Skocz do zawartości

Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu, przednie koło nie stoi pionowo XT 660


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów, proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu wszystkie wypowiedzi są bardzo miło widziane. W ubiegły piątek miałem szlif na prawą stronę przy około 50 km/h na mojej yamaha xt 660 supermoto. Po wszystkim wstałem dużo nie myśląc podniosłem moto i pojechałem do domu (dało się jechać ponieważ podgiął się prawy stet i dźwignia hamulca tylnego). Po oględzinach w garażu zauważyłem iż przednie koło nie stoi pionowo i nie pokrywa się w lini prostej z kołem tylnym(patrząc od przodu na motocykl odgięte jest w prawą stronę) zaś szczeliny między lagami a oponą nie są identyczne. Piszę ten post ponieważ chciałbym uzyskać pomoc w zdiagnozowaniu problemu dodam że lagi wyglądają na proste zawieszenie się nie zacina. Czy może być to problem przestawienia się w jakikolwiek sposób półek, wygięcie się ich, czy może rama się skrzywiła w którymś miejscu lecz wydaje mi się że uderzenie nie było na tle mocne.

P.S Jest to mój pierwszy post i proszę o wyrozumiałość. Z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi.

post-80708-0-82295800-1426863580.jpg

post-80708-0-09637800-1426863584.jpg

post-80708-0-50790600-1426863588.jpg

post-80708-0-34882300-1426863593.jpg

post-80708-0-32562900-1426863597.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poluzuj lagi w półkach na początek. Na oko to facet w szpitalu zmarł. Laga może być delikatnie skrzywiona i będzie pracować jednak zawiecha straci geometrię. To samo z półkami.

Ogólnie to koło w coś przydzwoniło? czy po prostu motór tylko szlifował do zatrzymania? Jak jechałeś to nie czułeś, że kierownica jest krzywo?

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koło jest w jednej linii z kierownicą czyli jeżeli kierownica jest prosto to koło również tylko jest przesunięte i nie toczy się bo największym okręgu czyli czole opony. Nie czułem tego podczas powrotu do domu, dzisiaj się przejechałem i moto przy puszczeniu kierownicy ściąga w lewo dodam że lagi z górnej półki wystają po tyle samo. Po upadku motocykl wywrócił się na lewą stronę i tak szlifował po asfalcie aż do zatrzymania w nic koło nie uderzyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...