HARAS Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Ściągaczem.Sam sobie taki zrobiłem. Można wykorzystać taki tylko potrzebne odpowiednio długie śruby.http://allegro.pl/odklejacz-sciagacz-lozysk-zestaw-walizka-12-elem-i5061690359.html Dokładnie takim odklejaczem robiłem to samo, mianowicie tulejka a zarazem bieżnia łożyska tyle że jak bedziesz to demontował to wcześniej dokładnie zmierz odległość tej tulejki do wieloklina pulley,a, musisz te lekko ja podgrzać za nim zaczniesz drzeć tym ściągaczem a co do śrub to dostaną bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadow74 Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Witam. Dzięki poradziłem sobie, a wkładanie tej tulejki też na gorąco podgrzać ją i do jakiej temp.?W jaki sposób poukładać tarcze sprzęgła chodzi mi o ząbki względem osi i góra-dół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadow74 Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Witam, miałem problem z zamontowaniem bieżni łożyska na wałku i okazało się w salonie hd sprzedali mi nie do tego modelu skrzyni. Mój nr hd 34091/06, F 556923 a, dostałem hd 34091/08, F 556923.03 wyglądała tak samo tylko średnica wewnętrzna jest o 0,3 mm mniejsza. Jak miała wejść? Masakra. Chyba w 2008 roku była zmiana skrzyni i bieżnia jest do tego rocznika. Moje rozmowy ze sprzedawcą że to nie ta część na nic się zdały, bo twierdził że pod tym nr. nie ma innej części. Za rok to będę wiedział takie rzeczy. Bo moja przygoda z hd jest b. krótka, a sprzedawca powinien to wiedzieć. Zamówiłem w innym miejscu.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 (edytowane) Nowsze modele mają jeszcze mniejszą sred tego wałka!!!?????????????Ja pie**ole - na tej starej sa problemy - a co dopiero bedzie na mniejszej....Sprzedawcy w HD są w wiekszości z kolejki po prace - to skąd to mają wiedzieć...??? ;) Edytowane 20 Maja 2015 przez FIS Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadow74 Opublikowano 22 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Witam. Mam gorącą prośbę mam ktoś serwisów- kę do electry :rolleyes:. Bo chcę się podszkolić w serwisowaniu nowego "kumpla". Co do sprzedawców to mogli by się trochę podszkolić, bo nie pracują w mc donald,s :banghead: . Problem jest taki że poznaje dopiero amerykańską technologię. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARAS Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Witam. Dzięki poradziłem sobie, a wkładanie tej tulejki też na gorąco podgrzać ją i do jakiej temp.?W jaki sposób poukładać tarcze sprzęgła chodzi mi o ząbki względem osi i góra-dół. Co do zakładania tej tulejki to tulejkę podgrzej w gotującej wodzie a wałek musisz schłodzić wtedy tulejka w w jakieś kleszcze i nasuwasz na wałek wcześniej z chłodzony, tylko zastanawiam sie czy zmierzyłeś odległość tulejki jak ci wcześniej pisałem czytaj odpowiedz #16 ? a tak na marginesie to poco rozebrałeś cały kosz sprzęgłowy, przecież można go zdjąć w całosci :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadow74 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Witam. Kosz rozebrałem bo łożysko w koszu też poleciało i musiałem wymienić. W piątek poskładałem jest dobrze zrobiłem przez weekend ponad 800 km. Mam problem z wrzuceniem na luz co może być przyczyną? Sprzęgło chodzi ok trochę to denerwuje czy jest jakaś regulacja. Jeszcze mam jeden problem. Trochę buja mnie na zakrętach zwłaszcza na tresie przy większych prędkościach, a koleiny to masakra czuję się b. niepewnie. Czy mogą to być luzy na wahaczu przebieg 40000 mil :rolleyes: ciśnienie w amorach ok. Mam gorącą prośbę może ma ktoś serwisów-kę do mojego harego. Będę wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARAS Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Witam. Kosz rozebrałem bo łożysko w koszu też poleciało i musiałem wymienić. W piątek poskładałem jest dobrze zrobiłem przez weekend ponad 800 km. Mam problem z wrzuceniem na luz co może być przyczyną? Sprzęgło chodzi ok trochę to denerwuje czy jest jakaś regulacja. Jeszcze mam jeden problem. Trochę buja mnie na zakrętach zwłaszcza na tresie przy większych prędkościach, a koleiny to masakra czuję się b. niepewnie. Czy mogą to być luzy na wahaczu przebieg 40000 mil :rolleyes: ciśnienie w amorach ok. Mam gorącą prośbę może ma ktoś serwisów-kę do mojego harego. Będę wdzięczny. Sprawdz