PanBoczek Opublikowano 26 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Po kilkudniowej nieobecnosci zajrzalem do Buella i okazalo sie, ze caly prad z niego wyszedl. Bateria pusta. To by sugerowalo przebicie na mase (a nie slabe polaczenie masowe gdzies tam w instalacji). Po przekreceniu stacyjki nawet kontrolki nie swieca.Podlaczylem kablami akumulator z auta i po przekreceniu stacyjki i przesunieciu wlacznika zaplonu pompa normalnie podpompowala.Natomiast po nacisnieciu startera slyszalem tylko terkotanie przekaznika (jak w kołatce), ale rozrusznik nie dygnal nic a nic.Kilka prob i zawsze to samo. Teraz przynajmniej objawy sa jednakowe przy kazdej probie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 To objawy zbyt niskiego napięcia i braku wystarczającej ilości prądu lub potężnego poboru uniemożliwiającego prawidłowe działanie układu. Lejce podłączyłeś do rozładowanego aku a Adam sugerował abyś to zrobił na sprawnym aku i wtedy podzielił się wrażeniami.Jaki9mi kablami podłączyłeś drugi aku? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PanBoczek Opublikowano 26 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Podlaczylem byczy akumulator od Land Rovera standardowymi kablami do pozyczania pradu. Nie ma opcji, ze to wina slabej baterii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Naładuj akumulator ,skoro twierdzisz,że jest dobry.Spróbuj odpalić.Jesli będzie ok.to odłącz akumulator na kilka dni i sprawdź.Ja będzie ok to znaczy,że masz jakiś duży pobór prądu,który rozładowuje baterię.Jesli nie odpalisz to bateria do wymiany. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Weź amperomierz i podłącz go szeregowona plusie, poczekaj z 30 sekund (bo na początku elektronika może trochę zasysać) i sprawdź jaki ma pobór spoczynkowy. W zasadzie w motocyklu powinien wynosić 0A. Zakres pomiaru w miliamperach.Masz alarm? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PanBoczek Opublikowano 26 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Nie mam alarmu i nie mam amperomierza. Jutro kupie i pomierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PanBoczek Opublikowano 12 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2015 Weź amperomierz i podłącz go szeregowona plusie, poczekaj z 30 sekund (bo na początku elektronika może trochę zasysać) i sprawdź jaki ma pobór spoczynkowy. W zasadzie w motocyklu powinien wynosić 0A. Zakres pomiaru w miliamperach.Masz alarm?Praca, dom, rodzina... dopiero teraz mialem chwile, zeby kupic miernik i pomierzyc. Swiezo naladowana bateria przed podlaczeniem miala 12.8V.Po przykreceniu kabla masowego do baterii i podlaczeniu miernika szerwgowo miedzy plus baterii i kabel dodatni, napiecie spadlo do 10.62V. Po przekreceniu kluczyka podskoczylo na 11.2V. Prad przed przekreceniem kluczyka mial 0A. Po przekreceniu kluczyka skoczyl do 2.8A i zaczal spadac (caly czas ze skrzynki bezpiecznikow dochodzilo skrzypienie). Gdy skrzymienie ustalo, faktycznie po ok. 30 sekundach, prad zatrzymal sie na 0.55A. Do zera nie zszedl. Po ponownym wylaczeniu i wlaczeniu stacyjki prad podskoczyl na ok 1.2A i troche falowal (1-1.3A), przy czym ze skrzynki bezpiecznikow caly czas dochodzil ten dziwny skrzypiacy dzwiek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 12 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2015 Interesował mnie prąd spoczynkowy czyli ten gdy stacyjka nie jest włączona. Jest on zerowy a więc ok, nic Ci nie kradnie prądu z aku. Jednak zastanawia mnie tak silny spadek napięcia po podłączeniu aku i chwilę potem. Według tego powiedziałbym, ze akumulator jest dno. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PanBoczek Opublikowano 12 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2015 Sek w tym, ze po podlaczeniu innych akumulatorow (z motocykla czy tez z samochodu) dalej nie odpala.Po podlaczenia akumulatora (sprawnego) z innego motocykla objawy byly takie jak na zamieszczonym przeze mnie w pierwszym poscie filmie, ale zmierzone napiecie tak nie spadlo. Caly czas utrzymywalo sie w okolicy 12V.Po podlaczeniu akumulatora samochodowego wszystko jest niby OK az do nacisniecia przycisku startera, kiedy to przekaznik zaczyna terkotac.Akumulator faktycznie moze byc zdupczony, ale skoro podmiana akumulatora nie pomaga, to musi byc jeszcze jakis inny problem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 12 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2015 Coś mocno obciąża akumulator.Odłącz plus od rozrusznika i wtedy włącz zapłon. Jeśli po naciśnięciu nadal pojawi się trzeszczenie cewki przekaźnika to wyciągałbym po kolei bezpieczniki aby sprawdzić, który obwód obciąża.Jednak jak dla mnie to rozrusznik robi cały ten zamęt bo po włączeniu zapłonu nie ma oznak obciążenia aż do momentu naciśnięcia startera.. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 12 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2015 Ruszałeś może kabel od rozrusznika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 To jeden trop a drugim moze byc walniety przekaznik z wypalonymi stykami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 13 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 To jeden trop a drugim moze byc walniety przekaznik z wypalonymi stykami.Dokładnie. Zapomniałem napisać, że to następne po rozruszniku a potem bezpieczniki. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 13 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 Ja ostatnio rozkręciłem rozrusznik, bo nie chciał mimo nowego aku zapalić. Okazało się, że jak czyściłem kabel od rozrusznika, ruszyłem tą śrubą wystającą z rozrusznika, widziałem to i zamiast dokręcić normalnie, kombinowałem żeby cofnąć tą śrubę. Jak się okazało ta śruba zapiera się takim półksiężycem o korpus rozrusznika, jeśli śruba się dokręci, półksiężyc się oprze o korpus, jeśli będzie odkręcone, półksiężyc powoduje niewysuwanie się "zębatki" zazębiającej z kołem zamachowym(czy tam od sprzęgła). Mi przy rozruchu spadało do 7V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PanBoczek Opublikowano 13 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 Z rozrusznikiem nic do tej pory nie kombinowalem. Poruszalem kilkoma kablami, ale nie bylem pewien ktory idzie do rozrusznika. Nic to jednak nie dalo.A z tym trzeszczeniem przekaznika to czasem wystepuje ono po przekreceniu kluczyka nawet bez naciskania startera.Bezpieczniki wszystkie sprawdzilem.Przekaznik juz namierzylem ten trzeszczacy (to ten od startera), ale zamienialem go z pozostalymi miejscami i za kazdym razem bylo to samo. Kazdy przekaznik, ktory byl wpiety w to samo gniazdo tak samo trzeszczal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.