Ceberaf Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Witam wszystkich! Mam pytanie, ponieraz grzebie juz któryś dzien a jestem zielony w temacie elektryki nie moge dojść ładu z jednym kierunkiem. Przód były ledy jak kupiłem, tył żarówki. Po wymianie na ledy z tylu prawa strona raz swieci, raz mruga ale to nie problem bo wiem zeby wrzucić opornik. Chodzi o stronę lewa. Nie działa wogole, ani przód ani tył. Pulsują wszystkie światła. Po sprawdzeniu mocy przepływu prądu, jest on bardzo mały (0,95max) gdzie na prawym dochodzi do (11,5/12) spradzalem podpinając od nowa żarówkę na lewy tył i dalej nic. Kierunki nie zyje. Napewno działają ledy bo przepisałem na prawa stronę i mrugają. Proszę o pomoc! Ps.Nawet jak odpinam tylni kierunek całkowicie przód nie swieci i pulsuje nadal z małym prądem. Gdzie szukać przyczyny. Nie chciał bym oddawać do mechanika bo mysle ze to pierdoła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 (edytowane) Polska trudna języka :laugh:Rozumiem że z fizyki to miałeś miernotę albo...Po sprawdzeniu mocy przepływu prądu, jest on bardzo mały (0,95max) gdzie na prawym dochodzi do (11,5/12) spradzalem podpinając od nowa żarówkę na lewy tył i dalej nic. Kierunki nie zyje.0.95A ? czy 0,95 mA? :banghead: Sprecyzuj jednostki:Napięcie - V (volt)Prąd (nateżenie prądu) -A (amper) p.s.Masz gdzieś upływ napięcia,zaśniedziałe styki,brak masy,urwany perzewód,ect. (niepotrzebne skreślić) Edytowane 31 Stycznia 2015 przez proxma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Gdzieś masy brakuje jeśli pulsują tylne światła.Zakładam, że masz odpowiedni przerywacz do kierunków ledowych (wtedy zarówki działają prawidłowo i ledy).Faktycznie pisz w jednostkach i nie próbuj tego nazywać bo Ci nie wychodzi :bigrazz: Przedzwoń przewody czyli sprawdź ciągłość. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberaf Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Dobra dzieki za pomoc bede szukał w takim razie, jak sobie nie poradzę to zostawię to mechanikowi bo jestem zielony w temacie jak widać:) pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Dobra dzieki za pomoc bede szukał w takim razie, jak sobie nie poradzę to zostawię to mechanikowi bo jestem zielony w temacie jak widać :) pozdrawiam !To po cholerę się tego dotykasz? Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberaf Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Po to zeby spróbować to zrobic, dlatego pytam na forum bo od tego jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) Ale naucz się najpierw choćby obsługi miernika i podstawowych jednostek, bo bez tego ani rusz... Edytowane 1 Lutego 2015 przez saska251 Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Jak mniemam masz już jakiś sensowny miernik. Odepnij kostkę niedziałających ledów, włącz kierunkowskaz i sprawdź czy masz na 1 kablu jakieś napięcie (najlepszy jest jakis stary miernik analogowy typu wskazówka bo cyfrówki mają jakąś tam szybkość próbkowania i często mylą), a na drugim omomierzem czy jest masa.Jeśli czegoś nie ma to masz 2 wyjścia. Albo naprawiasz instalację poprzez rozłączenie kostek i sprawdzanie kabli, albo po prostu olewasz to i prowadzisz nowe przewody.Jeśli naprawiasz to przemyśl, czy nie warto po prostu części kostek wywalić i odpowiednie kabelki zlutować izolując je koszulkami termokurczliwymi. Nawet niektóre serwisy samochodowe tak naprawiają (na gwarancji) problematyczne styki.Obydwie metody mają wady i zalety. W pierwszym wypadku masz w zasadzie oryginalną instalację, którą po naprawie musisz od nowa zebrać w pęki kabli i dać nowe otuliny. W drugim przypadku naprawisz usterkę 3 razy szybciej pod warunkiem, że wiesz jak wyjść z przerywacza na ledy, ale ktoś kto od Ciebie kiedys kupi maszynę przy najbliższej naprawie elektryki strzeli w łeb niekoniecznie sobie :-)Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberaf Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Po odpieciu kostki jest prąd na jednym styku, ale zdecydowanie słabszy niz jak sprawdzałem na drugich kierunkach. Masowy tez jest.. :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Czyli dzieś na zaśniedziałym styku kończy się napięcie. Po nitce do kłębka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.