Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie dotyczące tych pojazdów, ponieważ mało wiem więc chce się zapytać jaka 600 ccm jest najlepsza i niedroga, a może ktoś ma jakieś fajne stronki z tymi furkami, obchodzą mnie konkretne nazwy tych motocykli i osiągi, bo w nie dalekiej przyszłości chciałbym zakupić sobie takie coś gdzieś za 2 lata i chciałbym się troche zorientować jak i co, i myśle że mi pomożecie :) Pozdro. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym osadem na temat cbr bym troche uwazal.Znajomi zajezdzili w tydzien.Panewki szlag trafil.F2 jest za stara do jazdy na gumie.Nie ma smarowania w czasie pionu ale moje zdanie na ten temat jest takie.BARDZO DOBRY MOTOCYKL DO JAZDY MIEJSKIEJ.BARDZO ŁAGODNY A JEDNOCZESNIE LATWO WKRECAJACY SIE NA OBROTY.Dla kogos na pierwszy scigacz akurat i dla kogos kto juz jezdzi tez sympatyczny.Szkoda tylko ze u nas w kraju 600 ki sa w zlym stanie.Bardzo trudno trafic nie przykatowana :buttrock: Pozdro All

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w swojej f1 mam silnik od f2 [poznalem po swiecach, w f1 sa normalne grube a do f2 takie drogie chude :|, bo zmiebniaelm ostatnio] jezdzi sie przyjemnie itp, coprawda troche nerwow stracilem przy niej bo elektryke miala porobiona nieciekawie ale pozatym jest ok dobry sprzet za nieduze pieniadze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CBRa F2 miala 100KM(dla scislosci byla to pierwsza seryjnie produkowana 600tka ktora osianela moc 100KM).

Nastepna sprawa- silnik jest faktycznie prawie nie do zajezdzenia pod warunkiem ze dba sie o wszystko o to co nalezy. Jezeli regulacje i wyminy materialow eksploatacyjnych sa w terminie i nie jest katowana na zimnym silniku trzeba miec naprawde wyjatkowego pecha zeby ja zarznac(chyba ze poprzednicy ja dobili).

 

A do jazdy na gumie nadaje sie jak najbardziej. I smarowanie rowniez jest OK i ten motorek wcale nie protestuje przeciwko zabawom raz przednim czy na tylnym kole.

Owszem mozna ja zatrzec na kole ale musza to juz byc naprawde extremalne gumy(prawdziwy pion a nie jazda na kole), dlugie i bardzo czeste ale przy takich kapituluja praktycznie wszystkie plastiki(kwestia tylko czy potrwa to kilka minut, moze krocej moze ciut dluzej...). A bez przerobek do takich zabaw nadaja sie tylko sprzety z innym sposobem smarowania(jak np. Buell).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...