Skocz do zawartości

KTM EXC 300 2011


Rekomendowane odpowiedzi

Czesc,

 

Konkretnie jestem zdecydowany na EXC 300.

Potrzebuje waszego doświadczenia przy zakupie.

 

Maszyna z 2011 roku, cena ~20k zł

Moto z austrii, przejechane 184mh. Gosc pierwszy własciciel, moto nie katowane (pisze, ze hobby, bez toru czy katowania)

Nigdy nie wymieniał tłoka !

 

Wiadomo, ze zawsze sa wątpliwosci,

Ale zakładając, że jest tak jak pisze - to czy warto za 20k zł ?

 

Drugie moje pytanie,

czy po 200mh wymiana tłoka wystarczy, czy coś jeszcze mam sobie doliczyc ?

 

Dajcie znac,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I wtedy koszty to ? (mniej wiecej)

 

Gosc twierdzi, że wszystko pali jak trzeba, trzyma obroty i kompresja dobra.

Każdy może kłamać, ale wychodze z założenia, że nie chce mnie oszukać.

 

Nie wiem, co mogę jeszcze sprawdzić przez neta, mam do niego 1000km :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde namieszałeś mi :/

Ale może i dobrze, bo kubeł zimnej wody poprawia krążenie, a jak jest dobre krążenie to i człowiek myśli bardziej racjonalnie.

 

Mam do wydania 20k zł +-10%.

Jestem zdecydowany na 300ccm 2T (i tutaj nie chce wchodzic w dyskusję, bo wiadomo, że trzeba by miec 4t i 2t, zeby być full szczęsliwy, ja wybieram 2t, a moze za 3-4 lata przejde na 4t..)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie bierz Gas Gasa, ponoć mocniejszy dolny zakres obrotów od EXC

BTW do tego motocykla z czech trzeba zabulić 23% VAT

Nie, bo to zakup wewnątrzwspólnotowy i vat płacisz w Czechach. Chyba, że ściąga Ci go jakaś firma z nipem EU, wtedy nie płacisz czeskiego vatu, a płacisz Polski.

Oczywiście zakładając, że podana w ogłoszeniu cena jest ceną brutto.

 

Na Twoim miejscu zaraz dzwoniłbym do salonu w Czechach i pytał o szczegóły, jeżeli ma wyjść 24 tys to nie ma się na czym zastanawiasz. W używanym sprzęcie, nawet jeżeli cylinder i korba będzie ideolo to wydasz minimum 2,5 k na eksploatacje.

 

Tu masz ofertę z Polski

http://otomoto.pl/gas-gas-ec-enduro-300-2t-2014-nowy-M4236428.html

 

 

W nowym targu jest chyba importer GG

Edytowane przez żółf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, nie wiem.

A jest jaka różnica miedzy wersją EC300E a EC300E racing ?

Bardziej mi sie podoba racing, ale tutaj juz cena zaporowa.

 

Edit :Jeden już sprzedany, został jeden bez elektr. rozrusznika.

 

EDit2: A husaberg TE300 to dobra maszyna ?

Edytowane przez majras
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kumple co roku kupują nowe 300 exc. Jeżdżą dwa tłoki za sezon czyli ok 130-160mth (zgodnie z serwisówką dla tej pojemności) i sprzedają i kupują nowe. Problem w tym że i w jednym i w drugim co roku ta sama sytuacja czyli cylinder mimo że "trzyma selekcję" A, to jest beczka... Takie to teraz super cylindry robią. Morał jest taki że trzeba troszkę częściej tłoka zmieniać. A jak ten na jednym tłoku ma 184mth to na bank cylinder jak nie od razu to za jakiś czas będzie do zrobienia

Kolejny Twój problem jest taki że takiej 300 nikt normalny po 2 czy 3 latach nie sprzedaje tylko zawodnik albo już kolejny właściciel po zawodniku. Jak znajomi kupowali takie świeżynki to po rozebraniu się okazywało że jak nie cylinder ma dość to któryś karter spawany...

Ja mimo wszystko bym brał tego EXC ale za max 17500zł. Za 2,5K robisz cały silnik i masz nówkę. Ze sprzedażą GAS GAS w będziesz się potem rok bujał w przyszłości i to za psie pieniądze. KTMa z papierami sprzedasz od ręki z mniejszą stratą wartości.

Znajomy niedługo będzie miał do sprzedania HUSABERGA 300 z właśnie 2011. To to samo co EXC six days. Na prawdę zdrowa maszyna za trochę mniejszą kasę niż planujesz wydać. Jak coś to pisz PW. Ten motor jak i większość pewnych (nie bubli) 300 czy 250 sprzeda się bez ogłoszeń w sieci tylko komuś znajomemu.

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Jak masz do wydania 20k to nie kupuj moto za 20k.

 

2. A co do tego tłoka to jak wg książki masz tłok co 65-80 godzin, to osobiście (ale to tylko moje zdanie) uważam że wiele zależy od raidera, bo niejeden tłok zajeździ w 60h a inny nie da mu rady przez 120. Tak czy siak, patrz pkt 1.

Edytowane przez 4jku

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Husaberg - fajne moto, ale tutaj niepasuje mi design .

KtM dobrze jeździ i dobrze wygląda - jak już wydaje tyle kasiory to jedno i drugie musi grać !

 

Racja trzeba zostawić zapas kasy, bo "igła" prawie zawsze wymaga jakiegoś wkładu,

Z drugiej strony, wku**ia mnie ten proceder, wciskania kitu kupującemu - może kiedyś to się zmieni..

 

Narazie szukam EXC300, 250, albo nawet 200!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...