Skocz do zawartości

Yamaha Rider

Forumowicze
  • Postów

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rybnik

Osobiste

  • Motocykl
    CPI SM 50
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Yamaha Rider

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. No jak pisałem wcześniej ma iskre duża z akumulatorem bez niego jest słabsza.
  2. Napięcie wynosi 12,50V a przy kręceniu rozrusznikiem wynosi 11,20V jak przestane to wraca do 12,50V
  3. Jeszcze przed tym pomiarem, co może być przyczyną tego nie ładowania?
  4. Żadnego zaworu nie ma, sęk w tym że przerywał a teraz w ogóle nie odpala. Mówisz żebym sprawdził akumulator miernikiem? motocykl do tej czynności musi chyba być uruchomiony a u mnie właśnie nie działa wszystkie rzeczy typu mokra świeca sprawdzałem. Jak go odebrałem od mechanika to mi oznajmił iż "iskrownik jest w połowie spalony ale jeszcze pochodzi"
  5. Przepraszam za długą nieaktywność, zapłon to raczej DC-CDI ogółem to jeżeli mam akumulator to iskra na świecy jest duża o odcieniu białym zaś bez akumulatora iskra jest mała i również biała, nie odpala bez akumulatora. Przed popsuciem świeca miała kolor kawy z mlekiem gdyż gaźnik był regulowany.
  6. Dziś byłem na przejażdżce po wsi gdy wróciłem problemu już nie było wkręcał się bez przerywania ale żarówka główna 25W mi się spaliła i problem z obrotami ustał po spaleniu żarówki. Bardzo dziwne przynajmniej dla mnie aczkolwiek nie wiem czy żarówka ma coś do przerywania.
  7. Moduł jest nowy tak jak napisałem i tak tak samo było przed spaleniem modułu tylko wtedy o tym nie wiedziałem bo po 5 metrach już zaczął gasnąć aż zgasł i potem do mechanika musiałem go dać. Znaczy na rozgrzanym odpala ale się nie wkręca i gaśnie a na zimnym silniku już wszystko sprawne. Panowie, dziś byłem się przejechać i wyczuwam że to nie tłok a elektryka gdyż trzymię te wolne obroty a jedynie przy wkręcaniu na wysokie jak jest rozgrzany to przerywa
  8. No właśnie ja elektryki nie ogarniam i w tym problem jak myślicie że to nie przez tłok tylko co innego to chętnie wysłucham wasze obmyślenia :)
  9. Z tego co wiem jest to silnik na licencji minarelli ale to nie oryginał ma jakiś czujnik temperatury płynu chłodniczego a w oryginale go nie ma i parę innych rzeczy nie pasujących do oryginału.
  10. Też mi się tak wydaję, tylko właśnie nie jestem pewien w 100% czy to właśnie to. Ma ktoś jakiś pomysł na te obroty gdzie to odcina zapłon i czy przecięcie jakiegoś kabelka pomoże?
  11. Iskra jest zawsze normalna on chodzi normalnie wkręca się na postoju tylko jak jadę to nie mogę manetki na 100% tylko na jakieś 40% jak się zagrzeje do normalnej temperatury pracy to zaczyna przygasać aż w końcu zgaśnie a jak odpali to się nie wkręca i ciągle gaśnie. Chyba jest jakaś blokada obrotów ale nie wiem gdzie ale jak jest zimny to nic nie przerywa tylko jak się rozgrzeje.
  12. Jak na razie to nic świeca ma kolor kawy z mlekiem więc dobrze z kranika leci benzyna wszystko dobrze.
  13. więc tak, moto kupiłem w połowie września sprzedawca przed moim przyjazdem potraktował go mocno myjką ciśnieniową przejechałem paręset metrów i silnik zaczął przerywać i zgasł wymieniłem cewkę zapłonową gdy to nic nie dało oddałem do mechanika wymienił moduł gdyż się spalił, świecę BR7ES oraz wyczyścił i wyregulował gaźnik, lecz to nie koniec problemów na zimnym silniku normalnie jadę a gdy się rozgrzeje to zaczyna przygasać i w końcu zgaśnie odpala ale nie wkręca się i ciągle przygasa wie ktoś o co chodzi? nie chce dawać go już do mechanika.. i jeszcze wie ktoś może gdzie ma blokady? gdy się rozpędzę do 50+km/h to gdy odkręcę manetkę na 100% to odcina zapłon po prostu się dusi i tylko trzy mię na średnich obrotach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...