Skocz do zawartości

Suzuki RMZ 450 2006 nie odpala po remoncie


merszu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, mam problem pomóżcie, zregenerowany nicasil, tłok wossner nowy, nowe zawory stalowe, wyregulowane zawory, ustawiony rozrząd jak w serwisówce, gażnik wyczyszczony, dysza wolnych obrotów ustawiona jak zalecana w serwisówce 1, 1/4 obrotu, przy kopaniu zalewa odzywa się i strzela strasznie w tłumik, nie mam już pojęcia co by jeszcze raz sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na innej świecy próbowałem, gażnik z RMZ włożyłem bo są takie same Keihin FCR do CRF i normalnie chodzi na nim czyli jest dobry, muszę chyba przyczyny szukać, gdzie indziej.

Edytowane przez merszu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy skladaniu i ustawianiu rozżądu nie przestawiłes wału korbowego o 360* ? Znaki będą się zgadzały i zaplon bedzie przed GMP , tylko bedzie on wychodził pod koniec suwu wydechu , zamiast pod koniec suwu sprężania , więc bedzie tylko strzelał i nie palil .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przyczyna odnaleziona!!!, a między innymi powodem było magneto na wale klin był ścięty i magneto się obróciło przez co dawało nie porządany efekt w ustawieniu rorządu i momęcie zapłonu GMP. Ktoś za lekko dokręcił śrubę lub się poluzowała i bez problemu klin się ścioł. Maszyna pali od Kopa dzieki za wszelkie rady Pozdrawiam!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

enduromaster

możesz mi wytłumaczyć o co chodzi w tym co napisałeś ,,raczej ktoś nie dotarł koła i ot efekt"

 

chodzi o ścięcie klinu

klin nie przenosi sił tylko ustala pozycję koła, wszelkie momenty sił przenosi stożek

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ustawiony rozrząd jak w serwisówce

 

klin był ścięty i magneto się obróciło przez co dawało nie porządany efekt w ustawieniu

 

Kolego,jeśli klin na kole magnesowym był ścięty,to "na stówę" rozrząd nie był ustawiony na swoich punktach jak to napisałeś w pierwszym poście.

Edytowane przez DZIKOWSKI

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, kiedy odnalazłem przyczyne, że ścięty klin to wiadomo, żę rozrząd nie był ustawiony jak powinien, ale z kąd miałem wiedzieć, że był ścięty, pewnie 99 % ludzi też ustawiało by rozrząd nie wiedząc o ściętym klinie,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale z kąd miałem wiedzieć, że był ścięty

 

Przeczytaj jeszcze raz,ale ze zrozumieniem,to co wkleiłeś w siódmym poście. Szczególnie notatkę.

Obrazki nie mówią wszystkiego :) .

 

 

pewnie 99 % ludzi też ustawiało by rozrząd nie wiedząc o ściętym klinie,

 

Dobrze,że zostawiłeś ten jeden procent :biggrin:

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...