20kar Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 witamRoyal jest po synchronizacji gaźników i wymianie filtra paliwowego oraz świec. Na luzie motor wchodzi na obroty ok dopiero podczas jazdy coś jakby nie dostawał paliwa i go dusi proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 A czasami podczas jazdy nie jest tak, że do pewnych obrotów szarpanie i duszenie a od iluś tam tysięcy idzie jak trzeba? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
20kar Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 A czasami podczas jazdy nie jest tak, że do pewnych obrotów szarpanie i duszenie a od iluś tam tysięcy idzie jak trzeba? :)tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Jak przed serwisem banglał jak trzeba to wróć do warsztatu i niech się męczą. Jesli było synchro to stawiam na zgubione zatyczki ;) Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
20kar Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Już tak nabyłem a synchro sam zrobiłem zatyczki są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Gaźniki do ponownej regulacji, ale takiej porządnej. Przede wszystkim sprawdzenie szczelności połączeń, zobaczyć w jakim stanie są dysze, odpowiedni poziom pływaków. Membrany bez uszkodzeń? Iglice nie wytarte? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Na początek omiń filtr i zasil gaźniki z dużej strzykawki (kroplówki) .Z takim zestawem możesz się przejechac .Druga sprawa to najprawdopodobniej zły poziom paliwa w komorach pływakowych. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
20kar Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Membrany ok, iglice tez ok dysze też wyglądają ok. Synchro też ok. Tylko jak sprawdzić poziom pływaków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 W serwisówce będzie podany punkt odniesienia , wpinasz się od spodu komory pływakowej przeźroczystym wężykiem i patrzysz ile naleci . Kroplówki próbowałeś ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Jakby był za mały poziom paliwa to by odwrotnie było, na wysokich obrotach by brakowało. Za mieszankę na niższych obrotach odpowiadają śruby składu mieszanki. Sprawdzane były? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Na wysokich obrotach skład mieszanki psuje gwałtownie obniżający się poziom paliwa w komorze tylko w przypadku niemożności szybkiego uzupełnienia do poziomu pozwalającego normalnie zasysać przez dyszę . Piec zatrzymuje się na obrotach które są wyznacznikiem szybkości uzupełniania paliwa w komorze.Jeżeli paliwo może szybko wlecieć do komory ale nie może go być zbyt dużo(pływak odcina zbyt nisko) to zgodnie z zasadą działania zwężki venturiego zostanie "podciągnięte" na właściwą wysokość dopiero przy większym przepływie powietrza a więc przy większych obrotach. Wówczas układ zaczyna działać prawidłowo - paliwo szybko wlatuje do komory pływakowej i zostaje wessane na odpowiednią wysokość.Przy odrobinie szcześcia może to być wypadkowa podciśnienia jakie jest potrzebne do pełnego otwarcia niepełnosprawnego kranika podciśnieniowego . Stąd pytanie o kroplówkę . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
20kar Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Kroplówki jeszcze nie próbowałem, dodam, że motor posiada pompę paliwa, dziwne ale nie ma śrób regulujących mieszankę. Nie jestem pewny ale jak moto ma pompę paliwa to podłączając kroplówkę pominąć ją i spróbować grawitacyjnie czy pezpośrednio do pompy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 (edytowane) Pompke tez możesz sprawdzić - ma mieć określoną w serwisówce wydajność(ileś L/ godzinę ) . Co do ciśnienia może być konieczne zmierzenie manometrem albo pionową rurą policzoną tak aby na dole po wypełnieniu było wymagane minimalne ciśnienie pompy .A do kroplówki możesz ją pominąć a potem spróbować z pompką .Amerykańce miały zaślepione śrubki od składu mieszanki . Jestes pewien że układ jałowych obrotów dobrze wyczyściłeś ? Edytowane 20 Lutego 2015 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
20kar Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 wersja jest amerykańska, gaźniki rozebrałem i wszystkie dysze wykręciłem i przedmuchałem sprężonym powietrzem oraz kanały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 No to zapinaj kroplówke i mierz poziom . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.