Yamaha Rider Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Witam, posiadam yamahe DT 50 która ma cylinder 90ccm oraz gaźnik Dellorto 19 PHBG CS. Już po zakupie dusił się na wysokich obrotach więc go wyciągłem i dokładnie przeczyściłem wszystkie dysze itp. Nic to nie pomogło nawet regulacja nic nie pomogła. Moim zdaniem jest za mało benzyny w komorze pływakowej gdyż wchodzi na wysokie obroty ale na parę sekund i się zaczyna dusić aż do momentu gdy naleci dość benzyny i znowu wysokie obroty na parę sekund. Wykrzywiłem blaszkę na pływaku żeby był większy poziom benzyny lecz to też nic nie dało. Jedynie co to na trochę dłużej te obroty trzymię na ssaniu. Już sam niewiem w czym jest problem więc może będzie tu jakiś specjalista co się zna na tym. Wole go naprawić gdyż nie chce kupywać nowego. Myślę że powietrza dostaję dość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spaliniarz Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 (edytowane) Przede wszystkim napisz jaką masz dysze główną. Edytowane 29 Marca 2015 przez Spaliniarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yamaha Rider Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Myślę że to niema nic wspólnego z dyszą główną gdyż on wchodzi na te max obroty ale po chwili paliwa mu braknie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 A pomyślałeś, że może łapać lewe powietrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yamaha Rider Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 (edytowane) Przede wszystkim napisz jaką masz dysze główną.Znowu go wyciągnąłem i główna dysza to 75 A pomyślałeś, że może łapać lewe powietrze?No ok, ale skąd? wszystko jest w miare szczelne .. Edytowane 30 Marca 2015 przez Yamaha Rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Popsiukaj plakiem albo czymś łatwopalnym w okolice gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spaliniarz Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 (edytowane) Jak działa po zaciągnięciu ssania ? sprawdz czy paliwo zlatuje swobodnie . Edytowane 30 Marca 2015 przez Spaliniarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yamaha Rider Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 (edytowane) Popsiukaj plakiem albo czymś łatwopalnym w okolice gaźnika.Po co? nie widzę sensu.. Jak działa po zaciągnięciu ssania ? sprawdz czy paliwo zlatuje swobodnie .Paliwo jak najbardziej swobodnie i szybko zlatuje nic go nie blokuje. Po włączeniu ssania ma te obroty na parę sekund dłużej. Edytowane 30 Marca 2015 przez Yamaha Rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Po co? nie widzę sensu... Kolega dał Ci radę jak dojść do problemu,który Cię dręczy,a Ty pytasz jak dziecko po co,na co itp. A ja napiszę Tobie,aby zaprowadził motonga do speca i położył mu kilka "władków" za wykonaną usługę. AMEN Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yamaha Rider Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 (edytowane) Kolega dał Ci radę jak dojść do problemu,który Cię dręczy,a Ty pytasz jak dziecko po co,na co itp. A ja napiszę Tobie,aby zaprowadził motonga do speca i położył mu kilka "władków" za wykonaną usługę. AMENDobra nie znam się, ale po co mam psikać powiedzmy dezodorantem do gaźnika co mi to niby ma dać? tu nie chodzi o odpalanie też byście mogli powiedzieć jakie to efekty daje zrobienie takiego czegoś bo ja sam nie wiem po co mam psikać dezodorant do gaźnika.. tu chodzi o to że on wchodzi na te max obroty ale na te parę sekund aż mu benzyny braknie i muszę czekać aż ponownie naleci... więc nie wiem jakim cudem psikanie czymś łatwopalnym może coś zmienić, chyba że się mylę to mi napiszcie o co chodzi. Edytowane 30 Marca 2015 przez Yamaha Rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Nie do gaźnika tylko dookoła gaźnika, na mocowanie z cylindrem etc. Twoje obydwu mogą wskazywać nieszczelność, a to jest najprostsza druga do jej znalezienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yamaha Rider Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Nie do gaźnika tylko dookoła gaźnika, na mocowanie z cylindrem etc. Twoje obydwu mogą wskazywać nieszczelność, a to jest najprostsza druga do jej znalezienia.WD40 tak może być tak ? i w te miejsca łączenia i tam przy filtrze powietrza jak jest ta guma co do gaźnika się przyczepia też tak? :) spróbuję jak mi wyschnie gaźnik bo go w occie gotowałem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 nie wd 40 bo wd40 niszczy gumę ......... plak albo samostart najlepiej w ostateczności dezodorant...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 (edytowane) plak przy okazji zakonserwuje wydech masz pod większy cylinder czy standardowy ?tak samo krucieć ssacy, czy dopasowany średnicą do gaźnika Edytowane 30 Marca 2015 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yamaha Rider Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 plak przy okazji zakonserwuje wydech masz pod większy cylinder czy standardowy ?tak samo krucieć ssacy, czy dopasowany średnicą do gaźnikaWydech standardowy. Króciec dopasowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.