sportowiec 1108 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Witam serdecznie wszystkich forumowiczów, proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu wszystkie wypowiedzi są bardzo miło widziane. W ubiegły piątek miałem szlif na prawą stronę przy około 50 km/h na mojej yamaha xt 660 supermoto. Po wszystkim wstałem dużo nie myśląc podniosłem moto i pojechałem do domu (dało się jechać ponieważ podgiął się prawy stet i dźwignia hamulca tylnego). Po oględzinach w garażu zauważyłem iż przednie koło nie stoi pionowo i nie pokrywa się w lini prostej z kołem tylnym(patrząc od przodu na motocykl odgięte jest w prawą stronę) zaś szczeliny między lagami a oponą nie są identyczne. Piszę ten post ponieważ chciałbym uzyskać pomoc w zdiagnozowaniu problemu dodam że lagi wyglądają na proste zawieszenie się nie zacina. Czy może być to problem przestawienia się w jakikolwiek sposób półek, wygięcie się ich, czy może rama się skrzywiła w którymś miejscu lecz wydaje mi się że uderzenie nie było na tle mocne. P.S Jest to mój pierwszy post i proszę o wyrozumiałość. Z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Poluzuj lagi w półkach na początek. Na oko to facet w szpitalu zmarł. Laga może być delikatnie skrzywiona i będzie pracować jednak zawiecha straci geometrię. To samo z półkami.Ogólnie to koło w coś przydzwoniło? czy po prostu motór tylko szlifował do zatrzymania? Jak jechałeś to nie czułeś, że kierownica jest krzywo? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 zaprzyj kołem o słupek/murek i naprostuj kierownicąale najpierw poluzuj o obrót śruby ośki i lagnormalne zjawisko przy długim zawiasie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sportowiec 1108 Opublikowano 20 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Koło jest w jednej linii z kierownicą czyli jeżeli kierownica jest prosto to koło również tylko jest przesunięte i nie toczy się bo największym okręgu czyli czole opony. Nie czułem tego podczas powrotu do domu, dzisiaj się przejechałem i moto przy puszczeniu kierownicy ściąga w lewo dodam że lagi z górnej półki wystają po tyle samo. Po upadku motocykl wywrócił się na lewą stronę i tak szlifował po asfalcie aż do zatrzymania w nic koło nie uderzyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 jak ściąga to nie jest prosto kierownicamasz skręcony zawias, zastosuj się do powyższych wskazówek Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Zrób zdjęcie mocowania ośki do lagi z obydwu stron oraz jak siedzi tarcza w zacisku i jarzmie (chodzi mi czy centralnie po środku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Poluzuj ośkę i śruby imbusowe od gniazda ośki, półki nie luzuj. Naciśnij hebel i wciśnij pare razy zawieche. Sprawdź czy się wyprostowało. skręć ośkę i reszę śrub. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Dolną półkę też można poluzować. I nie wciskać hamulca tylko zaprzeć koło o ścianę i pompować zawieszenie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.