Gość Młody Opublikowano 31 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2002 Zamierzam zakupic motocykl na raty do ok.13tys jednak nie jestem jeszcze zdecydowany co wybrac. Chce kupic maszynke głównie do turystyki ale oczywiscie tez i do miasta. Z waszą pomocą może dokonam zakupu wcześniej :D Zaznacze też że nie mam jeszcze zbytniego doświadczenia (jeden sezon na XS250SE). Z góry THX za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DERBIIK Opublikowano 31 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2002 nio to trudan sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 31 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2002 Czesc! Zapytaj sie z forum VX-a na temat Suzi VX-na turyste sie tez nadaje -a kardan:-))))))))) .Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORSUKLES Opublikowano 1 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2003 Ja poleciłbym GSF 600 na przykład..............Wygodny nadaje się do jazdy po mieście :-) lekkiej turystyki........:-) Lub Honde VTR........:-) Mi się Oba motocykle podobaja........ale to tylko moje osobiste zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 1 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2003 Hondy VTR na turyste nie polecam, bo po pierwsze siedzi się w kucki, a po drugie ochrona przed wiatrem jest słabowata. Poza tym aż do 2000 włącznie był montowany 16 litrowy zbiornik paliwa, a zużucie średnio wynosi około 7 - 7,5l/100km.Mimo to jest to motocykl, który chciałbym mieć w garażu bardziej, niż jakąkolwiek inną japonię. VX800. Polecam do turystyki (120km/h), pozycja obu członków załogi jest baaaardzo wygodna, tylne zawieszenie regulowane w pełni (wstępne, odbicie i dobicie), małe zużycie paliwa (w mieście przy katunku 6l/100km), elastyczność w zakresie 60-140 na ostatnim biegu lepsza niż w GSXR750, wąski zbiornik - wygodnie, jedna tarcza z przodu - tańsza wymiana klocków, koło przednie 18 cali - tańsze opony, bo mniej chętnych (używki), dwa garnki - pięknie dudni, a i świece kupujesz dwie, nie np. cztery (czy sześć :D ), kardan - obsługa 30 zeta rocznie zamiast paru stówek .... mógłbym tak do usranej ....Za 13000 kupisz VXa w dobrym stanie, dobrym roczniku (najmłodsze są z 1996), z małym przebiegiem, dokupisz jeszcze szybę, kufry, rękawice .... i karton prezerwatyw. W mieście sprzęcior jest super. Głównie ze względu na małą szerokość i zajebiście elastyczny silnik. Polecam. Sorki za długiego posta, ale chciałem jak najlepiej pomóc. Pozdro. :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio Opublikowano 1 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2003 Też uważam, że VX byłby dobry. Jeździłem takim bo mój brat takowy posiada. I wszystko co VX pisze to prawda. Widziałem nawet takiego na sprzedaż w Poznaniu. Czarny - delikatnie wgnircony bak, ale tłumiki całe i nie porysowane. Rocznik 1995, ale pierwsza rejestracja 96. Mój brat sie zastanawiał, czy nie zamienić swojego 1991 na nowszy.PozdrawiamDyzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Młody Opublikowano 1 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2003 Wielkie dzieki wszystkim szczególnie VX'owi za opis (teraz zostały do wyboru 3: VX800 :D , CB750 i GSF600s). Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 1 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2003 ja bym Ci polecił cbr600f2,3 ma owiewki mocy raczej Cio niebedzie brakować na miasto spoko na przelotowym tłumniku dzwięk piekny sie wydobywa,palą max 8l i są niedozajebania... Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zygzak Opublikowano 1 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2003 A ja bym Ci polecił Suzuki Bandita 600 a dlaczego to już gdzieś opisałem na forum , a najlepiej jak byś trochę posiedział sam na tych moto albo spróbował się przejeczać bo każdy ma swoje gusta i warunki fizyczne i wymagania.Każdy motocykl ma swojego wielbiciela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORSUKLES Opublikowano 2 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2003 Hmm jak pisałem to tylko moje zdanie o VTR.........oparłem to na jeździe jakies 1000 kilosów jako pasażer......(wygodnie) a takze rozmowa z kierowcą mówił ze zjeździł nią cała Europe i nie zamieni na zadną a co do spalania......hmm nam na tarsie wyszło około 7 litrów (fakt On jeździ całkiem spokojnie) POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 3 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2003 Czesc! Z tym sprzetem niedozajeb... to przesada, chlopaki (te z lampasami) z Ostroleki kazdy sprzet zamienia w szrot, tak wiec nie wierze w cuda.Do kazdego sprzetu uzywanego nalezy na ogledziny brac ze soba kolege mechanika( nawet do komisu).Ostatnio naogladalem sie troche pourywanych zaworow i lancuchow rozrzadu+na kaszane jaka z takiego faktu wynika. Pozdrawiam.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepcio Opublikowano 14 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2004 Tylko Honda CB750albo jak wolisz cos bardziej sportowego to CBR600f2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 15 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2004 Oj stary, podałeś przykłady tak odmienych od siebie motocykli, że trudno mi coś doradzić.Jakieś doświadczenie masz, nie wiem jakiego jestes wzrostu i wagi.Ja mam 180cm wzrostu, 88kg, jeżdżę na dwukołowcach z silnikiem od 10 lat, jeśli miałbym z tego toważystwa coś dla siebie wybrać, to był by GSXF 750 (za tą cenę to będzie starszy ładniejszy model) lub CB 750.Oba motocykle świetnie nadają sie do turystyki i na miasto, lecz Honda lepiej się sprawdzi w mieście, natomiast Imbryk w dalekiej podróży.GSF 600 to motocykl dla dwóch szczupłych osób (najlepiej dla jednej) + niewielki bagaż, osiągi mogą być, to zależy co kto lubi, natomiast TDM ma bardzo miłą charakterystykę silnika, jest elastyczny, żywiołowy i dosyć trwały. Ze względu na budowę, TDM jest motocyklem dla osobnika o dość słusznej już posturze, nie wypowiem się o niej na temat jazdy z pasażerem bo nikogo takową nie woziłem. Jest zwrotna, więc przyda się na mieście, do pozycji i specyficznej kanapy trzeba się przyzwyczić, tak jak w przypadku jej dosyć osobliwego dizajnu. pzdr. Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 16 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2004 No po prostu jaja :mrgreen: :mrgreen: Post jest ze stycznia 2003 8O 8O Młody dawno już zdążył kupić sprzęt a nawet może go rozbić ;) . Zbycho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sofija Opublikowano 16 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2004 Ja poleciłbym GSF 600 na przykład..............Wygodny nadaje się do jazdy po mieście :-) lekkiej turystyki........:-) Lub Honde VTR........:-) Mi się Oba motocykle podobaja........ale to tylko moje osobiste zdanie Witaj,ja uzytkuje GSXF600 drugi sezon. To rewelacyjny motocykl ALE: średnio nadaje sie do jazdy po mieście bo jest ciężki (około 220 kg), mało zwrotny i duży. Przecikanie sie miedzy autami w korkach nie jest dla niego najlepsze.Za to jest rewelacyjny w trasy - wygodna pozycja, wygodne siedzisko i nawet pasażer ma wygodnie. PozdrawiamSofi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.