_Jerry_ Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Mialem podobny objaw w FJ. Okazuje sie ze u mnie mase rozrusznik bierze przez takie blaszki wewnatrz rozrusznika. Rozebralem rozrusznik wyczyscilem miejsce styku tych blaszek z korpusem rozrusznika oraz podgialem te blaszki. Teraz rozrusznik wyraznie lepiej kreci na zimnym otaz nie przerywa podczas krecenia na goracym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WWArtur Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Ja również obstawiam rozrusznik.Jeżeli masz możliwość to spróbuj podmienić na próbę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 W samochodzie zacząłem od rozrusznika i przetestowania aku (testerem mgneti marelli) jednka nic to nie dało. dziś będe wkładał nowy altek zobaczymy co dalej. Ja ładowanie równiez miałem a stojan miał przebicie, ładowanie 14.25V a jednak. Jeśli jeszcze nie sprawdzałes to zobacz ten rozrusznik, po wyczyszczeniu podłącz go na krótko zobacz jak kręci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 W takim razie należy sprawdzić uzwojenie rozrusznika a nie alternatora bo jest opcja, że właśnie na ciepło uzwojenia zwierają. Taką kontrolę moze przeprowadzić profesjonalny warsztat ze stołem probierczym bo trzeba te uzwojenia obciążyć dużym prądem. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veronx Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 w moim starym gsx'ie podobny problem generował rozrusznik, ale jak znajdziesz u siebie rozwiązanie koniecznie się pochwal . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 W takim razie należy sprawdzić uzwojenie rozrusznika a nie alternatora bo jest opcja, że właśnie na ciepło uzwojenia zwierają. Taką kontrolę moze przeprowadzić profesjonalny warsztat ze stołem probierczym bo trzeba te uzwojenia obciążyć dużym prądem.Rozrusznik sprawdzony w warsztacie zajmujacy sie takimi naprawami, rozrusznik ok. okazało się że to altek robił zwarcie dla tego ciężko było mu kęcić rozrusznikiem. Opinia gościa z tej własnie firmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 To sytuacja wygląda następująco. Nowy akumulator, WSZYSTKIE styki, kostki itp przeczyszczone i zakonserwowane, luzy zaworowe zrobione, kompresja na poszczególnych cylindrach : 13,2 13,1 13,2 13,3 BAR. I znowu zimny pali na dotyk, na ciepłym jest spadek napięcia do 4V i nie chce odpalić ( to samo przy akumulatorze samochodowym). Przy odpalonym samochodzie ( 14V ) motocykl odpala normalnie.... Najlepiej byłoby sprawdzić poprzez podkładkę jakiegoś innego rozrusznika wraz z przekaźnikiem rozrusznika. Macie może ejszcze jakieś propozycje ? PozdrawiamA w którym miejscu ten spadek , na samym aku czy gdzies w instalacji ?? Jeśli nie na aku to gdzie ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrPiatek94 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Problem odpalania na ciepłym rozwiązany !! Okazało się, że rozrusznik miał przebicie na uzwojenie, po wymianie rozrusznika pali na dotyk. Aktualnie jeszcze jednym i delikatnym problemem jest odpalenie motocykla po zgaszeniu, gdy się jeszcze nei dogrzał, wtedy tak jakby nie reagował na ssanie i potrzebował przekręcenia manetki gazu przy odpaleniu i chwilka podtrzymania na obrotach. No gaźniki były regulowane i czyszczone, a wcześniej nie miałem takich problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 gdy się jeszcze nei dogrzał, wtedy tak jakby nie reagował na ssanie i potrzebował przekręcenia manetki gazu przy odpaleniu i chwilka podtrzymania na obrotach. No to jescze kilka takich niedogrzanych odpaleń i jak dobrze trafisz to będziesz musiał świece wymieniać. Nie gaś niedogrzanego . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.