Skocz do zawartości

Ceberaf

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Cbr 600 rr
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Brzesko

Osiągnięcia Ceberaf

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich! Tak jak w temacie, nurtuje mnie pytanie czy to normalne jak motor postoji, po odpaleniu do jakiś 40/50stopni silnik trochę nie równo pracuje. Po wyłączeniu sie ssanie i zagrzaniu, wraca praktycznie wszystko do normy. Delikatnie podskakuje tylko wskazówka obrotomierza. Dzieki za odpowiedzi. Pytanie czysto ciekawskie, gdyż nie daje mi to spokoju;) (wiecie jak jest) pozdrawiam!
  2. Po odpieciu kostki jest prąd na jednym styku, ale zdecydowanie słabszy niz jak sprawdzałem na drugich kierunkach. Masowy tez jest.. :/
  3. Po to zeby spróbować to zrobic, dlatego pytam na forum bo od tego jest.
  4. Dobra dzieki za pomoc bede szukał w takim razie, jak sobie nie poradzę to zostawię to mechanikowi bo jestem zielony w temacie jak widać:) pozdrawiam !
  5. Witam wszystkich! Mam pytanie, ponieraz grzebie juz któryś dzien a jestem zielony w temacie elektryki nie moge dojść ładu z jednym kierunkiem. Przód były ledy jak kupiłem, tył żarówki. Po wymianie na ledy z tylu prawa strona raz swieci, raz mruga ale to nie problem bo wiem zeby wrzucić opornik. Chodzi o stronę lewa. Nie działa wogole, ani przód ani tył. Pulsują wszystkie światła. Po sprawdzeniu mocy przepływu prądu, jest on bardzo mały (0,95max) gdzie na prawym dochodzi do (11,5/12) spradzalem podpinając od nowa żarówkę na lewy tył i dalej nic. Kierunki nie zyje. Napewno działają ledy bo przepisałem na prawa stronę i mrugają. Proszę o pomoc! Ps. Nawet jak odpinam tylni kierunek całkowicie przód nie swieci i pulsuje nadal z małym prądem. Gdzie szukać przyczyny. Nie chciał bym oddawać do mechanika bo mysle ze to pierdoła
  6. No nic dzieki za pomoc, zrobie wymianę oleju i zmienię oponę to zobaczę. Moze bedzie juz git, jak nie to pewnie tarcze jesli tak mówicie. Dzieki
  7. No wlasnie.. Przednia opona łysa, zakupiłem juz pilot power 3, takze oddam odrazu na wymianę jak bede robił lagi. Moze tez mieć wpływ? No wlasnie.. Przednia opona łysa, zakupiłem juz pilot power 3, takze oddam odrazu na wymianę jak bede robił lagi. Moze tez mieć wpływ?
  8. Czyli w grę wchodzi tylko kupno, nie poleca sie szlifować ani toczyć? A co myślicie o używkach? Są tańsze, bo nowe to wydatek 500/600zl nie mało:)
  9. Czytałem na necie ze można szlifnac specjalna maszyna, ja tam nie wiem nie znam sie;) przetoczyć można jesli jest gruba?
  10. Nie, motor prowadzi sie dobrze. Napewno wymienię olej i jak to nie zmieni sytuacji to oddam tarcze gdzies na szlifniecie i bede widział wtedy. Mam nadzieje ze na lagach sie skonczy
  11. Wlasnie planuje to zrobic nie długo i mam nadzieje ze bedzie ok. Bo klocków to raczej nie bedzie wina? Czy łożysk?
  12. Witam wszystkich! Moj problem polega na tym, ze podczas mocnego hamowania przednim, kierownica dostaje bicia i specyficzny dźwięk sie wydobywa. Motor to 600rr 03r. Co moze byc przyczyna? Podczas jazdy nie ma problemu, czy bicia. Przy mocnym hamowaniu tylko. Moze to byc cos z lagami? Zaznaczę ze motor jak postoji dłużej po dociśnięciu zawieszenia, slychac specyficzny dźwięk odbicia. Tak jak by opadło całkowicie i po chwili dopiero zaczyna pracować. Proszę o pomoc i dziekuje!
  13. Witam wszystkich! Jest tu nowy jezdze 600rr 03r. Szperalem w internecie duzo, ale nie moge znaleść dokładnej przyczyny. Wiec opisze moj problem.. Wymieniłem z tylu kierunki na LED (przód juz był podczas zakupy tył żarówkai wszystko grało) na początku działało dobrze, jeździłem nawet trochę, moze delikatnie szybciej mrugaly ale nie przeszkadzało mi to. Problem sie zaczął po czasie, jedna strona swieci światłem stałym (czasem mruga) lewa natomiast robi jakieś dziwne zwarcie.. Nie działa wogole i pulsują, światła przód tył, podświetlanie zegarów.. Nie mam pojęcia co jest grane. Proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...