osiowoś motocykla, co do problemu z znalezieniem luzu to może ci sprzęgło lekko ciągnąć, pewnie lewar przeskakuje z jedynki na dwójkę z dwójki na jedynkę tylko na luz nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indian Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Może łożyska główki ramy,sprawdź ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 1. Czy na pewno dobrze ustawiłeś sprzęgło? W starszych luz między mocowaniem linki a mocowaniem klamki powinien być ok 1.5mm (o tyle powinieneś móc odciągnąć pancerz od mocowania klamki). Nie jestem pewien, czy w 2007 jest tak samo.2. Jaki masz olej w sprzęgle? Czy jego poziom jest OK?3. Znaleźć luz pomaga lekka przegazówka (+500 RPM) podczas wrzucania luzu. Sposób stosowany przez wielu harleyowców po obu stronach oceanu...Tyle odnośnie sprzęgła, teraz prowadzenie:1. Ciśnienie w oponach sprawdziłeś?2. Pas napiąłeś dobrze?3. Przy napinaniu pasa ustawiłeś osiowo tylne koło za pomocą słynnego przyrządu z drutu?Rozumiem, że motocykl prowadził się dobrze, a po remoncie skrzyni i sprzęgła prowadzi się źle...Jeśli tak to zawiódł któryś z elementów powyżej... Jeśli przedtem było źle, to problem może być szerszy...O ile dobrze pamiętam to od 2006 stabilizator jest już na pokładzie, ruszałeś go wyciągając skrzynię?Czy mogą być luzy na wahaczu? Jasne, że mogą być, ale nie powinny... Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadow74 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Witam. Dzięki za podpowiedz stabilizator ruszyłem bo był luźny skasowałem trochę luz ale od początku prowadził się niepewnie teraz trochę pewniej pojeździłem. Pierwszą rzeczą którą muszę zrobić to wymiana opony z tyłu bo jest już trochę kwadratowa. Sprawdzę wahacz luzy, łożysko w główce ramy i olej w amorach. Jaki byś polecił (gęstość) i ile wchodzi do lagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadow74 Opublikowano 17 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 (edytowane) Witam serdecznie mam znowu problem za sprzęgłem a dokładnie z koszem i rozrusznikiem. Pod koniec sezony 2015 poleciały mi zęby na koszu sprzęgła, rozrusznik zeszlifował połowę zębów z kosza. Kupiłem używany kosz (całe sprzęgło) stan idealny i nowy bendix. Moja radość nie trwała długo bo przy uruchamianiu ostatnio usłyszałem straszny zgrzyt. Po powrocie zrzuciłem kapę sprzęgła i z mojego pięknego kosza rozruch wyłamał tym razem 4 zęby. Jestem załamany. Od naprawy zrobiłem 4 tyś. Pomocy co jest powodem powtarzającej się awarii. :banghead: HD Electra 2007 silnik 96 i 6 biegów Edytowane 17 Września 2016 przez shadow74 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rocker Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 A czy jak kosz był cały to moto ładnie odpalało? Bez zgrzytów i szarpnieć? U mnie przy odpalaniu czasem to były takie odgłosy że aż jaja się cofały w mosznie. Kompensator SE uzdrowił wszystkie bolączki odpalania. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadow74 Opublikowano 25 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 A czy jak kosz był cały to moto ładnie odpalało? Bez zgrzytów i szarpnieć? U mnie przy odpalaniu czasem to były takie odgłosy że aż jaja się cofały w mosznie. Kompensator SE uzdrowił wszystkie bolączki odpalania. Wysłane z iPhone za pomocą TapatalkWitam jakiś czas odpalał ale to nie było takie "miękkie" strasznie głośno i czasami potrafi odbić rozruch, a gdzie zamontowałeś ten kompensator opisz coś więcej. Wiem że a intruderze LC 1500 coś takiego było. Jak wykręciłem świece to rozruch działął super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rocker Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 (edytowane) Kompensator jest na wale silnika od strony skrzyni primary, najpierw jest rotor alternatora a potem kompensator który tłumi szarpnięcia powstające podczas pracy tłoków. Na kompensatorze jest łańcuch który przenosi moment obrotowy na kosz sprzęgłowy. Cuś takiego jest chyba e każdym HD a w TC 96 kompensator był zbyt słaby i od 2011 bodajże moco montuje seryjnie kompensator SE. Reasumując, w napędzie wstępnym są dwa dupsy z łańcuchem, jeden to sprzęgło, drugi to kompensator. To jest kompensator standardowy A tak wygląda screamin eagle Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 26 Września 2016 przez Rocker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.