Skocz do zawartości

Honda CBR 600 F2 wielki problem:( benzyna w oleju


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę mi powiedzieć co jest w tym złego, przykładowy linki:

oraz http://hondaspree.net/wiki/index.php5?title=Carburetor,_Resurfacing_Needle_Valve_Seat

 

Ten motyw+czyszczenie gaźnika+nowa zaworki, gdzie problem? Jakie zagrożenia? Co niszczymy?

 

Motyw znam z forum cx500 (usa) gdzie porad udziela człowiek, który sprzedaje książki o czyszczeniu gaźników...

 

Myślicie że pasta polerska z bawełnianym materiałem zabiorą trochę materiału z gniazda?

 

Nie polecałbym, gdybym sam nie testował. A miałem powracający problem przelewających się gaźników. Te 3 rzeczy wykonane rok temu sprawiły, że mam luz w temacie.

 

Ale zdaję sobie sprawę, że dla wielu będzie drutowanie bez podania konkretnego powodu.

 

pozdro ;)

Edytowane przez rzeźbiarz

aka druciarz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgoda Rzeźbiarz, że w doświadczonych rękach to przyniesie pozytywne skutki jednak rozumiesz o co nam chodzi. O kulturę techniczną.
Regeneracja trudno dostępnych części wymaga niekonwencjonalnych kroków jednak przy ogólnie dostępnych częściach warto po prostu je wymienić.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Docieranie iglicy do gniazda zaworka ma sens , sam wielokrotnie to robiłem . Ale smarujesz pastą iglicę i obracasz nią w gnieździe , wtedy dwa elementy docierają się wzajemnie i dopasowują . Kręcenie samym patyczkiwm z wacikiem jest bez sensu , bo co on ma dopasować , no chyba tylko aby uxunąć jakieć osady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie, właśnie nie jest skomplikowane, pierścienie w ogóle sobie odpuść, te słowo w ogóle nie powinno tu paść IMHO... Ciężko sobie wyobrazić serwis motocyklowy, który nie ogarnie tematu przelewania gaźników.

 

Jeżeli to jest jedyny mankament tej cebry to ja ją biorę :)

haha:) po co ci sprzęt który nie jeżdzi, w sumie już zaczęłam myśleć nad sprzedarzą ale ciągle mam nadzieje że będzie dobrze i dzieki za pocieszenie obyś miał racje że sobie z tym poradzą pozdro:)

 

Są dwie drogi w cbrf2 na dostanie się paliwa do oleju - przez gaźniki albo przez kranik podcisnieniowy . Nie ma innej mozliwości.

Jak ci za bardzo oleum nie rozrzedziło to nic sie nie stało , tylko usunąc problem , wymienić olej i latać .

Może zacznijmy od tego skąd pewnosc że w oleju jest benzyna ?

A z tąd kolego że gdy sprawdzałam poziom oleju to znacznie się podniusł więc wyciągnęłam troche wężykiem i no niestety ale nie da się nie zauważyc że bęzyna tam jest i to wcale nie mało:( kurcze a to nawet jak kranik nie trzyma za dobrze to chyba nie powinno sie przelewać?

 

Chłopaki nie kłućcie sie wszystkim wam dzieki wielkie za pomoc wiedza wasza napewno mi się przyda. pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haha:) po co ci sprzęt który nie jeżdzi, w sumie już zaczęłam myśleć nad sprzedarzą ale ciągle mam nadzieje że będzie dobrze i dzieki za pocieszenie obyś miał racje że sobie z tym poradzą pozdro:)

 

A z tąd kolego że gdy sprawdzałam poziom oleju to znacznie się podniusł więc wyciągnęłam troche wężykiem i no niestety ale nie da się nie zauważyc że bęzyna tam jest i to wcale nie mało:( kurcze a to nawet jak kranik nie trzyma za dobrze to chyba nie powinno sie przelewać?

 

Chłopaki nie kłućcie sie wszystkim wam dzieki wielkie za pomoc wiedza wasza napewno mi się przyda. pozdrawiam:)

Dziewczynko, zainstaluj sobie słownik ortograficzny do przeglądarki bo oczy bolą od takich błędów, używaj również znaków interpunkcyjnych.

Następnym razem usunę taki post.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziewczynko, zainstaluj sobie słownik ortograficzny do przeglądarki bo oczy bolą od takich błędów, używaj również znaków interpunkcyjnych.

Następnym razem usunę taki post.

A Ty się nie masz czego czepiać, tylko ortografii? Potrzebowałam rady, a nie lekcji polskiego... zresztą koledzy mi już pomogli, także usuwaj sobie co tam chcesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Ty się nie masz czego czepiać, tylko ortografii? Potrzebowałam rady, a nie lekcji polskiego... zresztą koledzy mi już pomogli, także usuwaj sobie co tam chcesz

Choć to nie forum polonistyczne to nie tolerujemy tak kaleczonego języka ojczystego.

Twoja ignorancja Ci nie pomaga bo gdy będziesz potrzebowała pomocy następnym razem zastosuje tą samą zasadę. Szacunku w ten sposób nie zdobędziesz.

Ogólnie jednak zastosowałaś się bo ten post wygląda dużo lepiej.

 

 

 

TT

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Choć to nie forum polonistyczne to nie tolerujemy tak kaleczonego języka ojczystego.

Twoja ignorancja Ci nie pomaga bo gdy będziesz potrzebowała pomocy następnym razem zastosuje tą samą zasadę. Szacunku w ten sposób nie zdobędziesz.

Ogólnie jednak zastosowałaś się bo ten post wygląda dużo lepiej.

 

 

 

TT

Niby dlaczego miałabym się nie zastosować skoro miałeś sporo racji, aczkolwiek z ortografią zawsze miałam na bakier i wcale nie przejawiam ignorancji, poprostu nie każdy jest orłem z polskiego a ty nie musiałeś zaraz być taki cyniczny stosując zwrot "dziewczynko", dziewczynki kolego są w przedszkolu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, za jakis czas bedziesz w siodmym niebie gdy tak cie ktos nazwie :).

 

Wracajac do tematu twego watku - to nie zaden powazny problem tylko blahostka.

Po pierwsze kranik w pozycje ON, zdejmujesz wezyk paliwowy z gaznika, wsadzasz do jakiegos pojemnika i sprawdzasz czy twoj kranik puszcza paliwo na postoju z niedzialajacym silnikiem. Jezeli tam nie leci to zdejmujesz drugi, cienki wezyk podcisnienia laczacy kranik z kolektorem ssacym

i sprawdzasz czy tamtedy paliwo nieprzedostaje sie do silnika.

Jezeli ten wezyk jest mokry w srodku to naprawa kranika nie dala rezultatow i najlepiej kupic nowy.

 

Druga sprawa to przelewajace gazniki. Moze byc tak ze wbrew pozorom zaworki iglicowe sa dobre, bo paliwo cieknie przez wezyk podcisnienia omijajac gazniki. Jezeli zaworki jednak ciekna to ich naprawa w sposob przedstawiony na filmie nie wchodzi w gre, jako ze maja stozki kryte vitonem - specjalna guma odporna na dzialanie paliwa. W razie ich zuzycia jedyna droga to wymiana.

Monter badz lagodniejszy dla pan :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...