mort3n Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Cześć, od niedawna posiadam YZ426F '02 i mam problem z chłodzeniem, odnośnie wyrzuca mi przelewem płyn chłodniczy na postoju. Wiem że może to być uszczelka pod głowicą, pęknięty cylinder albo głowica.. Ale rozmawiałem z kilkoma osobami które miały 426 i powiedziały mi że ten model tak ma, że grzeje się po prostu na postoju z racji małej pojemności płynu w układzie. Spotkaliście się z czymś podobnym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 może być jeszcze uszkodzony korek, pęknięty wałek wirnika albo przytkane od wew i zewnątrz chłodnicena postoju od razu nie powinno się gotować, z kilka minut trzeba stać, nawet na żwirowni nikomu się nie zagotował bez powodu Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Zgadza się aczkolwiek to drugie i trzecie raczej można wykluczyć, obieg jest. Nic mi nie zaszkodzi jak rozbiorę górę i zorientuję się o co chodzi, może to tylko głupia uszczelka.. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Zawieś głowicę i cylinder do szlifierni i powiedz w czym jest problem.Możesz mieć pękniętą głowicę-niech zrobią próbę szczelności.Może być też krzywa głowica lub cylinder .... Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Moja wrka miała problem z grzaniem przez lewe powietrze od ciepłego ssania... Potrafiła się w 5 min na postoju zagotować. Też mi kilka osób mówiło że tam nie ma wiatraka, że na postoju to się może zagrzać ble ble ble. Po zlikwidowaniu lewego powietrza mogła stać cały dzień zapalona i nic jej nie było. Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Zawieś głowicę i cylinder do szlifierni i powiedz w czym jest problem.Możesz mieć pękniętą głowicę-niech zrobią próbę szczelności.Może być też krzywa głowica lub cylinder ....Zanim zaczniesz rozkręcać i bez sensu szlifować , zrób Test na obecność spalin a właściwie CO2 w układzie chłodzącym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.