master611 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Witam,luzy zaworowe spr przez 3osoby i sa ok,olej zmieniony, napinacz podciagniety ze sprezyna z larssona, wymieniony lancuszek rozrzadu, po zagrzaniu zaczyna cos cykac i przy gwaltownym hamowaniu,podczas zwiekszania obrotow cichnie juz... dzwiek tak jak na filmie (2:09) Moze zawory? Nie musza sie w pewnym sensie ulozyc? Kolektory gdyby byly nieszczelne to raczej by pierdzialy i po zagrzaniu dzwiek by raczej ucichl... ktos cos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqel Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Ja miałem takie dźwięki w swojej starej Hondzie CBR 600 F1 z 1988r. I w serwisie powiedziano mi, że to kosz sprzęgłowy. Olałem to i jeździłem zrobiłem ponad 8000 km i moto sprzedałem a z tego co wiem nowy właściciel nadal nim jeździ i nic się nie dzieje.Powiedz jeszcze czy masz wersję na wtrysku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 W tym sprzęcie cykać może:1. wtrysk2. pair mod3. napinacz4. cewkofajka5. wydmuchana uszczelka kolektora6. kosz sprzęgłowy hm.. raczej stuka??? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veronx Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 to masz f4 czy f4i ? bo jak wiadomo f4 jest na gaźnikach więc wtrysk odpada. kosz sprzęgłowy to raczej właśnie pukanie dość charakterystyczne. a tych trzech osób i napinacza jesteś pewien w 100%? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidP Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Skoro wszystko było tak sprawdzane to jak bym obstawiał wersję przedmówcy, czyli czy te 3 osoby są na tyle kompetentne, że zrobiły to zgodnie ze sztuką?Do głowy przychodzi mi też jeszcze pomysł, że może to być ślizg łańcucha rozrządu i warstwa teflonu jest już zdarta całkowicie do metalowego rdzenia. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master611 Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 tak jestem pewien co do tych 3 osob, rozrzad byl wymieniany w serwisie, ogolnie po zakupie nie trykala tak, wydaje mi sie ze po zmianie oleju i ust zaworow zaczelo trykac chyba...a moze byc tak ze zawory sie musza ulozyc albo jest olej za rzadki? kolektory wg mnie odpadaja...pod wplywem ciepla sie rozrzesza metal, ruszalem samym kolektorem i luzow nie bylo tak naprawde, kosz sprzeglowy lekko szumi na wolnych obrotach ale po wcisnieciu klamki cichnie; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Kolektory mogą nie mieć luzów ale chodzi o uszczelki pod nimi, które może wydmuchać. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master611 Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Kolektory mogą nie mieć luzów ale chodzi o uszczelki pod nimi, które może wydmuchać.no w porzadku ale halasowaly by dopiero po rozgrzaniu silnika? to sie nie trzyma z prawami fizyki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master611 Opublikowano 10 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 dodaje film z praca mojej cbr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 To cykanie to rozrzedzony temperaturą olej + jedna płytka pod krzywką na granicy tolerancji (bo się innej z dostępnych dobrać nie udało - lepszy nieco za duży niż za mały luz)Polecam zakup zestawu naprawczego : torba zielska i rura . Następnego dnia będziesz miał cykanie w dupie :D Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master611 Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 panowie,wymienilem uszczelki kolektora, na pewno nie ma tam nieszczelnosci;tak czy inaczej tryka sobie . . . ogolnie po rozgrzaniu slychac trykanie,po zgaszeniu cieplego silnika i zapaleniu go znow slychac glosniejszcze stukniecie, po czym zaraz milknie... juz sam nie wiem, mysle nad napinaczem jeszcze,tylko nie wiem czy go jeszcze podciagnac czy zalozyc manualny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Ja też się przychylam do opinii janosikkka. Tak właśnie cyka płytka po szklanką czy krzywką. Więc jeżeli Ci to tak b. przeszkadza, to dokładna regulacja zaworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master611 Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 dobra mam nadzieje ze to zawor...przeszkadza,denerwuje bardziej...zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master611 Opublikowano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 wymienilem dzis napinacz na nowy nowszej generacji...i tak sobie cyka...tylko czemu przy gwaltowniejszym hamowaniu pod koniec tak sie nasila ten dzwiek? faktycznie ten zawor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master611 Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 nikt sie nie wypowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.