przemek96 Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Panowie taka sytuacja - Laguna 2 1,9dci, 2004 rok, zaczęła szarpać obrotami podczas jazdy, poczytałem trochę - odłączyć wtyczkę z egr i wtedy sprawdzić. Jak ręką odjął, ale rodzice w środę jadą na wakacje i co teraz? Z odłączoną wtyczką? wyczyścić go? Zaślepić? Wiem że są tu mechanicy samochodowi więc proszę o poradę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinC Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Mechanikiem nie jestem, ale miałem taka Lalunie i chciałem zasklepić EGR ale mój mechanik odradził takie zabiegi Powiedział, że po jakimś czasie może mieć to zgubny wpływNajlepiej to wymienić EGR Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Ciekawe na co ten zgubny wpływ. EGR to nic innego jak zawór pozwalający części spalin wrócić do komory spalania w jednym cylindrze. Jak nie chcesz kupować nowego-używanego i wymienić (co zrobić najlepiej) to zaślep i ciesz się jazdą. Wtyczkę podłącz aby sterownik nie świrował. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 nie we wszystkim można sobie ot tak zaślepić egr, jak będzie sobie potwierdzał otwarcie czujnikiem podciśnienia w kolektorze to i tak błęda wyrzuci nawet jak egr będzie sprawny, zostaje wtedy mod sterownika Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilos Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Pierwszy lepszy mechanik wyczyści za 60-70 zł . Cytuj "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 ogra zaślepić, sterowanie ogrem zostawić.Tyle.To nie prom kosmiczny.te 1,9 w sensie. :cool: Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 5 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Dziękuję za porady, dzisiaj wyczyściliśmy egr, już nie szarpie(zobaczymy jak długo), jak mu na trasie zacznie, to odłączy wtyczkę i tyle. Kontrolka check engine się nie świeciła, nawet po odłączeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Silnika nie używałem a o EGR raz przeczytaj mój post wyżej. Jest to zawór łączący pierwszy cylinder z wydechem. Po zaślepieniu część spalin nie wraca do ponownego przepalenia. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j.marcin Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Z teorii wiem,że jak alfa to tylko z dieslem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Bo diesel fiata. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.