_Monter_ Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Mam w firmie renault master 3500 i istnieje potrzeba założenia kagańca. Jest wyposażony w kaganiec fabryczny z tymże wyłącza się po wyjęciu kluczyka. Doszukałem się na razie info o uniwersalnych kagańcach ale zastanawiam się czy nie dałoby rady zablokować tego co istnieje w aucie.Coś ktoś? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Po co Ci to jest potrzebne? i co znaczy, że po wyjeciu kluczyka się wyłącza? bez kluczyka, raczej nie pojedziesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Po co Ci to jest potrzebne? i co znaczy, że po wyjeciu kluczyka się wyłącza? bez kluczyka, raczej nie pojedzieszJak Ci powiem po co to mi pomożesz?Zbyt wiele głąbów jeździ tym busem wioząc zwierzęta warte kilka, kilkanaście razy więcej niż ten bus..Co do drugiego pytania to zadałeś je z powodu niewiedzy jak to wygląda i działa a działa jak tempomat (w który też jest wyposażone auto) tyle, że jest oddzielna opcją. Możesz włączyć sobie tempomat lub kaganiec co przy każdym wyłączeniu auta się kasuje.Teraz już wierzysz, że ogarniam fakt, ze samochody bez kluczyka nie jadą? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Monter, a jak się go na podobnie pod kompa to przypadkiem nie ma tam opcji włączenia ogranicznika na stałe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 (edytowane) Jak Ci powiem po co to mi pomożesz?Zbyt wiele głąbów jeździ tym busem wioząc zwierzęta warte kilka, kilkanaście razy więcej niż ten bus..Co do drugiego pytania to zadałeś je z powodu niewiedzy jak to wygląda i działa a działa jak tempomat (w który też jest wyposażone auto) tyle, że jest oddzielna opcją. Możesz włączyć sobie tempomat lub kaganiec co przy każdym wyłączeniu auta się kasuje.Teraz już wierzysz, że ogarniam fakt, ze samochody bez kluczyka nie jadą?Monter, ale spoko. Nie miałem nic złego na mysli. po prostu się zastanawiałem, po co Ci to jest potrzebne? Wiem że dajesz radę i dla tego to pytanie. Możesz przecież ograniczyć prędkość, choćby wydłużając panerz na lince gazu, ( nie wiem czy tam jest linka?) Możesz też, zastosować na pedale gazu, jakiś opornik czy ogranicznik. Jednak wiem, że pewnie o tym też pomyślałeś. Ja z kolei myślałem raczej o ograniczeniu, takim, jakie mają np. TIR-y. Potwierdzenie, tacho i papierek. Myślę że jednak taki ogranicznik, w tym przypadku, byłby najlepszy. nie wiem ile to kosztuje w niemcowni a ile w Polsce/ Myślę, że w tym właśnie przypadku, najlepszym rozwiązaniem, było by zastosowanie tachometru. Rez już wiesz. Rozmowa z kierowcą i odpowiednie sankcje. Drugim, lepszym rozwiązaniem, montaż na stacji diagnostycznej dla ciężarówek, montaż odpowiedniego ogranicznkia. Takiego właśnie, jak mają tiry. Do 90km/h. Jak chcesz, to mogę się dowiedzieć jutro, ile to kosztuje. Edytowane 3 Marca 2015 przez mongor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Możesz przecież ograniczyć prędkość, choćby wydłużając panerz na lince gazu, ( nie wiem czy tam jest linka?) Możesz też, zastosować na pedale gazu, jakiś opornik czy ogranicznik. Jednak wiem, że pewnie o tym też pomyślałeś. Ja z kolei myślałem raczej o ograniczeniu, takim, jakie mają np. TIR-y. Potwierdzenie, tacho i papierek. Myślę że jednak taki ogranicznik, w tym przypadku, byłby najlepszy. nie wiem ile to kosztuje w niemcowni a ile w Polsce/ Myślę, że w tym właśnie przypadku, najlepszym rozwiązaniem, było by zastosowanie tachometru. Rez już wiesz. Rozmowa z kierowcą i odpowiednie sankcje. odnośnie linki i pedału - Monter nie pisał, że ma Żuka więc po co uprawiać druciarstwo Co do "wiedzenia" i kontroli to już gps by był lepszy niż sczytywanie danych z tacho Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 (edytowane) w iveco można ustawić sztywny kaganiec poza tym ustawianym z deski, w aso bez problemu programują więc zapewne w renault też jest taka opcjaa najlepiej ustalić normę spalania i nie zmiłuj, musi jechać wolniej, powietrze jest bezlitosne Edytowane 3 Marca 2015 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 