Skocz do zawartości

GSXF750, GSF600, CB750, TDM850 ?


Gość Młody
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zamierzam zakupic motocykl na raty do ok.13tys jednak nie jestem jeszcze zdecydowany co wybrac. Chce kupic maszynke głównie do turystyki ale oczywiscie tez i do miasta. Z waszą pomocą może dokonam zakupu wcześniej :D Zaznacze też że nie mam jeszcze zbytniego doświadczenia (jeden sezon na XS250SE). Z góry THX za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hondy VTR na turyste nie polecam, bo po pierwsze siedzi się w kucki, a po drugie ochrona przed wiatrem jest słabowata. Poza tym aż do 2000 włącznie był montowany 16 litrowy zbiornik paliwa, a zużucie średnio wynosi około 7 - 7,5l/100km.

Mimo to jest to motocykl, który chciałbym mieć w garażu bardziej, niż jakąkolwiek inną japonię.

 

VX800. Polecam do turystyki (120km/h), pozycja obu członków załogi jest baaaardzo wygodna, tylne zawieszenie regulowane w pełni (wstępne, odbicie i dobicie), małe zużycie paliwa (w mieście przy katunku 6l/100km), elastyczność w zakresie 60-140 na ostatnim biegu lepsza niż w GSXR750, wąski zbiornik - wygodnie, jedna tarcza z przodu - tańsza wymiana klocków, koło przednie 18 cali - tańsze opony, bo mniej chętnych (używki), dwa garnki - pięknie dudni, a i świece kupujesz dwie, nie np. cztery (czy sześć :D ), kardan - obsługa 30 zeta rocznie zamiast paru stówek .... mógłbym tak do usranej ....

Za 13000 kupisz VXa w dobrym stanie, dobrym roczniku (najmłodsze są z 1996), z małym przebiegiem, dokupisz jeszcze szybę, kufry, rękawice .... i karton prezerwatyw.

 

W mieście sprzęcior jest super. Głównie ze względu na małą szerokość i zajebiście elastyczny silnik. Polecam. Sorki za długiego posta, ale chciałem jak najlepiej pomóc.

 

Pozdro. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też uważam, że VX byłby dobry. Jeździłem takim bo mój brat takowy posiada. I wszystko co VX pisze to prawda. Widziałem nawet takiego na sprzedaż w Poznaniu. Czarny - delikatnie wgnircony bak, ale tłumiki całe i nie porysowane. Rocznik 1995, ale pierwsza rejestracja 96. Mój brat sie zastanawiał, czy nie zamienić swojego 1991 na nowszy.

Pozdrawiam

Dyzio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym Ci polecił Suzuki Bandita 600 a dlaczego to już gdzieś opisałem na forum , a najlepiej jak byś trochę posiedział sam na tych moto albo spróbował się przejeczać bo każdy ma swoje gusta i warunki fizyczne i wymagania.Każdy motocykl ma swojego wielbiciela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm jak pisałem to tylko moje zdanie o VTR.........oparłem to na jeździe jakies 1000 kilosów jako pasażer......(wygodnie) a takze rozmowa z kierowcą mówił ze zjeździł nią cała Europe i nie zamieni na zadną a co do spalania......hmm nam na tarsie wyszło około 7 litrów (fakt On jeździ całkiem spokojnie)

 

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc! Z tym sprzetem niedozajeb... to przesada, chlopaki (te z lampasami) z Ostroleki kazdy sprzet zamienia w szrot, tak wiec nie wierze w cuda.Do kazdego sprzetu uzywanego nalezy na ogledziny brac ze soba kolege mechanika( nawet do komisu).Ostatnio naogladalem sie troche pourywanych zaworow i lancuchow rozrzadu+na kaszane jaka z takiego faktu wynika. Pozdrawiam.Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Oj stary, podałeś przykłady tak odmienych od siebie motocykli, że trudno mi coś doradzić.

Jakieś doświadczenie masz, nie wiem jakiego jestes wzrostu i wagi.

Ja mam 180cm wzrostu, 88kg, jeżdżę na dwukołowcach z silnikiem od 10 lat, jeśli miałbym z tego toważystwa coś dla siebie wybrać, to był by GSXF 750 (za tą cenę to będzie starszy ładniejszy model) lub CB 750.

Oba motocykle świetnie nadają sie do turystyki i na miasto, lecz Honda lepiej się sprawdzi w mieście, natomiast Imbryk w dalekiej podróży.

GSF 600 to motocykl dla dwóch szczupłych osób (najlepiej dla jednej) + niewielki bagaż, osiągi mogą być, to zależy co kto lubi, natomiast TDM ma bardzo miłą charakterystykę silnika, jest elastyczny, żywiołowy i dosyć trwały. Ze względu na budowę, TDM jest motocyklem dla osobnika o dość słusznej już posturze, nie wypowiem się o niej na temat jazdy z pasażerem bo nikogo takową nie woziłem. Jest zwrotna, więc przyda się na mieście, do pozycji i specyficznej kanapy trzeba się przyzwyczić, tak jak w przypadku jej dosyć osobliwego dizajnu.

 

pzdr.

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja poleciłbym GSF 600 na przykład..............Wygodny nadaje się do jazdy po mieście :-) lekkiej turystyki........:-)

 

Lub Honde VTR........

:-) Mi się Oba motocykle podobaja........ale to tylko moje osobiste zdanie

 

Witaj,ja uzytkuje GSXF600 drugi sezon. To rewelacyjny motocykl ALE: średnio nadaje sie do jazdy po mieście bo jest ciężki (około 220 kg), mało zwrotny i duży. Przecikanie sie miedzy autami w korkach nie jest dla niego najlepsze.

Za to jest rewelacyjny w trasy - wygodna pozycja, wygodne siedzisko i nawet pasażer ma wygodnie.

 

Pozdrawiam

Sofi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...