merszu Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Witam wszystkich, mam problem pomóżcie, zregenerowany nicasil, tłok wossner nowy, nowe zawory stalowe, wyregulowane zawory, ustawiony rozrząd jak w serwisówce, gażnik wyczyszczony, dysza wolnych obrotów ustawiona jak zalecana w serwisówce 1, 1/4 obrotu, przy kopaniu zalewa odzywa się i strzela strasznie w tłumik, nie mam już pojęcia co by jeszcze raz sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Skoro zalewa to albo zaworek iglicowy nie trzyma albo poziom pływaka zły .Sprawdź jeszcze raz poziom paliwa w gaźniku . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Na innej świecy próbowałeś ? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merszu Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) Tak na innej świecy próbowałem, gażnik z RMZ włożyłem bo są takie same Keihin FCR do CRF i normalnie chodzi na nim czyli jest dobry, muszę chyba przyczyny szukać, gdzie indziej. Edytowane 18 Lutego 2015 przez merszu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Przy skladaniu i ustawianiu rozżądu nie przestawiłes wału korbowego o 360* ? Znaki będą się zgadzały i zaplon bedzie przed GMP , tylko bedzie on wychodził pod koniec suwu wydechu , zamiast pod koniec suwu sprężania , więc bedzie tylko strzelał i nie palil . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 360 stopni to pełen obrót wiec jakie to ma mieć znaczenie? Pozatym itak daje iskre co obrót przy koncu suwu wydechu też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merszu Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Rozrząd jest tak ustawiony, może ustawić na pierwszą kreske przed punktem A ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merszu Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Panowie przyczyna odnaleziona!!!, a między innymi powodem było magneto na wale klin był ścięty i magneto się obróciło przez co dawało nie porządany efekt w ustawieniu rorządu i momęcie zapłonu GMP. Ktoś za lekko dokręcił śrubę lub się poluzowała i bez problemu klin się ścioł. Maszyna pali od Kopa dzieki za wszelkie rady Pozdrawiam!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 raczej ktoś nie dotarł koła i ot efekt, więc lepiej to zrób przed jazdą bo prędzej czy później i tak puści Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 enduromastermożesz mi wytłumaczyć o co chodzi w tym co napisałeś ,,raczej ktoś nie dotarł koła i ot efekt" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 enduromastermożesz mi wytłumaczyć o co chodzi w tym co napisałeś ,,raczej ktoś nie dotarł koła i ot efekt" chodzi o ścięcie klinuklin nie przenosi sił tylko ustala pozycję koła, wszelkie momenty sił przenosi stożek Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 oki dzięki :lalag: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 (edytowane) ustawiony rozrząd jak w serwisówce klin był ścięty i magneto się obróciło przez co dawało nie porządany efekt w ustawieniu Kolego,jeśli klin na kole magnesowym był ścięty,to "na stówę" rozrząd nie był ustawiony na swoich punktach jak to napisałeś w pierwszym poście. Edytowane 22 Lutego 2015 przez DZIKOWSKI Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merszu Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 No tak, kiedy odnalazłem przyczyne, że ścięty klin to wiadomo, żę rozrząd nie był ustawiony jak powinien, ale z kąd miałem wiedzieć, że był ścięty, pewnie 99 % ludzi też ustawiało by rozrząd nie wiedząc o ściętym klinie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 ale z kąd miałem wiedzieć, że był ścięty Przeczytaj jeszcze raz,ale ze zrozumieniem,to co wkleiłeś w siódmym poście. Szczególnie notatkę.Obrazki nie mówią wszystkiego :) . pewnie 99 % ludzi też ustawiało by rozrząd nie wiedząc o ściętym klinie, Dobrze,że zostawiłeś ten jeden procent :biggrin: Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.