4 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Monter, ale spoko. Nie miałem nic złego na mysli. po prostu się zastanawiałem, po co Ci to jest potrzebne? Wiem że dajesz radę i dla tego to pytanie. Możesz przecież ograniczyć prędkość, choćby wydłużając panerz na lince gazu, ( nie wiem czy tam jest linka?) Możesz też, zastosować na pedale gazu, jakiś opornik czy ogranicznik. Jednak wiem, że pewnie o tym też pomyślałeś. Ja z kolei myślałem raczej o ograniczeniu, takim, jakie mają np. TIR-y. Potwierdzenie, tacho i papierek. Myślę że jednak taki ogranicznik, w tym przypadku, byłby najlepszy. nie wiem ile to kosztuje w niemcowni a ile w Polsce/ Myślę, że w tym właśnie przypadku, najlepszym rozwiązaniem, było by zastosowanie tachometru. Rez już wiesz. Rozmowa z kierowcą i odpowiednie sankcje. Drugim, lepszym rozwiązaniem, montaż na stacji diagnostycznej dla ciężarówek, montaż odpowiedniego ogranicznkia. Takiego właśnie, jak mają tiry. Do 90km/h. Jak chcesz, to mogę się dowiedzieć jutro, ile to kosztuje. Ja też nie miałem nic złego na myśli :flesje: ale to ma być robota, której nie będę się wstydził.w iveco można ustawić sztywny kaganiec poza tym ustawianym z deski, w aso bez problemu programują więc zapewne w renault też jest taka opcjaa najlepiej ustalić normę spalania i nie zmiłuj, musi jechać wolniej, powietrze jest bezlitosneChciałem uniknąć serwisu ale wychodzi na to, że chyba jednak tam pojadę bo też mi się wydaje, że gdy jest kaganiec fabryczny to można go programowo ustawić na sztywno. EDIT. Dzisiaj tj. 04-03-15 pogadałem z serwisem i w modelach wyposażonych w opcje, które podałem nie ma problemu aby programowo ustawić kaganiec także wizyta w serwisie na 100%. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Odkąd wszedł elektroniczny pedał gazu to nie da się założyć uniwersalnego ogranicznika prędkości np. VDO, tylko robi się to programowo, w busach i osobowych w module silnika, w ciężarowych trochę inaczej. W serwisie pewnie ci zaśpiewali ze 200zł, jak ktoś ma dobrego kompa do reno to poza serwisem zmniejszy, gorzej jest z podwyższeniem np. jeżeli bus ma specyfikację autobusu 110km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 4 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Chciałbym, żeby to było tylko 200 zł..bo w DE pewnie to będzie 200 ojrasków. A dobry komp do reno to jaki? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 A pisałem, że tak można. W Dacii widziałem takie rozwiązanie i działa. Ps: tylko żeby nie ograniczali mocy. Po prostu trzeba mu wpisać x km/h w ograniczniku i opcja: on bez żadnych wyjątków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Chciałbym, żeby to było tylko 200 zł..bo w DE pewnie to będzie 200 ojrasków. A dobry komp do reno to jaki?Z reguły serwisy liczą 0,8-1 roboczo-godziny, więcej to już naciąganie. Dobry komp. to taki, którym możesz zmieniać paramenty nie tylko odczytać błędy. Dużo warsztatów posiada takie urządzenia, najlepiej popytać, bo nieraz mają te same, co w ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Z reguły serwisy liczą 0,8-1 roboczo-godziny, więcej to już naciąganie. Dobry komp. to taki, którym możesz zmieniać paramenty nie tylko odczytać błędy. Dużo warsztatów posiada takie urządzenia, najlepiej popytać, bo nieraz mają te same, co w ASO.Nie chodziło mi o teorię tylko o konkretny model interfejsu i oprogramowania, bo tyle to i ja wiem. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Moneter u mnie w megance jest tak że są dwie karty, i jedna jest matka a w drugiej mogę nałożyć trwałe ograniczenia prędkości, może zadzwoń do ASO i sie zapytaj Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) Nie chodziło mi o teorię tylko o konkretny model interfejsu i oprogramowania, bo tyle to i ja wiem.Jeżeli bardzo ci zależy na modelu, to postaram się dowiedzieć, ale po co skoro chcesz tylko ograniczyć prędkość maksymalną w samochodzie. Edytowane 5 Marca 2015 przez Piotr R1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.