chorcio Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) Witam, poszedłem sobie dziś do garażu , a tam niespodzianka - w oponie śrubka (wkręt ) - wykręciłem go delikatnie, powietrze lekko zeszło i teraz moje pytanie łatać czy co . Ból jest z tym , że na jesieni kupiłem nowy komplet i tył bagatela 1100zł , więc zastanawiam się czy łatać czy co ? Motocykl do night rod, opona michelin scorcher 240/40/18.Poniżej zdjęcie - opona ma raptem ok. 1000km Edytowane 11 Lutego 2015 przez chorcio Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Ja bym załatał. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 łatać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Pewnie, że łatać. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Łatać kolego.Ja niedawno zmieniałem opony w Suzie. Nacieszyłem się nimi 5 dni i w czasie przerwy w robocie zauważyłem śrubę władowaną w tył. Przejechałem z tym łącznie około 40 km czy coś koło tego, zanim zajechałem do znajomego mechanika.Ja osobiście sam bym tego nie wyciągał nawet, bo nie uśmiechałoby mi się wozić koła autobusem, ale to tylko ja :). Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Przelatałem na oponie naprawionej glutem ok 2500km. To znaczy takim mniej więcej zestawem.http://www.moto-akcesoria.pl/tpm/akcesoria/10032076_910_FR_06.JPG&w=800&h=705Zatem kołkuj u oponiarza i śmiało możesz latać dalej. Pozdr.f. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Przelatałem na oponie naprawionej glutem ok 2500km. To znaczy takim mniej więcej zestawem.http://www.moto-akcesoria.pl/tpm/akcesoria/10032076_910_FR_06.JPG&w=800&h=705Zatem kołkuj u oponiarza i śmiało możesz latać dalej. Pozdr.f.Te zestawy są niedoceniane przez niektórych a dobry wulkanizator zapakuje taką łatwkę i choćby dziczki srały to nic się nie wydarzy takiej oponie...no chyba, ze druga śrubka. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Racja, tylko profesjonalna naprawa, żadnego druciarstwa :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Porter Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 (edytowane) Zakołkowanie jest dobrym rozwiązaniem ,bo nie musisz demontować koła ,ani opony. Zawulkanizowanie jest lepsze niestety trzeba oponę zdjąć. Edytowane 14 Lutego 2015 przez Porter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 (edytowane) Żadnych kołków do opony motocyklowej. Instalując kołek musisz rozwiercić dziurę przy okazji rozrywając druty w oponie. Ludzie różnie naprawiają ale jedyny bezpieczny sposób to łatka (wyglądem identyczna jak do dętki, ta co pokazał monter to kołek) Edytowane 14 Lutego 2015 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 14 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Opona ściągnięta i wulkanizator wkleił mi łatkę od środka , pośmigam i napisze co i jak. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 I będziesz śmigał aż....opona się skończy.Miałem podobnie łataną i robiła z 15 tyś km. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.