Brzoz3k Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Jaki by nie był: po prostu jest taka możliwość. Nie robiłem tak, więc nie oceniam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychufmx Opublikowano 6 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Uwaga wznawiam temat, otóż od czasu ostatnich dyskusji, zdążyłem kupić Mineralli AM6, zadowolony zabrałem się do rozpakowywania i próby montażu. Niestety zaskoczenie. Mimo że Beta była wypuszczana w wersji i z silnikiem KTMowskim który to ja sam posiadam, a także z znanym wszystkim am6, to jednak zupełnie inaczej są te silniki montowane. Mój silnik jest montowany razem z wahaczem, w sensie jedna śruba łączy ze sobą wahacz, ramę i karter silnika. Do tego am6 jest znacznie większy i obcierałby o amortyzator centralny nawet przy jakiejkolwiek próbie montażu. Sam już nie wiem jak się zabrać do tego motoroweru. Znaleźć jakiekolwiek części do tego silnika to graniczy z cudem. Znalazłem jednak też silnik EBS od derbi i wydaję mi się że on ma układ podobny jak i ten mój. http://olx.pl/oferta/silnik-ebsiglaam6-70-80-sport-racing-derbi-senda-gpr-gilera-CID5-IDaxoLF.html#c4a7e28c2f Jednak napisałem teraz do gościa o rozstaw uchwytów i ich szerokość, jednakże wolałbym zrobić silnik ktmowski ale nie mam pojęcia jak w ogóle się do niego zabrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 mnie się wydaje że to nie ma finansowego sensu ........ tłok cylinder można na mil;iony sposobów naprawić nie znając typu , sprawdź czy to nicasil czy żeliwo , jak żeliwo to bajka jak nicasil to tuleja , ale koszt tulejowania jest większy niż to wszystko z ramą warte :D jak żeliwo można szlif , tłok pomierzyć i pokombinować dopasować inny po wymiarach ew korektach pilnikiem :D łożyska wału już pisałem -rozbierasz i na wymiar simmeringi to samo uszczelkę pod cylinder wystrugasz z np gambitu , pod głowicę można spróbować na masę uszczelniająca, jak wał korbowy jest ok( nie ma luzu na korbie i średnica główki jest ok ) to już ci pisałem do uratowania bez znajomości typu ...... ale nie wiem czy to wszystko ma sens w ogóle........ Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychufmx Opublikowano 8 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Wygląda to niestety tak że to jest nicasyl, wymaga rozwiertu bo powierzchnia jest zniszczona. Ale kolejny problem to nie tylko wstawienie tuleji, ale wykonanie otworów od kanałów. I kolejny problem to właśnie luz na korbie, i przy wyciąganiu sworznia wysypało się górne łożysko igiełkowe. Póki co to zapowiada się niezły kibel, ale przyczaiłem taki sam silnik gdzieś na jakiejś stronie, spróbuję się z gościem skontaktować bo niby był na sprzedaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek wkw Opublikowano 24 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2022 Witam serdecznie .Widzę że nie tylko ja utopiłem kupując tego ktm-a. Mam identyczny silnik,właśnie się zatarł . Czy krzychufmx ma jeszcze ten motorek??Pozdrawiam i proszę o kontakt ,może być mailowy [email protected]. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.