Skocz do zawartości

MarcinC

Forumowicze
  • Postów

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O MarcinC

  • Urodziny 11/10/1982

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łódź

Osobiste

  • Motocykl
    Triumph Sprint RS955i
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia MarcinC

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Nie potrzebuje ktoś wspomnianych w tytule gmoli ? Cena 250pln Stan bardzo fajny Sprzedane
  2. https://www.olx.pl/oferta/triumph-sprint-rs955i-2001r-CID5-IDE28im.html
  3. Hej Chciałbym przesiąść się na turystyka, więc przyszedł czas na sprzedaż mojego Triumpha Sprint RS955i z 2001r. Nie jest to nowy motor i nie jest idealny ale przez te lata ze mną nigdy mnie nie zawiódł. Moto wygodne, ja starałem się dbać. Wymiany oleju i filtra co roku bez względu na przebieg. Przebiegów dużych ja nie robiłem, co widać w historii gov.pl Ja wymieniałem opony, napęd, kanapę, akumulator, grzane manetki, szybę. Jako ze sam zrobiłem kilka rysek to pomalowałem całego. Ja wypadku nie miałem ale poprzedni właściciel miał wywrotkę parkingową: kobitka mu przewróciła stojący motor. Podczas zakupu odwiedziłem Blaze i cały przegląd robiony był u niego. Chciałbym dostać 5000pln W razie pytań chętnie odpowiem 534000044
  4. Mechanikiem nie jestem, ale miałem taka Lalunie i chciałem zasklepić EGR ale mój mechanik odradził takie zabiegi Powiedział, że po jakimś czasie może mieć to zgubny wpływ Najlepiej to wymienić EGR Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. A mnie instruktorzy powiedzieli żeby na egzaminie pokazać co sie umie i to najlepiej jak sie da. Nie myślec zdam/nie zdam tylko iść pokazać dobrą jazdę Ja ósemkę i slalom jechalemna jedynce z puszczonymi manetkami Szybki slalom na trójce Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Pytanie co znaczy poważny: Ogólnie pierwszym motocyklem była Suzi GS500E z 1997r. Stłumiony do A2. Sądzę, że to poważny motocykl, ale tak naprawdę po zmianie dopiero poznałem co znaczy Moto. Suzi zamieniłem na Triumpha Sprint RS955i z 2001r. GS ogólnie zrobiłem bardzo bardzo mało, bo może z 200-300km. Jakoś to nie było to. Poza tym jeszcze stłumiony co po jakimś czasie zaczęło przeszkadzać. Moto małe jak dla mnie. Po zakupie w tym roku w lipcu zrobione koło 2000km. I ciągle mi mało.
  7. Dzisiaj odebrałem kombi. Mój akurat w rozmiarze 56/58 Jak założyłem w sklepie to dość obcisły. Spodnie przymierzałem 56 ale nie byłem w stanie się zapiąć. Podobnie z kurtką w mniejszym rozmiarze. Tak obcisła, ale nie upijająca. Trochę dziwnie było na początku, ale przejechaniu 200km jakoś się naddała i jest super wygodnie. Dzisiaj za gorąco nie było (koło 14 stopni). Pod kombi miałem coś w rodzaju bielizny i jedyne gdzie było mi zimno to w szyję, ale już znalazłem fajny kołnierz. Bardzo wygodne, fajnie wygląda. U mnie też spontan, bo w planach skóra była w przyszłym roku, ale dostałem prawie 1300zl rabatu, więc się skusiłem. Jak narazie nie żałuję. Zobaczymy po większych przebiegach LwG
  8. Zależy od kurtki Jak ma ochraniacze to wystarczy dorzucic na plecy, ale z drugiej strony w zbroi bezpieczniej ale chyba mniej wygodnie Musialbys jeszcze dobrać jakąś kurtkę na ta zbroje Do ciemnych szybek w kaskach to nie wiem bo mam zwykłą ale mam tez blende W dzień jest ok ale po zmroku to raczej nie bardzo Jaknys nocą w okularach przeciwsłonecznych jeździł
  9. Jeśli chodzi o tani kask to ja mogę polecić LS2 np FF370 (szczękowy). Kaski LS2 dostały 4 gwiazdki w teście Sharp'a a to nie mało. Ceny mają bardzo przystępnę. Moja żonka używa takiego i jest zadowolona. Kominiarka - dla mnie obowiązkowa: po pierwszy łatwiej zakłada i zdejmuje się kask po drugie - jak się spocisz to pierzesz kominiarkę, a nie non stop musisz wnętrze kasku wyciągać i prać. Co do ubrań - firmy nie znam - materiał jak materiał, to by trzeba było na żywo zobaczyć. Według mnie jak chcesz zaoszczędzić to bym do tego kompletu dorzucił jakieś lepsze ochraniacze zamiast tylko zamontowanych (np na plecy co dorzucić). Z wyglądu są w miarę OK. Ja kupiłem komplet firmy Motona - raczej firma niezbyt znana, ale sobie chwalę. Wypinana membrana i podpinka, dużo wywietrzników. Latem super się jeździ. Ta Twoja wywietrzników niestety nie ma, więc musisz się naszykować na straszne pocenie. Ważne, że można spiąć kurtkę i spodnie. "ale ze mnie żaden profesjonalista czy długo dystansowy motocyklista, więc mogę się mylić" Zapomniałeś o rękawicach i butach.
  10. Oczywiście proces ten ciągle trwa :-) ale kurtka opięta jest w ramionach, barkach i klatce. W brzuchu jest w miarę OK :-P Dzięki za porady. Kurtka i spodnie zamówione. We wtorek mają już być :-) Ciekaw jestem jak mi będzie się jeździć
  11. Hej Noszę się z zamiarem kupna skórzanego kombi. Teraz jeżdżę w tekstyliach i może warto by było przeskoczyć na skórę. Początkowo chciałem kupić w przyszłym roku, ale dostałem dobrą ofertę na Berik. I tu problem - jeśli promocja to jakieś ograniczenia. Rozmiar kurtki jest tylko jeden. Nigdy nie miałem na sobie skóry motocyklowej więc się nie spodziewałem takiej różnicy. Kurtka okazała się bardzo dopasowana. Mogę oddychać, ale np machanie rękami w tył odpada :-) Sądzę, że kurtka jest idealna, ale z bardzo bardzo małym marginesem, więc jak mi się przybierze to tragedia. Jak wypnę podpinkę to jest super. Bardzo wygodnie. z podpinką trochę gorzej. Ale może kurtka się trochę rozepcha / ułoży. Co Wy na to ?? Macie pewnie doświadczenie ze skórą, więc jakieś doświadczenie i może coś doradzicie.
  12. Zdalem Nie wiem dlaczego współczucie sie u ciebie obudziło
  13. Dzisiaj odebrałem z ulicy Smugowej prawko. W końcu można bez stresu jeździć :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...