Lober Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Cześć, aktualnie sprzedaję swoją SVkę i chciałbym się przesiąść na motocykl o większym zacięciu turystycznym. Motocykl trochę hybrydowy, musi być zdolny do poruszania się po mieście i w trasie, musi mieć elastyczny silnik, dobrą ergonomię dla kierowcy i pasażera, możliwosć zamocowania 3 kufrów, dobrze się prowadzić i powinien być stabilny w zakrętach.Budżet jakim dysponuję to13-14.5 tys zł. Chciałbym, aby motocykl był wyprodukowany po 2001/2002 roku, był na wtryskach.Wiadomo, że w tej cenie, trudno będzie znaleźć coś co ma przejechane mniej niż 50kkm. Chciałbym jednak, aby motocykl miał do 65 tys km i jego silnik był dość żywotny, tak aby jeszcze 4 sezony przelatał bez awarii, oczywiście motocykl bez poważnych przygód (musi być prosta, nieuszkodzona rama, zdrowy motor, proste, niezniszczone zawieszenie, sprawne hamulce i inne elamenty mające wpływ na bezpieczenstwo). Obstawiałem motocykle: 1. Honda CBR1100XX Blackbird po 2001 roku2. Suzuki GSX1300R Hayabusa po 2000 roku3, Triumph Sprint ST 1050 po 2005 roku4. Honda VFR 800 V-TEC po 2003 roku Co polecacie i jakie są szanse kupienia jednego z tych motocykli w moim zakresie budżetu spełniające moje wymagania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 bierz vfr800fi a nie jakieś v-tec'i ;) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 A ja bym bral ST1050 i to najlepiej od 2008 w górę ale chyba w podanym budżecie nie da rady takiego rocznika :) , ale jak kto woli. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lober Opublikowano 20 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 dlaczego akurat po st 1050 2008 roku? VFR słyszałem, że lepiej ta na kołach zębatych jeszcze, ale to już starszy motocykl i trudno będzie znaleźć w dobrym stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Lober. Ponieważ w 2008 było kilka zmian/poprawek. Chociaż w sumie nie są aż tak istotne, żeby to miało zaważyć na zakupie. Jeśli dobrze kojarzę, to majważniejsze z nich to zmiana baku na metalowy i poprawione światła przednie, tzn. ich skuteczność. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Chcesz nie narzekać na brak mocy przy pełnym załadunku na 3 kufry i 2 osobie z tyłu? Bier XXa, Hayabusa mniej wygodna wg mnie. ST 1050 trochę mały gabarytowo. Ja miałem XXa już nie mam, ale polecam przy tych wymaganiach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Chcesz nie narzekać na brak mocy przy pełnym załadunku na 3 kufry i 2 osobie z tyłu? Bier XXa, Hayabusa mniej wygodna wg mnie. ST 1050 trochę mały gabarytowo. Ja miałem XXa już nie mam, ale polecam przy tych wymaganiach.No i właśnie XXa też bym obstawiał.VFR jednak przy pełnym załadunku i z plecaczkiem ma trochę mało wigoru.Natomiast Do Hayki ciężko podpiąć tyle kufrów. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Z tych wyzej wymienionych ja bym wzial CBR1100XX no ale to jest tylko takie moje glosne myslenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bungy Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Sprint to sprzęt który powinien spełnić twoje założenia. Jedyne co może dokuczać, tak było w moim przypadku, to kontakt kasków, mojego i pasażera, podczas hamowań. Ale może to była kwestia indywidualna, wzrost, budowa itp.. Za te pieniądze otrzymasz dobry rocznik, nawet jeśli nie 2008 i wyżej, jak pisał @Filipr, to i tak polecam a miałem 2006.Na drugim miejscu wybrałbym XXa, choć trudno o dobry rocznik i stan w tym budżecie. WieniuZiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lober Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 (edytowane) Temat dalej aktualny, budżet wzrósł i wynosi ok 17 tys zł. Oglądałem pare triumphów Sprintów ST ale niestety, albo zajechane, po przygodach, nakombinowane i trochę strach brać, Hondy XX oglądałem również i niestety jeden z pospawaną ramą, drugi też widać po poważniejszej przygodzie.. nie moge czegoś sensownego znaleźć, nawet w ogłoszeniach już widać, że coś jest nie tak. Może zaproponujecie coś innego? Silnik o pojemności 1000ccm w górę, żeby elastyke i komfort posiadania rezerwy koników i momentu zachować, reszta taka jak w pierwszym poście.. Od razu mówię, że CBF1000 odpada, za toporna maszyna, jakoś mi nie podszedł. Edytowane 21 Kwietnia 2015 przez Lober Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.