Skocz do zawartości

problem z iskrą na świecy WFM M 06


bolek81
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zapłon dobrze ustawileś czy tak aby była iskra? Dłubałeś coś więcej w tym silniku? Kompresja jest? Simmeringi zdrowe? Zapłon, gaźnik, kompresja, uszczelnienie. To odpowiada za odpalanie i coś musisz mieć nie tak. Jak masz ustawiony dobrze zapłon i jest komprecha to nie ma uja we wsi, musi zacząć przepalać po dawce.

 

Dla pewności zrzuć głowicę i zobacz czy cylinder nie jest zmasakrowany, czy nie ma dziury w tłoku. Jak coś będzie nie halo, zrzuć cylinder. I pisz po kolei co robisz i jak robisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wielu próbach udało mi się w końcu go zapalić. WFM odpaliła i ładnie pracuje. Uprzednio wymyłem w czystej benzynie gaźnik, dawkowałem paliwo w cylinder. Okazało się, że po 3 dawkach paliwa do cylindra silnik zaczął pracować, ale przerywać. Zmieniałem świecę na kolejne z firmy NGK, wszystko na nic. W końcu wymieniłem świecę co dziwne na używaną komunistyczną Iskrę F75S zamiast nowej NGK i zapalił od 1 kopa. Przejechałem się nim, moc osiąga, biegi wchodzą, super się jeździ. Huraaaa! Problem był ze świecą:) Może była lewa? Wiem że była do bani. Ważne że problem znikł. Dziękuję kolegom za pomoc i zainteresowanie tematem. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne potwierdzenie mojej teorii , że ngk to najbardziej przereklamowane świece.

 

Ja tylko raz się nadziałem na NGK.

W rzędówkach zakładam dedykowane do motonga i nic się nie dzieje.

 

Jakich używasz ? Denso ?

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie tu ważne jest aby była dobra wartość cieplna! Nawet w sklepie z motórami jak kupowałem świece to sprzedawca tylko NGK poleca. Paranoja. Kiedyś miałem trabanta i też nie chciał palić na NGK tylko na DENSO!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również się zaliczam do grona osób, którym NGK zrobiła krzywdę :) Urwana elektroda w prawie nowej świecy (po 250km). Narobiła sporo szkód w silniku, była to świeca NGK made in france, 7 lat temu. Od tamtej pory tylko Denso.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...