Skocz do zawartości

royal star problem


20kar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

Royal jest po synchronizacji gaźników i wymianie filtra paliwowego oraz świec. Na luzie motor wchodzi na obroty ok dopiero podczas jazdy coś jakby nie dostawał paliwa i go dusi proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przed serwisem banglał jak trzeba to wróć do warsztatu i niech się męczą. Jesli było synchro to stawiam na zgubione zatyczki ;)

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek omiń filtr i zasil gaźniki z dużej strzykawki (kroplówki) .Z takim zestawem możesz się przejechac .

Druga sprawa to najprawdopodobniej zły poziom paliwa w komorach pływakowych.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serwisówce będzie podany punkt odniesienia , wpinasz się od spodu komory pływakowej przeźroczystym wężykiem i patrzysz ile naleci .

Kroplówki próbowałeś ?

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wysokich obrotach skład mieszanki psuje gwałtownie obniżający się poziom paliwa w komorze tylko w przypadku niemożności szybkiego uzupełnienia do poziomu pozwalającego normalnie zasysać przez dyszę . Piec zatrzymuje się na obrotach które są wyznacznikiem szybkości uzupełniania paliwa w komorze.

Jeżeli paliwo może szybko wlecieć do komory ale nie może go być zbyt dużo(pływak odcina zbyt nisko) to zgodnie z zasadą działania zwężki venturiego zostanie "podciągnięte" na właściwą wysokość dopiero przy większym przepływie powietrza a więc przy większych obrotach. Wówczas układ zaczyna działać prawidłowo - paliwo szybko wlatuje do komory pływakowej i zostaje wessane na odpowiednią wysokość.



Przy odrobinie szcześcia może to być wypadkowa podciśnienia jakie jest potrzebne do pełnego otwarcia niepełnosprawnego kranika podciśnieniowego . Stąd pytanie o kroplówkę .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kroplówki jeszcze nie próbowałem, dodam, że motor posiada pompę paliwa, dziwne ale nie ma śrób regulujących mieszankę. Nie jestem pewny ale jak moto ma pompę paliwa to podłączając kroplówkę pominąć ją i spróbować grawitacyjnie czy pezpośrednio do pompy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompke tez możesz sprawdzić - ma mieć określoną w serwisówce wydajność(ileś L/ godzinę ) . Co do ciśnienia może być konieczne zmierzenie manometrem albo pionową rurą policzoną tak aby na dole po wypełnieniu było wymagane minimalne ciśnienie pompy .

A do kroplówki możesz ją pominąć a potem spróbować z pompką .



Amerykańce miały zaślepione śrubki od składu mieszanki . Jestes pewien że układ jałowych obrotów dobrze wyczyściłeś ?

Edytowane przez janosikkk

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...