gogi22 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Witam jestem nowy i chciałbym się przywitać :rolleyes: Co sądzicie o tym nicasilu czy on będzie się jeszcze nadawał? Kupiłem rm zatartą tłok w niej normalnie natopiło od strony wydechu resztki aluminium usunąłem. Wiem że trzeba pomierzyć go ale nie wiem czy w ogóle jest sens jechać go zmierzyć bo nicasil już ma sporawy próg co o tym sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Z tego cylindra nic już nie będzie,chyba że wstawisz tuleję żeliwną Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gogi22 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Właśnie byłem w garażu spróbowałem go trochę przehonować ale to chyba nic nie dało chyba już jest cieniutka warstwa tego nicasilu bo w jednym miejscu zdaję mi się że się przetarł do aluminium chyba nic innego mi nie zostaje jak wstawić tuleje.Nawet nie wiem czy jest sens jechać go zwymiarować. Co o tym sądzicie??Fotki nie są za specjalne (aparat kiepski) ale coś nie coś widać :biggrin: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Czym Ty to honowałeś ?Takim czymś ? http://allegro.pl/honownica-do-cylindrow-51-177mm-2-7-jonnesway-24h-i5170414760.html Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gogi22 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 (edytowane) No coś takiego a co w tym złego? Tak ja honowałem Edytowane 8 Czerwca 2015 przez gogi22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 (edytowane) Do honowania cylindrów pokrytych nicasil-em używa się honownicy diamentowej,a ta której Ty użyłeś jest z kamienia Edytowane 8 Czerwca 2015 przez DZIKOWSKI Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Niestety kolego - tuleja albo nowy cylinder. Niby jest opcja regeneracji nicasilu, ale to raczej mija się z celem przy kosztach i wartości motocykla. Chyba najrozsądniejsza opcja to tuleja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gogi22 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Ja chciałem tylko ten brud ściągnąć a nie szlifować nicasil :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 na mojo oko to to jest zatarte -smiec szkoda czasu i kasy na pomiary..........jak ci poprzednicy pisali , przy czym tuleja zeliwna w tak wysilonym sprzecie podobno jest dyskusyjna , ja sie nie znam nie wypowiadam sie w tym temacie , wiem tyle ze daj sobie spokoj z jakims nakladaniem nicasili bo to gowno warte , albo nowy gar albo tuleja...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gogi22 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Podjąłem jednak decyzję że wyślę cylinder do Piotra Woryny na wstawienie tulei i przebicie korbowodu bo już wszystkie części mam na cały silnik do generalnego remontu tylko mi brakuję właśnie cylindra tłoka i korbowodu (to co najważniejsze) chociaż korba nie ma luzów ale postanowiłem ją wymienić bo poprzedni właściciel mówił że nie wymieniał więc nie wiem ile ma przejechane.A nie wiecie może ile trzeba czekać na tuleje u pana Piotra bo na jego stronie jest wiadomość że do 15 czerwca nie przyjmuję żadnych zleceń więc roboty ma od zarąbania i boję się że cylinder będzie u niego z 5 tygodni.Jak się spisuję cylinder na tulei podobno dla amatora nie ma tak bardzo różnicy w mocy czy to prawda??? Jak możecie to napiszcie jakieś opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Jak dzwoniłem mówili mi ze do 2 tyg,okazało się ze czekałem 1,5msc,górę tłoka pokrył czymś białym z wierzchu niby mniej przepuszcza ciepło itp ale zaczęło to schodzić po przetarciu szmata wiec nie wiem co to tak naprawdę jest,po czterech miesiącach użytkowania nie narzekam nic się nie dzieje jeździ jak powinien,jest to ktm 360.Ogólnie ok ale widziałem dużo lepiej wykonane tuleje przynajmniej jeśli chodzi o wycinanie kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gogi22 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 A miał ktoś styczność z firmą Martin motocykle ogłaszającą się na allegro , cena przystępna ciekawe jakie wykonanie i termin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 A miał ktoś styczność z firmą Martin motocykle ogłaszającą się na allegro , cena przystępna ciekawe jakie wykonanie i termin. Z tańszych firm polecam jackmotor robią ok. Co do martina robią takie świetne tuleje że kilkanaście razy miałem cylek do poprawki po nich. Chodzi o to że kanały nijak były odwzorowane i wycinane chyba nożyczkami albo szlifierką kątową. Nie wspominając że tuleja to mahle na oczy nie widziała i jest wykonana ze słabej jakości materiału plus że wytoczony pierścień w tulei jest zazwyczaj zbyt niski i zbyt luźno spasowany co prowadzi potem do opuszczania się tulei. Wystarczy że wpiszesz w necie tulejowanie martin motocykle to idzie niezłe sobie o nich poczytać od siebie nie polecam chyba że chcesz potem wybijać tuleje i ją korygować :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gogi22 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 A czy ta firma będzie miała tuleje do rm bo z tego co widzę na ich stronie to tylko mają do Simsona itpMożecie jeszcze polecić jakieś firmy żeby było w miarę dobrze i terminy żeby nie były po miesiąc czasu cena nie gra roli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 No to jeżeli cena nie gra roli to zamów nowy cylinder, będziesz miał w parę dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.