Sebav Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam, kupiłem tydzień temu Yamahe TTS 600 i na zimno nie najlepiej paliła i nie było reakcji na wyciągniecie ssania, miałem wrażenie że przerywa więc postanowiłem wyczyścić gaźnik. Po skręceniu motorka jest tragedia nie potrafię go wyrególować.Moto pali nie najgorzej, ale co jakiś czas strzeli w wydech i po dodaniu gazu przy schodzeniu z obrotów masakrycznie strzela i czasami wolno schodzi jakby lewe powietrze łapał. Na początku wydawało mi się że ssanie działa, ale teraz już nie wiem, bo np po wyłączeniu ssania potrafią obroty jeszcze podskoczyć. Gaźniki są 2 na jeden gar, jeden mechaniczny drugi podciśniniowy który otwiera się po otworzeniu pierwszej przepustnicy na więcej niż 7mm wiec on nie powinien grać roli przy biegu jałowym? Dodam że swieca po próbach regulacji jest czarna Proszę o pomoc bo to świeży nabytek a już coś zepsułem:( Edytowane 20 Kwietnia 2015 przez Sebav Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamYZF Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 jak czarna to za bogato, zobacz w serwisowce ile obr. śruba od mieszanki powinna miec, i to bedzie Twój pkt odniesienia, a druga sprawa jak na ssaniu obroty sa wyższe to przecież normalne na spokojnie jeszcze raz wyreguluj, nic nie zepsułeś, a i czym czyściłeś gaźnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Czytałem trochę i jak znajdę czas to sprawdzę membranę od AIRCUT, przy rozkrecaniu wydawała mi się że źle leży, ale może znowu krzywo ją wkreciłem. Ale dalej nei wiem czemu na wolnych źle pracuje. Gaźnik czyściłem benzyną z baku, a moto praktycznie nie reaguje na śrubkę od składu mieszanki. Wiem że na ssaniu powinny byc wyższe ale on wchodzi na wysoki np po domknięciu ssania. Mogę jakoś sprawdzić np zasysając powietrze z wezyka od AIRCUT czy zamknęło dopływ paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamYZF Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 aaa dobra z tym ssaniem nie doczytałem, masz na stówe za bogato, dlatego po włączeniu ssania obroty jeszcze spadaja, z reszta to sie pokrywa z kolorem swiecy śrube od wolnych masz za bardzo wkrecona, dlatego wraca na wysokie jak wyłaczysz ssanie sprawdz ta membrane, nie mam gaźnika przed oczami wiec ciezko mi na jej temat cos powiedziec ale dodam że te gaźniki powinny być tak czy siak zsynchronizowane, wydaje mi sie ze wlasnie w tym problem reasumujac, ustaw uboższą mieszanke i zsynchronizuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Zacznij od prawidłowego ustawienia poziomu paliwa w komorach , inaczej to do dupy twoje regulacje i kręcenie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 poziom mu sie od tak nie zmienil skoro wczesniej byl OK, lec z tym sprzetem do kogos kto sie na tym zna.... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 No właśnie wcześniej wcale nie było OK . A jak wsadził tam pazury czyszcząc gaźnik , to zrobił jeszcze gożej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Benzyna ze zbiornika nie czysci sie gaznikow.Najlepiej zrobic to w myjce ultradzwiekowej, lub specjalnymi dosc agresywnymi srodkami przeznaczonymi do gaznikow, ktore rozpuszcza stare osady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek 123 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Kiedys meczylem sie tydzien z gaznikiem. Okazalo się ze nie zamontowalem takiego malego ustrojstwa przed dysza wysokich obrotow i non stop za duzo paliwa dostawalo. Tez nie szło wyregulować wkrecal sie jakby byl na sterydach :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.