a w sumie cisne na stopkę ile wlezie.Fakt miałam tendencje do balansowania całym ciałem ale już tego nie robię;) a zresztą. ...co ja się tłumaczyć bede;p chyba wiem lepiej co robię ze swoim tyłkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Cokolwiek nie robisz ze swoim tyłkiem to tułów pracuje nieprawidłowo. Może sama obejrzyj swój film od 2.05 do 2.14 i ósemkę to zobaczysz o co chodzi.Ja tak z uprzejmości ale każdy jeździ jak chce. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Niemniej jednak tyłek całkiem fajnie pracuje i ja jestem całkowicie ZA !!!! :icon_razz: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dreamof Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Cokolwiek nie robisz ze swoim tyłkiem to tułów pracuje nieprawidłowo. Może sama obejrzyj swój film od 2.05 do 2.14 i ósemkę to zobaczysz o co chodzi.Ja tak z uprzejmości ale każdy jeździ jak chce. Specjalnie to robiłam i nie wiem czemu to w ten sposób wygląda ( tylko). Mój instruktor zawsze mi na to zwracał uwagę i starał się to we mnie zmienić i się udało. Druga strona , kierownicę mam dość daleko, nie chcąc nawet ruszyć tułowiem, czasem muszę żeby chociażby pchnąć reką kierownicę. To mot po prostu jest dość spore dla mnie stąd być może taki efekt. Uwierz , że z całych sił staram się nie ruszać tułowiem a stabilizować bak biodrami, udami i stopami - naciskając podnóżki. Ściągam skrzydełka, prostuję plecki, wypinam pierś i trzymam postawę. Nie jest to łatwe ale gdyby było faktycznie tak jak mówisz , instruktor by mi na to zwracał dalej uwagę a w końcu doszedł do wniosku , że pojęłam chociaż maglował mnie niesamowicie z ta postawą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 A ja mam pytanie co do tego hamowania przodem w zakręcie. Jak zamierzacie się zatrzymać samym tylnym hamulcem gdy za zakrętem będzie jakaś przeszkoda ? Ja się tam nie znam, ale nie wyobrażam sobie jazdy bez hamowania przodem w zakrętach, no chyba że powoli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dreamof Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 W zakrętach najlepiej jest hamować przednim i tylnym hamulcem bo to Ci stabilizuje zarówno przód jak i tył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Polemizowałbym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Popatrzcie na ten i podobne filmy i podyskutujcie później . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dreamof Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Polemizowałbym... Żadna nowość....:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Ale ja na poważnie.. jak tyłem w zakręcie? Szybkim zakręcie? Są tacy co stosują tą technikę, ale to trzeba czuć tylny hamulec... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dreamof Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Ja się nie odzywam bo zaraz mi ktoś powie, że jeszcze źle naciskam manetkę hamulca:PPPPW zakręcie masz raczej nie hamować.Masz to zrobić przed zakrętem, żeby ładnie w niego wejść.Na zakręcie to masz przyspieszyć...a jak musisz zahamować to obydwa hamulce...a jak nie to rób co chcesz:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Polemizowałbym! Ale już więcej nie piszę, bo Ty jesteś na poziomie zdania prawka, wiec rób wsio żeby zdać, a potem idź na kurs doszkalający :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Przemku , co chcesz udowodnić tymi filmami? To zupełnie inna klasa- tor wyścigowy.Tu chodzi o naukę a nie o wyścigi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.