Skocz do zawartości

nauka jazdy na motocyklu kobiety


fh1216
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A dodanie gazu na zakręcie pozwala zachowac stabilnośc moto .Na zakręcie "zmniejsza się " średnica kół co z kolei daje taki efekt jak po zastosowaniu tylnego hamulca. Kręcisz manetką - unikasz utraty przyczepności. Patrzcie jakie to proste:P Zero kombinacji:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sama sobie ich nie daję...zmusiliście mnie do lektury:P Nie lubię gdybania:) Mi nikt nie tłumaczył jak mam się zachowywać i nikt nigdy nawet nie odczuł, że ma pasażera...poza błędami popełnionymi przez sibie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dodanie gazu na zakręcie pozwala zachowac stabilnośc moto .Na zakręcie "zmniejsza się " średnica kół co z kolei daje taki efekt jak po zastosowaniu tylnego hamulca. Kręcisz manetką - unikasz utraty przyczepności. Patrzcie jakie to proste:P Zero kombinacji:P

Coś mi się zdaje że ty to wszystko wiesz tylko się tak z nami droczysz. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Tak... z Wami źle, bez Was też...

 

 

 

Żyć z nim ciężko, zabić szkoda....

 

Moja fantazja jest mocno w tym przypadku zniewolona przez Ego:) Małymi krokami, wolno - szybko - szybciej....:) Mam już swoje latka i podchodze do pewnych rzeczy odpowiedzialnie... na przykład do jazdy:)Wszystko skrzętnie układam sobie w główce:)

 

Jeździć więcej nie mogę, nad czym bardzo ublowem. Gdyby tylko ten czas pozwolił;/ Pewno już bym była po egzaminie ( Niekoniecznie zdanym - ale zawsze to już jakieś doświadczenie i krok w przód) Zostało mi jakieś 9h ...i czas do końca października z tego co się orientuję...musiałby mi ktoś podarować jakiś czasowy stoper żebym sie wyrobiła. Jeździć mogę bez przerwy:P tylko kiedy:P To na co moge sobie pozwolic to jest maks godzina w tygodniu, czasem dwie wiec malinowo nie jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadmiar lektury i zbędnej teorii naprawdę szkodzi.

Najpierw najlepiej zdać egzamin a nad resztą pracować później, będziesz mieć na to jakieś 50 lat po kursie więc nie ma sensu zaprzątać sobie tym głowy w ciągu pierwszych 20 godzin nauki.

 

A do zdania egzaminu naprawdę wystarczą rady typu " jedynka w dół, dwójka w górę" :) to nie jest wielka filozofia :)

 

PS: Major, nie bajeruj :)

Edytowane przez fincher

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Majki, chyba nie taki rodzaj "focha" Justyna miała na myśli... :P

 

PS: Major, nie bajeruj :)


Ja?? Gdzieżbym śmiał... ;) Edytowane przez Major87

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, jak zobaczę "zdjęcia podwozia" - to ja mogę pokazać jak to się robi. Ale z góry mówię, że żadne miękkie rurki to nie moje klimaty :P

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...