cyborg78 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Tak, odma gaznikow drozna. Zaczalem od modulow bo Trampki sa znane z tego ze moduly padaja. Impulsatory pewnie podmienię dla spokoju, ale jak pisałem - wszystkie znaki wskazują na problem z zalewaniem a nie z iskra.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 (edytowane) czyli jest dziura w okolicach 4tyś obr? G A Ź N I K I ! ! ! Iglice mogą być zamienione, nie takie cuda już widziałem. Edytowane 29 Stycznia 2015 przez baba_zanetti Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 W RF900 przerabiałem następujący temat:Jak kupiłem motocykl to do 5000 obrotów słabo przyspieszał było takie "buuuuu" po odkręceniu manetki, po odgłosie silnika ewidentnie go zalewało. Przy normalnej miejskiej jeździe palił 10l, jak mocniej odkręcałem to nawet 14l potrafił spalić. Świece czarne. Poszły nowe świece, przewody też, sprawdziłem parametry cewek (były w porządku), następnie serwis gaźników i wyszło, że są wstawione dysze 118 zamiast 112,5 a śruby regulacyjne gaźników wykręcone o prawie 5 obrotów zamiast książkowych 1,25 obrotu. Do tego iglice już mocno zużyte, zaworki iglicowe również. W airboxie ktoś wyciął dużą dziurę, nie wiem po co (pewnie dlatego, że wtedy niby więcej powietrza dostanie i będzie można mu dać adekwatnie więcej paliwa co było bzdurą). Kupno nowego używanego airboxa bez przeróbek dało wielką poprawę, znajomy mechanik mi to doradził bo twierdził, że fabryczny airbox jest tak zaprojektowany, żeby powietrze jakieś zawirowania dostawało a ktoś to zepsuł poprzez przeróbkę.Największy problem był z zakupem iglic bo nowych prócz ASO nie szło dostać. Olałem temat i zrobiłem całą resztę przy użyciu zestawu naprawczego oraz wstawiłem fabryczne dysze. Efekt był taki, że motocykl dostawał ostrego szarpania od 3000 do 5000 obrotów - ale to takie szarpanie, że nie szło normalnie jechać. Plusy były takie, że świece były ładnie wypalone, motocykl nie kopcił na czarno przy przegazowaniu i zaczął palić normalne ilości paliwa. Udało mi się w końcu dorwać gaźniki z rozbitka i wtedy miałem porównanie iglic - moje były ewidentnie zużyte. Po założeniu drugich iglic w końcu uzyskałem taki efekt, że motocykl ładnie jechał w każdym zakresie obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 A gaźniki w tym trampku mają membrany aircut ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Tak, mają aircut ale z nimi wszystko w porządku.. Iglice maja inne symbole, ale przy porównaniu wzrokowym, nie zauważyłem różnic w kształcie, ale też mi się cały czas wydaje że może być z nimi coś nie tak.. Może są z innych gaźników, a może ktoś tu ma Trampka na serwisie i mógłby podejrzeć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Forum trampka jest dosyć duże, zawsze możesz jeszcze tam zapytać ;) Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.